Zatarcie cylindra ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #242332 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Witam
    Po rozgrzaniu skuter ma muła i nie jedzie więcej niz 30 km/h
    świeca wymieniona
    gaźnik ok
    rolki ok
    spręzynki ok
    filtry ok
    na ssaniu idzie jak głupi i po rozgrzaniu wolne obroty trzyma extra
    czy to tłok czy łożyska na wale czy co innego ?

    #242333 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Ale gdy go zapalasz z kopniaka to idzie ci ciężko?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #242334 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    W moim przypadku jak po nagrzaniu jechał 30 i po wciśnięciu ssania jechał normalnie było za dużo powietrza w mieszance. Sprawdź jeszcze raz gaźnik.

    #242335 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    tak ale z wydechy wydobywa się taki dźwięk jak by tarcia metal o metal

    Szympa napisał:

    Ale gdy go zapalasz z kopniaka to idzie ci ciężko?

    nie normalnie
    tak samo wolne obroty po nagrzaniu trzyba dobrze

    pomóżcie bo nie wiem czy mam cylinder wymieniac 🙄

    #242336 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    po zatarciu skuter nie chodzi zacznijmy od tego

    #242337 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    JacoPL napisał:

    po zatarciu skuter nie chodzi zacznijmy od tego

    nie koniecznie , może to być tylko kwestia regulacji , a może mu tłok puchnąć , więc niewiadomo

    #242338 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    ale jemu skuter chodzi wiec na pewno nie zatarl się …

    #242339 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    czyli co opłaca się wymieniac cały cylinder czy lepiej sam tłok i pierścienie ?

    #242340 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Nic nie masz wymieniac…
    wyjmij gaźnik i filtr powietrza, i to, i to wyczysc dokladnie. Gaznik wyczysc benzyna (nie zaluj te beny). Wszysstko spowrotem zamocuj i wyreguluj gaźnik !!!

    #242341 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    klikszen napisał:

    wyjmij gaźnik i filtr powietrza, i to, i to wyczysc dokladnie. Gaznik wyczysc benzyna (nie zaluj te beny). Wszysstko spowrotem zamocuj i wyreguluj gaźnik !!!

    kurde czytać nie umiesz
    gaźnik wyregulowany wyczyszczony filtr paliwa i powietrza tak samo

    mi się wydaje ze to tłok puchnie bo jak się rozgrzeje to zero mocy i taki jak by dźwięk tarcia metalu o metal z wydechu się wydobywa

    #242342 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    To, ze napisales ze gaźnik OK, to skad mam wiedziec ze go regulowalesą
    Mi to ewidentnie wygląda na regulacje gaźnika, ale skoro mowisz ze regulowales to wyjmij ten cylinder i go obejrzyj. W czym problem?

    edit: Albo ci się ssanie zwalilo, kolega tak mial. Ze na rozgrzanym silniku go zalewalo. Odlacz sssanie od wtyczki i zobacz wtedy
    co do tego metalicznego odglosu, to zobacz wate w tłumiku…

    #242343 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    dodam ze stało się to po zmianie kolanka na odblkoowane
    moze to uszczelka
    jutro siąde i zobacze i zdam relacjie 🙂

    #242344 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Bardzo mozliwe, ze spaliny się wydostaja w tym lączeniu cylek- wydech i dlatego jest taki odglos 🙂

    #242345 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    tam się na pewno nic nie wydostaje

    #242346 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    kalin309 napisał:

    tam się na pewno nic nie wydostaje

    a mi się wydaje, ze jest za slabo przykrecone… i stad jest ten dzwiek

    sprawdz, będziemy kombinowac dalej 🙂

    #242347 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    klikszen napisał:

    kalin309 napisał/a:
    tam się na pewno nic nie wydostaje

    a mi się wydaje, ze jest za slabo przykrecone… i stad jest ten dzwiek

    sprawdz, będziemy kombinowac dalej 🙂

    tak ale jak to by się stało to osiągi by nie spadły

    #242348 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Jak dałeś odblokowane kolanko to może potrzeba dać większą dyszę główną

    #242349 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Jak jest nieszczelne to osiągi spadły, ponieważ silnik 2T potrzebuje odpowiedniego ciśnienia na wydechu…. bla bla bla Poczytaj sobie ^^ z resztą po co by były te wydechy sportowe itd.
    Po prostu odpal skuter, (uważaj bo to bardzo trudne !) weź szmatę i dokładnie nią zatkaj dziurkę z końcówki wydechu. Jeśli zgaśnie i nie zauważysz że tam gdzieś uciekająspaliny to jest szczelny 🙂
    Również prawdą jest, że po takiej zmianie warto zmienić dysze. Do odblokowanej serii hrr polecam ~57,5 :] ewentualnie podpieścić regulacją na powietrzu i obrotach i jest dobrze ;]

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #242335 in Zatarcie cylindra ?
Twoje informacje:




Back to top button