Żarówka światła przedniego

WITAM

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego kłopotu.Mam skuter ROMET ROUTER CITY LINE 50 - i od trzech dni mam taki oto kłopot.Przednie światło ma u mnie dwie żarówki,jedna taka mała na wcisk i jedna taka duża też na wcisk,podobno ta mała robi za bezpiecznik (światło pozycyjne) i teraz tak-Przepaliła się jednocześnie tylko ta mała i ta duża żarówka przednia inne działają (wszystkie inne działają)-ale po dodaniu gazu nawet tylko na podporze to od razu od nowa te przednie żarówki się przepalają.Dodam że wcześniej zdejmowałem ten przedni plastik,ale podobno to może być jakieś zwarcie czy coś tam.

Może jest wśród was jakis elektryk lub elektronik,bo ja akurat w tym to jestem zielony,a skuter mam uziemiony bo bez świateł to nie chcę jeżdzić (Policja i bezpieczeństwo).

Najdziwniejsze w tym jest to że dosłownie inne światła (tył,kierunki,zegary,kontrolki) działają nawet po dodaniu gazu.

Bardzo proszę o pomoc w tym kłopocie.

DZIĘKUJE I POZDRAWIAM.

Inne światła masz z akumulatora, więc działają.. Może regulator napięcia padł, albo bezpiecznik?

A z kąd idą przednie światła (nie z akumulatora) jak nie to z kąd,a bezpiecznikiem jest podobno ta mała pozycyjna przednia żaróweczka,która działa po wymianie ale już nie działa po dodaniu gazu tak samo jak i ta duża przednia drogowa,a one są w tym jednym kloszu.

Czy tam są jeszcze inne bezpieczniki.

Przednie światła idą z lampy ;) Tak poważnie, żarówkę reflektora zasila nie akumulator, ale prądnica prądu przemiennego z magneta. Sprawdź bezpieczniki, z regóły znajdują się w pobliżu akumulatora. Żaróweczka pozycyjna to nie bezpiecznik.

NO OK SPRAWDZE - ALE JESZCZE PROSZĘ O INNE MOŻLIWE KOMENTARZE.

Niczego więcej się nie dowiesz, przełam lenia i sprawdź osobiście :P

Bezpiecznik jest w skuterze 1 i jest on od rozrusznika. Przynajmniej w 50-kach.
Koledze padł regulator napięcia, typowa usterka chinoli.

Sorki za dubla...

br3w napisał:

Bezpiecznik jest w skuterze 1 i jest on od rozrusznika.