Zalewa świece, nie odpala Peugeot speedfight 100

Siemka, mam problem z odpalaniem, wcześniej palił na zimnym tak sobie ale odpalił po 2-5 sekundach, potem czyściłem gaźnik i regulowałem palił w miarę dobrze jednak zgubiła mi się śrubka od regulacji mieszanki. Co ciekawe podczas jazdy, a nawet nie zauważyłem i tak jeździłem jakiś czas, jednak zakupiłem zestaw naprawczy do gaźnika więc śrubka na swoim miejscu.
Teraz mam taki problem że skuter wcale nie pali, mam nową świecę (przejechane może 15km?). Iskra też jest ładna. Zauważyłem, że po dwóch próbach odpalenia już świeca jest cała mokra, gdzie leży problem i macie jakiś pomysł jak odpalić? Tracę już nerwy na to…

zmierz kompresje. manometrem

Cylinder rzekomo wymieniony w zeszłym roku (w sumie nawet widziałem rachunki). Sprawa taka że udało mi sie go odpalić ale łapał obroty już zbyt wysokie a nie mogłem zejść z nimi po przez śrubkę a przejechać się też nie bo musiałem kurtkę założyć bo deszcz lał no i zgasiłem i tak już został… Chce odpalić a nie może skubany :confused: Manometr chciałem dziś kupić ale tak lało że nie myślałem nawet o wyjściu z domu… Jutro popróbuję jeszcze wydaje mi się że coś z gaziorem ale dlaczego wcale nie chce palić? Albo chce a nie może-to lepsze określenie…

skoro ci sie tak wkręca to ma na to powietrze - może lewe gdzieś zaciąga.

Kupię najprawdopodobniej gaziorek 21 i dam znać czy coś sie poprawiło, bo moim zdaniem to jest problem z gaźnikiem, zresztą… SAME PROBLEMY MAM Z NIM więc miejmy nadzieję że teraz się poprawi. Na manualnym ssaniu.

masz problemy to zacznij od podstaw zamiast rzucac się od razu na gaźniki za kilkaset zł.

Ale ten gaźnik nadaje się na śmietnik, czego nie rozumiesz? Blokująca się/pogięta przepustnica przez co nie zamyka się i nawet przy wykręconej śrubie wolnych obrotów ma za wysokie obroty i nie nie ma lewego powietrza. To jest przez gaźnik więc od niego zacznę.

nie rozumiem tego czego NIE NAPISAŁEŚ. O przepustnicy nie było słowa wiec jak mam sobie wymyślić że się blokuje? Zwłaszcza że kupiłes zestaw naprawczy i naprawiłeś - co zasugerowałeś.
Sorry że chciałem pomóc i wykazałem się taką nieznajomością tematu (no jak mogłem nie wymyślić że masz rozwaloną przepustnice skoro pisałeś o śrubce do regulacji mieszanki??).