Zatarty silnik – MBK Ovetto – wojna z serwisem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Zatarty silnik – MBK Ovetto – wojna z serwisem

Ten temat zawiera 21 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 22 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #205447

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Serwis dokonywał wymiany linki przy gazie, po tej drobnej zmianie skuter po przejechaniu około 10 KM przestał reagować normalnie na manetkę, nie przyśpieszał etc. aż w końcu przestał zapalać. Oddałem go ponownie do tego samego serwisu, zadzwonili z info że silnik został całkowicie zatarty.

    Nie wiem jak to się mogło stać, zawsze leję taką samą mieszankę na 1 litr paliwa 1 miarka oleju. Mieszam w 5litrowym pojemniku i dopiero wlewam. Czy niespodzianki z linką mogły mieć na to jakikolwiek wpływ?
    Ten serwis zaproponował takie opcje naprawy jedna do wyboru:
    1. zestaw naprawczy chiński (cylinder z czymś tam), najtańszy – 190 zł
    2. tunigowany, rzekomo wzmocniony – 300 zł
    3. „z najwyższej półki” – 400 zł

    + 150 zł za robociznę.

    Czuję się oszukany, skuter przed wymianą linki nie sprawiał żadnych problemów z zapalaniem, gaźnikiem etc. Oni są przekonaniu że źle przez nich wymieniona i niedopasowana linka (przyznali się) nie ma żadnego wpływu na to co się stało z silnikiem.

    Co robić w takiej sytuacji, walczyć czy po wyłożyć kasę na któryś z tych zestawów?

    Z góry dzięki za pomoc!
    Jerry

    #205448

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jerry napisał:

    Oni są przekonaniu że źle przez nich wymieniona i niedopasowana linka (przyznali się) nie ma żadnego wpływu na to co się stało z silnikiem.

    bo nie ma

    co do cylków to zapytaj co to są te tuningowe niby wzmacniane , bo ja nie znam żadnego dobrego SPORTOWEGO/TUNINGOWANEGO cylka za 300 zł , są tam jakieś ale to powyrzej 400

    jeżeli chcesz żeby to jeździło i nie padło za pare KM to lepiej kup sam cyl i im go zanieś , potem sprawdź czy włożyli ci ten cylek… a najlepiej żebys sam to wymienił , ale jak nie jestes w stanie to potem powiem ci jak sprawdźić czy to ten sam cyl ( 5min roboty)

    a jeżeli chcesz konkretnie a po taniosci , to kupujesz chiński cylinder , tłok z nieog odstawiasz na pułke i kupujesz tłok vertexa, bo te kłang ciang jangi szybko puchną i się zacierają i przy chińskim cylku wypada zajżec do kanału wydechowego bo nie raz jest kijowy odlew i pozostałosci odpadaja podczas pracy i zacierają cyl ..

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #205449

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Potwierdzam Wrone że linka nie ma nic do rzeczy .. ale jeżeli założyli złą linke, to niech oddają za nią kase.. może że to takie łamagi to i ” nie chcący ” coś im wleciało w cylinder ..

    Co do tych cylków ..

    Za 190zł chiński – NIE MA MOWY !!
    Wzmacniany – NIE MA MOWY !!
    Tuningowany.. hmm i tu zalezy.. co to dla nich znaczy tuningowany.. lepiej my Ci doradzimy jaki cylek, zanieś im i tyle.. bo znając ich to dobiorą Ci cylinder tak samo jak linkę.

    Czy skuter ma jeszcze jakieś sportowe częścię

    #205450

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A ja wam powiem że linka może mieć. Linka gazu w pewnym miejscu się rozdziela na dwie. Jedna idzie do gaźnika a drugi koniec idzie do dozownika. Dajessz gazu to w gaźniku się rusza ale i w dozowniku otwiera wlot zeby byla wieksza dawka (w runnerze tak mialem)

    #205451

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tyle że w Ovetto jest Minarelli a tam nie ma pompki oleju która jest na linke gazu.

    A poza tym

    jerry napisał:

    zawsze leję taką samą mieszankę na 1 litr paliwa 1 miarka oleju. Mieszam w 5litrowym pojemniku i dopiero wlewam.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #205452

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wino napisał:

    Linka gazu w pewnym miejscu się rozdziela na dwie

    to jest mega chory paten , zobaczyłem to kiedys w kałeju to się za głowe złapałem

    #205453

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wrona napisał:

    to jest mega chory paten , zobaczyłem to kiedys w kałeju to się za głowe złapałem

    x2.

    w moim NRG to miałem .. ale jak to zobaczyłem to od razu wyjebałem ..

    #205454

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Żeby sobie „zaklepać” swój cylinder to wystarczy przecież na nim zrobić ryse gdzieś gwoździem (od zewnątrz oczywiście 😆 ) i potem jak już założą to sprawdźić czy nasza rysa jest 🙂
    I to jest pół minuty roboty, a nie 5 😛

    #205455

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Może nie rysę, ale jakiś znaczek wyryć? Ryse to każdy głupi zrobi 😛

    #205456

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ale o czym wy pieprzycie .. żadnych rys itp itd , jak se kupi cylinder powiedzmy s6 i ktos mówi wstawi kłang cianga to odrazy widać a 5 minut to chodziło mi o to że trzeba sciaŋnac plastikową pokrwyke na cylinder bo to AC w LC cyl jest na wierzchu , i nie przesadzajmy nikt nikt mu przecież nie podmieni na inne s6 ;/

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 22 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie