Zawór membranowy

Wyświetlanie 8 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #183590
      Patryk Czy Nie
      Użytkownik
      • Postów: 60

      czy jak założę sportowy zawór do aerox o pojemności 50 cc po tuningu to bedzie dobrze chodził ?

    • #183591
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 741

      jeżeli założysz sprawny zawór to bedzie dobrze chodził. Nie ma znaczenia czy będzie sportowy czy nie jeżeli dobrze wyregulujesz silnik

    • #183594
      Patryk Czy Nie
      Użytkownik
      • Postów: 60

      bo ja gdzies czytałem ze cos tam nie oplaca sie kupować do seri sportowego zaworu bo to nic nie da tylko ze bedzie go zalewało ;/

    • #183596
      Druid
      Uczestnik
      • Postów: 2 876

      Czy Ty sam siebie rozumiesz? Przeczytałeś tak z raz to co napisałeś? I żadnej refleksji?

    • #183597
      Patryk Czy Nie
      Użytkownik
      • Postów: 60

      mowiłem o cylindrze serii 🙂 sorry a tak to mam po tunigu napęd

    • #183598
      Druid
      Uczestnik
      • Postów: 2 876

      No to Wombat Ci napisał i tego się trzymaj. Co byś nie zakładał nowego, to jak nie wyregulujesz to może Ci zalewać… :)))

    • #183600
      Patryk Czy Nie
      Użytkownik
      • Postów: 60

      okej 🙂 to wiec moge sobie zakładać sportowy zawór stage 6 i nie bedzie mi nic zalewało jak dobrze wyreguluje 🙂 dzięki 😀

    • #183619
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 741

      po pierwsze na żadnym zaworze (chyba że popsutym) nie będzie go zalewać. Zawór zapobiega cofaniu sie mieszanki i ma być szczelny – nie decyduje o ilości mieszanki.
      Sportowe znoszą po prostu wieksze (szybsze) drgania w silnikach kręcących sie wyżej niż seria.
      Ale o tym czy sie będzie zalewał czy nie decyduje regulacja gaźnika w konkretnym pojeździe.

    • #183624
      paci
      Moderator
      • Postów: 5 811

      Wombat napisał:

      po pierwsze na żadnym zaworze (chyba że popsutym) nie będzie go zalewać. Zawór zapobiega cofaniu sie mieszanki i ma być szczelny – nie decyduje o ilości mieszanki.
      Sportowe znoszą po prostu wieksze (szybsze) drgania w silnikach kręcących sie wyżej niż seria.
      Ale o tym czy sie będzie zalewał czy nie decyduje regulacja gaźnika w konkretnym pojeździe.

      Otóż to, widzę że mało kto tu czyta ze zrozumieniem.

Wyświetlanie 8 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button