zatarcie? ;o

  • This topic has 8 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 12 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #240587 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    siema.

    jezdzilem, jezdzilem i motor się przegrzal, zgasl i kthxbb.

    w między czasie jak stygl to wyjmowalem swiece, wyczyscilem, iskre sprawdźilem i jest.

    chodzi o to ze gdy chcialem go odpalic z kopajki to w ogole nie ma zadnego sprezania ! w ogole powietrze nie wychodzi z dziury od swiecy (cylka).

    gdy wrzucam na bieg 1 to nie chce wejsc w ogole tylko jest luz a gdy wrzucam na 2 to normalnie mogę go prowadzic ale nie ma takiego uczucia jakby bieg blokowal tylko tak jakby byl na luzie ale gdy chce kopnac z kopki to jest jakieś male ,,parcie”

    na dodatek przedtym zdarzeniem jakieś 2-3dni strasznie mi dymil takim gestym, bialym dymem takim jak to w fabrykach są.

    wiec zatarcie? ;/

    #240588 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Prawdopodobnie zatarty, jednak zdejmij cylinder i zobacz co tam piszczy.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #240589 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A jak było 3 dni wsteczł Oprócz wspomnianego dymienia z silnika były jakieś objawy typu słabszy silnik, mniejsza moc, mniejszy V-max? Zrób tak jak ci napisał kolega powyżej, zdejmij cylinder i najlepiej by było jakbyś nam wysłał zdjęcia gładzi cylindra tłoka, pierścieni. Sprawdź też jak jest z łożyskiem korbowodu i samym korbowodem

    #240590 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Więc tak od jakiś 4 dni bardzo gęsto dymił czy to rozgrzany czy nie rozgrzany. Mogłem tylko wyjechać poszaleć na żwirowni, bo jest jakieś 2-3km od mojego domu. Nie wyjeżdżałem na miasto, bo po prostu ludzie trąbili za ten dym ;P.

    Dokładnie dwa dni temu zobaczyłem, że ten dym tez wychodzi jakby między łączeniem cylindra a silnika czy karteru silnika ? Na dodatek też wychodził przez chłodnicę. Aha i wcześniej tak strasznie się nie grzał a wczoraj jak zrobiłem 5km to od razu wskazówka na czerwono i, że nagrzany. Aha i 2 dni temu bardzo ciężko było go odpalić oj było trzeba się nakopac a na pych odpalał po kilku cm pchania. Coś z kopką pewnie źle.

    Dodam jeszcze, że jakieś 2 tygodnie temu jak jechałem na prostej przez 10km około prawie cały czas manetka na full to pękłą mi w środku świecy elektroda ;s na dodatek nie miałem zapasowej świecy i musiałem pchać z 2,5h. Ojciec ani nikt inny nie mógł przyjechać bo był z 200+km ode mnie.

    #240591 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    czy ja dobrze zrozumialem? 200 km? stary ja ze szkoły z plecakiem mam 5 km i ide 70 minut:P ale mniejsza o to. Jeśli fragment świecy wpadł do środka i nie usunąłeś go z tamtąd to mógł on troszkę namieszać…zrób foty i zapodaj je tutaj.

    #240592 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Chyba chodzi o to że pchał do domu 2,5h, a ojciec pojechał gdzieś daleko, 200km.

    #240593 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dokladnie kowal

    #240594 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Aha no to sory, źle zrozumiałem 😉 😀

    #240595 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wiec tak zaczyna robic się tu syf i jak znam zycie to poleca warny xD

    wracajac do tematu jeśli wpadło ci cos do cyla to mozliwe, ze to jest przyczyna twoich problemów 😆

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: zatarcie? ;o
Twoje informacje:




Back to top button