Zawór membranowy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Zawór membranowy

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 5 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #183590 Odpowiedź

    Patryk Czy Nie
    Użytkownik
    • Postów: 60

    czy jak założę sportowy zawór do aerox o pojemności 50 cc po tuningu to bedzie dobrze chodził ?

    Rajzaa
    #183591 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 271

    jeżeli założysz sprawny zawór to bedzie dobrze chodził. Nie ma znaczenia czy będzie sportowy czy nie jeżeli dobrze wyregulujesz silnik

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #183594 Odpowiedź

    Patryk Czy Nie
    Użytkownik
    • Postów: 60

    bo ja gdzies czytałem ze cos tam nie oplaca sie kupować do seri sportowego zaworu bo to nic nie da tylko ze bedzie go zalewało ;/

    Rajzaa
    #183596 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Czy Ty sam siebie rozumiesz? Przeczytałeś tak z raz to co napisałeś? I żadnej refleksji?

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #183597 Odpowiedź

    Patryk Czy Nie
    Użytkownik
    • Postów: 60

    mowiłem o cylindrze serii 🙂 sorry a tak to mam po tunigu napęd

    Rajzaa
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #183598 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    No to Wombat Ci napisał i tego się trzymaj. Co byś nie zakładał nowego, to jak nie wyregulujesz to może Ci zalewać… :)))

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #183600 Odpowiedź

    Patryk Czy Nie
    Użytkownik
    • Postów: 60

    okej 🙂 to wiec moge sobie zakładać sportowy zawór stage 6 i nie bedzie mi nic zalewało jak dobrze wyreguluje 🙂 dzięki 😀

    Rajzaa
    #183619 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 271

    po pierwsze na żadnym zaworze (chyba że popsutym) nie będzie go zalewać. Zawór zapobiega cofaniu sie mieszanki i ma być szczelny – nie decyduje o ilości mieszanki.
    Sportowe znoszą po prostu wieksze (szybsze) drgania w silnikach kręcących sie wyżej niż seria.
    Ale o tym czy sie będzie zalewał czy nie decyduje regulacja gaźnika w konkretnym pojeździe.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #183624 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    Wombat napisał:

    po pierwsze na żadnym zaworze (chyba że popsutym) nie będzie go zalewać. Zawór zapobiega cofaniu sie mieszanki i ma być szczelny – nie decyduje o ilości mieszanki.
    Sportowe znoszą po prostu wieksze (szybsze) drgania w silnikach kręcących sie wyżej niż seria.
    Ale o tym czy sie będzie zalewał czy nie decyduje regulacja gaźnika w konkretnym pojeździe.

    Otóż to, widzę że mało kto tu czyta ze zrozumieniem.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
Odpowiedz do: Zawór membranowy
Informacje o Tobie: