Zanik Mocy
- This topic has 13 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 25 lutego 2010 dnia 19:58 #218674AnonimGość
- 4 533
- 89 923Postów:
Witam.
Mam Hondę SFX.
Gdy kupiłem ją dwa lata temu, była całkowicie seryjna i leciała 60km/h aż do odcięcia zapłonu (blokada na module).
Ale po pownym czasie wyciągał już tylko 55km/h
Kupiłem moduł od X8R, odblokowałem, zamontowałem, bez różnicy dalej 55.
Kupiłem wariator Malossi Multivar – vmax: 70km/h 🙂
Po pewnym czasie już tylko 65 :-/
Dokupiłem tłumik Tecnigas, wyregulowałem rolki, dalej 65.
Po pewnym czasie 60.Jakiś miesiąc temu zakupiłem nowe pierścienie, zamontowałem, ale że była zima to nie jeździłem, dzisiaj go pierwszy raz odpaliłem. Robie rundke, i vmax nie cały 60km/h.
Oco chodzi z tym skuterem ?? Należy wymienić cały cylinder z tłokiem najlepiej na 70cc czy przyczyna leży gdzieś indziej ?
[ Dodano: 25-02-2010, 19:59 ]
Dodam że przyśpieszenie jest zarąbiste, i cięższe rolki na niego nie działają 🙂[ Dodano: 25-02-2010, 20:00 ]
Oczywiście wszystkie blokady ściągnięte.25 lutego 2010 dnia 20:02 #218675AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
adi97 napisał:
zisiaj go pierwszy raz odpaliłem. Robie rundke, i vmax nie cały 60km/h.
pierścionki też się dociera ..
25 lutego 2010 dnia 20:13 #218676AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
A jak zakładałeś pierścienie to patrzyłeś na stan cylaż Dobrze by było gdybyś zmierzył kompresję.
25 lutego 2010 dnia 21:05 #218677AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
moze same pierscienie nic nie daly bo cyl byl zjebany. LUB/I masz filtr brudny ? xD tez moze to byc. A stan paskaż
26 lutego 2010 dnia 07:18 #218678AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Cylinder jest idealny, nie porysowany ani nic.
Pasek też nie wygląda na zużyty. A filtr i gaźnik już czyściłem.26 lutego 2010 dnia 11:41 #218679AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
a przelożenia nie są blokowane czasem ?
26 lutego 2010 dnia 13:15 #218680AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale Jaco obczaj. Jechał 65 pozniej 55 pozniej znow 70 i wkoncu 60 ? Przełożenia by tak działały? wątpie..
26 lutego 2010 dnia 14:31 #218681AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Widzę że nie ma na to mądrego …
26 lutego 2010 dnia 14:58 #218682AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
1. zmierz kompresje.
2. przeczyść gaźnik. (dokładnie)
3. napisz jaką masz w nim dysze główną
4. sprawdź czy filtr paliwa nie nadaje się do wymiany bo się zapchał syfem
5. posprawdzaj czy gdzieś nie ma nieszczelności, króciec, wydech, cylinder (wymieniłeś uszczelki po zmianie pierścieniż
6. Zobacz czy przepustnica w gaźniku otwiera się do samego końca po odkręceniu manetki na maxa (musi całkiem się schować w dziure jeżeli patrzysz od strony filtra.)
7. Wymieniałeś ostatnio świece? może zaczeła już padać i coraz gorsza iskraż
8. wyregulowałeś gaźnik w ogóle po zmianie pierścieniż bo pisałeś że rolki tak a gaźnik?
9. Jaki ma kolor swieca, najlepiej pstryknij foto i pokaż.
10. Sprawdź okładziny sprzęgła i dzwon czy się nadaje do użytku czy nie jest fioletowy itd.
11. Zobacz czy na wariu nie ma wżerów albo na przeciwtalerzu i przy okazji narysuj markerem kreske na wariatorze (przez jego średnice) rozpędź się do maksymalnej prędkości i zobacz na wario ile zostało tej kreski, dowiesz się jak wysoko pasek wychodzi.
12. łożyska na wale ok? sprawdź czy wał chodzi lekko, bez problemu powinieneś go przekręcić 2 palcami.
13. Obczaj też uszczelniacze na wale z obu stron czy dobrze siędzą, czy nie przepuszczają czasem.Sprawdź wszystko co Ci powiedziałem i napisz co i jak.
27 lutego 2010 dnia 17:22 #218683AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
1. może …
2. przeczyść gaźnik. (dokładnie). Tak zrobiłem, nawet bardzo dokładnie.
3. Dysze w gaźniku to 70 i 35
4. Nie, jest czysty.
5. Uszczelki stare, wszyscy szczelne
6. Chowa się do samego końca.
7. Tak wymieniłem.
8. Tak
9. Jest nowa.
10. Sprzęgło jak nowe, bo porównywałem z nowym.
11. Jakiś 1cm nie dochodzi pasek na góre. A wariator używany ma kilka drobnich wżerów ale jest gładziutki.
12. Leciutko chodzi.
13. Obczaj też uszczelniacze na wale z obu stron czy dobrze siędzą, czy nie przepuszczają czasem.Panowie, a jakie są objawy repsutej fajki ?
BO: wyminiłem dzisiaj świece, 61 wyciągał 🙂 ale fajka tak luźno latała, po ok 10km. skutera zaczął strzelać i gasnąć, zatrzymałem się to zgasł całkiem. Po chwili jakoś zapalił i do domu dojechałem bez problemu 60km/h.I teraz: albo coś z fajką jest nie tak albo się zaciera od tych nowych pierścieni.
27 lutego 2010 dnia 18:17 #218684AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
No to pewne że fajka jak się luzuje, ona musi zakleszczyć świecę.
27 lutego 2010 dnia 22:15 #218685AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Mafioz napisał:
9. Jest nowa.
gówno ze nowa ale kolor zależy od regulacji , nie wiem czy wiesz
27 lutego 2010 dnia 22:20 #218686AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
ajajaja znowu ten skrypt się wali :<
ale Wrona racje ma, musisz pojeździć na niej trochę z 10km zrób aż się zabarwi ;p1 marca 2010 dnia 14:55 #218687AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Teraz to ja muszę go rozkręcić.
Nowa świeca, nowa fajka, zapala i na niskich obrotach gaśnie.[ Dodano: 02-03-2010, 14:48 ]
Rozkręciłem go, i co się okazało.
Nowe pierścienie się rozleciały na trzy części.
Teraz problem w tym że z jednego pierścienia nie mogę znaleźć jednej części i obawiam się że wpadła do wału, ale 1h szukałem go w wale, dłuchałem, magnesem prócowałem i wygląda na to że go tam nie ma, bo przy pewnym ustawieniu wału wszystko z “dna” widać, więc nie wiem gdzie się podzała ta jedna część.Teraz muszę nowe pierścienie pożądne, a nie jakieś RMS, kupić.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.