Zawór membranowy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #181444
    Kristof65
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Proste pytanie czy można z Matrixa pozbyć się zaworu membranowego i czym to skutkuje ?

    #181448
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    można
    nigdzie nie pojedziesz

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #181450
    Kristof65
    Użytkownik
    • Postów: 30

    No fajnie , tylko że mam wyjęty i skuter jeździ . Jakim cudem

    #181451
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    co nazywasz zaworem membranowym ?
    możesz pokazać zdjęcie?
    btw, ile ci spala bez zaworu membranowego?

    #181473
    Kristof65
    Użytkownik
    • Postów: 30

    No dobra to ja się przyznaję od początku . Po zatarciu oddałem skuter mechanikowi . Zrobił wymiankę najważniejszych części silnika . Oprócz tego wyjął kawał węża w oplocie i zawór , powiedział że to już niepotrzebne .
    http://czesci-moto.pl/galerie/z/zawor-membranowy-keeway_8595.jpg

    #181475
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    zawór jest cześcią układu rozrządu w silniku dwusuwowym. Odpowiada za to żeby ładunek ze skrzyni korbowej nie wracał sie w dolot tylko trafiał do cylindra. Utrzymuje odpowiednie ciśnienie w komorze korbowej podczas suwu sprężania tak żeby paliwo trafiło w odpowiedniej ilości do gara.
    Jeżeli jest nawet lekko uszkodzony skuter ma problemy ze startem, nie wkręca sie na obroty, wywala paliwo filtrem i pali jak smoczysko.
    Zapewne da sie bez niego odpalić silnik w sprzyjających okolicznościach (tak jak przy rozregulowanym rozrządzie) ale żeby go świadomie wymontować i jeździć bez – to mi sie lekko w pale nie mieści.
    A który kawał węża ci pan mechanik usunął z dolotu ?

    #181662
    Kristof65
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Właśnie to mnie dziwi , bo skuter elegancko odpala , ale czuję że ma mniej mocy i pali więcej . poniżej zdjęcia
    położenie zaworu membranowego.jpg
    wężyk od zaworu.jpg
    Nie mogę dać zdjęcia wymontowanego zaworu gdyż idiotycznie pozbyłem się go zawierzając specjaliście . Także udostępniam zdjęcia już archiwalne .

    #181667
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    zawór membranowy jest w bloku silnika miedzy gaźnikiem a blokiem (jeżeli gaźnik jest na bloku silnika) lub w bloku silnika na końcu króćca dolotowego.
    To co ty pokazujesz to wysoko na ramie to stanowczo nie jest zawór membranowy 🙂

    #181677
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    tu sobie obejrzyj gdzie masz i jak wygląda zawór membranowy.A to co pokazałeś wygląda mi na sls [jedna z blokad a druga która już widzę to zawirowywacz]
    http://www.sqtery.com/wymieniamy-membrany-w-zaworze-membranowym
    a zawór który ci pan usunął to membrany z slsu
    http://www.4taktershop.de/product/39642/membrane-sls-am-ventildeckel-50cc-gy6-china-4takt-bitte-anle.html

    #181695
    Kristof65
    Użytkownik
    • Postów: 30

    No to szacunek Panowie dla Waszej wiedzy . Dzięki, choć muszę z gościem jeszcze pogadać bo faktycznie niepokoją mnie gorsze osiągi i spalanie . No i jeszcze fakt że poradził mi przeprowadzkę z benzyny BP na krytykowaną przez wszystkich na Queście .
    Apropo zawirowywacza , to już go nie mam bo żeby pokazać wężyk dałem stare zdjęcie jeszcze przed zdjęciem zasadniczych blokad .

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button