Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #218674

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam.
    Mam Hondę SFX.
    Gdy kupiłem ją dwa lata temu, była całkowicie seryjna i leciała 60km/h aż do odcięcia zapłonu (blokada na module).
    Ale po pownym czasie wyciągał już tylko 55km/h
    Kupiłem moduł od X8R, odblokowałem, zamontowałem, bez różnicy dalej 55.
    Kupiłem wariator Malossi Multivar – vmax: 70km/h 🙂
    Po pewnym czasie już tylko 65 :-/
    Dokupiłem tłumik Tecnigas, wyregulowałem rolki, dalej 65.
    Po pewnym czasie 60.

    Jakiś miesiąc temu zakupiłem nowe pierścienie, zamontowałem, ale że była zima to nie jeździłem, dzisiaj go pierwszy raz odpaliłem. Robie rundke, i vmax nie cały 60km/h.

    Oco chodzi z tym skuterem ?? Należy wymienić cały cylinder z tłokiem najlepiej na 70cc czy przyczyna leży gdzieś indziej ?

    [ Dodano: 25-02-2010, 19:59 ]
    Dodam że przyśpieszenie jest zarąbiste, i cięższe rolki na niego nie działają 🙂

    [ Dodano: 25-02-2010, 20:00 ]
    Oczywiście wszystkie blokady ściągnięte.

    #218675

    Anonimowy
    • Postów: 0

    adi97 napisał:

    zisiaj go pierwszy raz odpaliłem. Robie rundke, i vmax nie cały 60km/h.

    pierścionki też się dociera ..

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #218676

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A jak zakładałeś pierścienie to patrzyłeś na stan cylaż Dobrze by było gdybyś zmierzył kompresję.

    #218677

    Anonimowy
    • Postów: 0

    moze same pierscienie nic nie daly bo cyl byl zjebany. LUB/I masz filtr brudny ? xD tez moze to byc. A stan paskaż

    #218678

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Cylinder jest idealny, nie porysowany ani nic.
    Pasek też nie wygląda na zużyty. A filtr i gaźnik już czyściłem.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #218679

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a przelożenia nie są blokowane czasem ?

    #218680

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ale Jaco obczaj. Jechał 65 pozniej 55 pozniej znow 70 i wkoncu 60 ? Przełożenia by tak działały? wątpie..

    #218681

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Widzę że nie ma na to mądrego …

    #218682

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. zmierz kompresje.
    2. przeczyść gaźnik. (dokładnie)
    3. napisz jaką masz w nim dysze główną
    4. sprawdź czy filtr paliwa nie nadaje się do wymiany bo się zapchał syfem
    5. posprawdzaj czy gdzieś nie ma nieszczelności, króciec, wydech, cylinder (wymieniłeś uszczelki po zmianie pierścieniż
    6. Zobacz czy przepustnica w gaźniku otwiera się do samego końca po odkręceniu manetki na maxa (musi całkiem się schować w dziure jeżeli patrzysz od strony filtra.)
    7. Wymieniałeś ostatnio świece? może zaczeła już padać i coraz gorsza iskraż
    8. wyregulowałeś gaźnik w ogóle po zmianie pierścieniż bo pisałeś że rolki tak a gaźnik?
    9. Jaki ma kolor swieca, najlepiej pstryknij foto i pokaż.
    10. Sprawdź okładziny sprzęgła i dzwon czy się nadaje do użytku czy nie jest fioletowy itd.
    11. Zobacz czy na wariu nie ma wżerów albo na przeciwtalerzu i przy okazji narysuj markerem kreske na wariatorze (przez jego średnice) rozpędź się do maksymalnej prędkości i zobacz na wario ile zostało tej kreski, dowiesz się jak wysoko pasek wychodzi.
    12. łożyska na wale ok? sprawdź czy wał chodzi lekko, bez problemu powinieneś go przekręcić 2 palcami.
    13. Obczaj też uszczelniacze na wale z obu stron czy dobrze siędzą, czy nie przepuszczają czasem.

    Sprawdź wszystko co Ci powiedziałem i napisz co i jak.

    #218683

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. może …
    2. przeczyść gaźnik. (dokładnie). Tak zrobiłem, nawet bardzo dokładnie.
    3. Dysze w gaźniku to 70 i 35
    4. Nie, jest czysty.
    5. Uszczelki stare, wszyscy szczelne
    6. Chowa się do samego końca.
    7. Tak wymieniłem.
    8. Tak
    9. Jest nowa.
    10. Sprzęgło jak nowe, bo porównywałem z nowym.
    11. Jakiś 1cm nie dochodzi pasek na góre. A wariator używany ma kilka drobnich wżerów ale jest gładziutki.
    12. Leciutko chodzi.
    13. Obczaj też uszczelniacze na wale z obu stron czy dobrze siędzą, czy nie przepuszczają czasem.

    Panowie, a jakie są objawy repsutej fajki ?
    BO: wyminiłem dzisiaj świece, 61 wyciągał 🙂 ale fajka tak luźno latała, po ok 10km. skutera zaczął strzelać i gasnąć, zatrzymałem się to zgasł całkiem. Po chwili jakoś zapalił i do domu dojechałem bez problemu 60km/h.

    I teraz: albo coś z fajką jest nie tak albo się zaciera od tych nowych pierścieni.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie