Zdjęcie blokady na skuterze z 58km/h na 80km/h szkodzi silnikowi ?bo mam licznik

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #110552
    AlieenX
    Użytkownik
    • Postów: 7

    ad 1. Nie szkodzi dopóki nie jeździsz cały czas na „full”
    ad 2 zdjęcie blokad jest legalne ( nie zwiekszasz pojemności )
    ad 3 jak złapią cię powyżej 45 km.h to będą problemy ….
    ad 4 w chwili wejścia ustawy miałeś już 18 lat więc Cię nie obejmuje

    #110559
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Zdjęcie blokad jest nielegalne. Bo wówczas Twój motorower nie jest już motorowerem, lecz motocyklem. Bo jego konstrukcja pozwala na rozwinięcie prędkości powyżej 45km/h – musisz wówczas posiadać uprawnienia kat. A1, A2 lub A…

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #110561
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    1. Zależy od temperatury, położenia manetki, oraz ilości obrotów na minute.
    2. Oczywiście, że nie legalne, jednak obowiązuje te prawo tylko teoretycznie. Praktycznie nikt nigdy nie sprawdza vmax-a skuterów czy przypadkiem nie przekracza prędkości o 15 km.
    3. Jak pójdziesz do policjanta i powiesz „mój skuter został odblokowany i jedzie 80km/h, czy mogę nim jechać?” – policjant powie, że nie, jednak praktycznie nie kontrolują tego.
    4. teoretycznie tak, praktycznie to co w dowodzie rejestracyjne to święte, a tam masz, że motorower.

    #110569
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    mnie jak złapali to powiedziałem że nie mam blokad ale nie mówiłem ile mogę jechać maksymalnie wolałem to już zachować dla siebie 😉

    #110575
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    true.a silnikowi nie zaszkodzi,wrecz odwrotnie.jazda na pelnych obrotach uplynnia jego prace.

    #110579
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    powiem więcej, jak ostatnio po katowaniu zajechanego 4T.skuter nabrał mocy i zupełnie inna jazda, już myślałem że będę zmuszony zmienić cylinder a tu taka miła niespodzianka 😀

    #110582
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    Lukario napisał:

    powiem więcej, jak ostatnio po katowaniu zajechanego 4T.skuter nabrał mocy i zupełnie inna jazda, już myślałem że będę zmuszony zmienić cylinder a tu taka miła niespodzianka 😀

    prawda jest taka że każdy pojazd z silnikiem powinien co jakiś czas dostać w dupę by wyjebać ( przepalić , przedmuchać ) nagar który zbiera się przez mułowate jeżdżenie .

    #110586
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    no tak , bo nawet jadąc te 70km/h skuterem, nie osiągasz takich obrotów jak na stopce czy podczas palenia gumy. żeby odmulić silnik najlepiej przez 10 minut niech pracuje bez przerwy na pełnych obrotach tak słyszałem , ja po prostu staram się jeździć dynamicznie , ale jak był lód na drodze to nie jechałem jak wariat i silnik stracił nieco mocy teraz jest coraz lepiej.

    #110587
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    mój po przeróbce na 90 zamyka 75 km/h przy 8000 obrotów , i dalej skubaniec nie chce wkręcać – na stopkach to owszem do 12 tyś. ale już mu tak nie daje żeby znowu wału nie rozjebać.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button