Zarejestrowanie 80 na 50

Hej :)
Znalazłem dla siebie fajna yamahe dt 80 lc2. Ale jest z nią mały problem. Mianowicie facet w ogłoszeniu pisz motorower to, motorower tamto... Ale po rozmowie telefonicznej okazało się ze jest zarejestrowany na motocykl i 80ccm. Gość twierdzi, ze po założeniu blokady nie będzie problemu z przerejestrowaniem tego na motorower itd itd...
Co o tym myślicie? Jest na to jakiś inny sposób oprócz zakupu ramy z papierami?
Z góry dziękuje za pomoc :)
Pozdrawiam

Blokady? Blokada nic nie daje bo dalej to będzie 80. Zmiana cylindra na 50. I może coś kombinować. Ale wątpię bo te moto jest fabrycznie 80 z blokadą do 70km/h więc jest to po prostu już motor :)

Ze blokada na prędkość a diagnosta wbije ze to 50 ccm

Strasznie kombinujesz :) Pytanie który diagnosta świadomie wbije Ci 50 w maszynie która ma w papierach oryginalnych 80. Wiadomo, że zrobić da się wszystko jak się odpowiednio zaprzeć. Pytanie czy warto? Może lepiej jednak kupić coś co ma fabryczne 50 w wrzucić większy cylinder?

albo odrazu poszukaj 80na50 zarejestrowane i po klopocie

Widzisz... Wrzucać 80ccm do 50 to wymiana wałów, gaźników, wydechów... Nie stać mnie na to- wolał bym za tą kase zrobić prawko i kupić coś taniego.
W takiej dt 80 silnik jest do tego przystosowany i na oryginalnym wale można zrobić ogromny przebieg bez motania... A gdybym znalazł zarejestrowaną na 50 za taką kase jak ta 80ccm to nawet bym się nie zastanawiał.

http://tablica.pl/i/oferta/yamaha-dt-80-50-lc2-53v-jedyna-taka-CID5-ID3uuu9.html?code=5342816356

jak nie ma jak jest

http://tablica.pl/i/oferta/yamaha-dt-125-50-motorower-okazja-CID5-ID3GSuF.html?code=0407e38870

Czy ja mówię że nie ma?
Ale mam okazję kupić taką 80 praktycznie 2x taniej niż zarejestrowaną na 50ccm...

czyli nie warto jej kupic takie moto w dobrym stanie stoi drogo a nie jakas padaczka zajezdzona

Nie kupuj jak jest w dowodzie wpisane 80ccm3 to nic nie zmienisz lepiej kup 50 z wymienionym cylkiem na 80 i w dowodzie 49ccm3

@belebele Tylko za taką z lewą rejestracją liczą sobie więcej, bo kombinowanie takiego zarejestrowania też swoje kosztuje. To jest tak samo jak z motorami 125 które są na 50. Kumpel miał taką zabawkę ale kosztowała 2tyś więcej niż normalna 125 :)

jest możliwość tak zwanej zmiany silnika odstawiasz moto do warsztatu tam niby wymieniają silnik na nowy z mniejsza pojemnością wystawiają fakturę i dalej wydział komunikacji po zmianę adnotacji w papierach o pojemności pojazdu i jego kwalifikacji na motorower
juz raz tak robiłem 3 lata temu nie wiem jak jest teraz ale można się dowiedzieć w wydziale komunikacji czy jest jeszcze taka możliwość
lub kombinować w inny sposob