Zawory membranowe - czy to się opłaca?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #240655 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Witam. Mam zamiar nieco podkręcić swój motorek i zastanawiam się nad lepszym zaworem membranowym. Nie znam się zabardzo na zaworach i nie wiem czy jest to opłacalna inwestycja jeżdze Aprilią RS 50 Tuono na gaźniku Dellorto PHBN 12mm i seryjnym cylindrze 50 ccm. z tłumika zdjąłem blokade, założony jest lepszy tłok(Asso na chromowanym górnym pierścieniu) w dodatku zmieniony filtr na stożek, jeszcze na dniach dojdzie większa dysza główna. I teraz moje myśli krążą wokół tego zaworu. Powiedzcie, czy jest to opłacalne. Konkretnie zastanawiam się nad tym zaworkiem:

    http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=659_661_1006&products_id=3344&osCsid=a9ac42c61f84138093353025b304fb51

    ponoć jest dużo, dużo lepszy od zaworów np takiej firmy jak Hebo. Co wy na to? Czy opłaca się wymienić taki zawór, czy raczej warto zainwestować np w gaźnik 14mm.

    #240656 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Jak seryjny masz dobry to ci się nie opłaca kupować zwłaszcza że to seryjne 50cc z nowym tłokiem.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #240657 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    jeśli już to kup coś ci się tam polepszy lepszy przepływ wachy będzie… lepiej na obro. będzie się wkręcał… a jak już gaźnik to totalną głupotą było by wymienienie z 12mm na 14mm jak już to minimum 17,5 najlepiej 19mm 🙄

    #240658 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Najpierw zainwestuj w wydech. Wydech to podstawa potem pomyśl nad vario… Masz tu jak po kolei tuningować skuter http://jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=90:kolejnoapab-postaopowania-podczas-tuningu&catid=3&Itemid=20 może ci to coś pomorze…

    #240659 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    zlomek napisał:

    potem pomyśl nad vario

    zlomek napisał:

    tuningować skuter

    To jest RS ! Biegówka …

    zlomek napisał:

    pomorze

    To na północy Polski …

    #240660 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    sorry. To i tak pierwsze to wydech

    [ Dodano: 08-06-2009, 22:23 ]
    Wydech Polini Evolution, Cylek 70-80ccm i mocniejszy wal, gaźnik 28mm – 30mm, membrany

    #240661 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Z wydechu była wycięta blokada na kolanku(takie zwężenie było) i wypatroszona była końcówka tłumika (nic nie zostało w środku) więc nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić z tym tłumikiem 😀 Środkowej części nie dotykałem bo tam jest dyfuzor (albo i nie?) Więc co mogę jeszcze przy wydechu grzebać?

    #240662 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    To kup jakiś wydech sport, ale on nie jest wcale tani, a mocy to ci dostarczy

    #240663 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Na początek kup wydech i gaźnik na 12mm czy 14 nic nie osiągniesz. Wiem z doświadczenia

    #240664 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    a czy taki gaźnik 17.5 mm może pracować z cylindrem 50 ccm? i czy mogłoby to jeździć z moim przerobionym wydechem póki coś

    #240665 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    oczywiście że będzie dobrze… a nawet lepiej… do 50ccm mozesz nawet wsadzić 21mm albo i większy jaki chcesz tylko wtedy trzeba mniejszą dysze i wiadomo im większy gaźnik tym trudniej wyregulować najlepiej będzie jak dasz 19mm np. Stage6 Black edition 🙄

    #240666 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    zlomek napisał:

    gaźnik 28mm – 30mm,

    on o tuningu EVO nic nie wspominał więc po co taki gazior? Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.

    #240667 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Kowal napisał:

    zlomek napisał:

    gaźnik 28mm – 30mm,

    on o tuningu EVO nic nie wspominał więc po co taki gazior? Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.

    Do biegówek jak najbardziej taki gaźnik. No może trochę za duży ale tak 21-26 jak najbardziej

    #240668 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    A no to sory, myślałem o skuterze jakoś tak.

    #240669 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    W biegach powinien być gaźnik seryjnie 16mm jak masz mniejszy to masz coś kombinowane

    #240670 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    czy ja wiem, Aprilia rs 50 replica ma 14,5 mm [przynajmniej mojego sąsiada a on ma swój motor od nowości (2000 rok)] moja Tuono ma 12mm i raczej nic przy niej nie było grzebane zanim ja się zabrałem za przeróbki.Świadczą o tym np oryginalne śruby po których widać, że były 1 raz ruszane kluczem. Oczywiście być może ktoś mógl dla nieboznaki wstawić takie nowe, ale raczej jest to mało prawdopodobne

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zawory membranowe - czy to się opłaca?
Twoje informacje:




Back to top button