ZAWIESZENIE

"SKRĘCONY" Silnik wraz z kołem, czy to tylko tuleje na wahaczu?

Hmmm? Ale co się stało Waldek?

Rano jak wszedłem to przeczytałem zapytanie, ale za bardzo nie wiem o co chodzi autorowi...

Właściwie to nic się nie stało,pomijając fakt że po trzech miesiącach pękła mi rama.Ale to nie ma raczej na to wpływu bo została właściwie zespawana.Określenia "skręcony" silnik użyłem bo jest do niego przymocowane koło które powinno być ustawione pionowo do jezdni a nie pod kątem. W efekcie jeżdżę na lewej stronie opony a nie jej środku, rant opony przetarł błotnik osłaniający silnik przed zabrudzeniami i przy przeciążeniach ociera o sprężynę amortyzatora.Luz jest tylko na wahaczu, zapytałem bo nie mam pewności czy jest możliwe żeby skrzywił się amortyzator bądź jego części łączące go z ramą czy silnikiem.

No chyba jest. Skoro to nie luz na samym kole, to chyba nie ma innej opcji.

Ja bałbym się jeździć...