Zalewa świece mimo że iskra się pojawia

Wyświetlanie 9 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #703236
      Zielony
      Uczestnik
      • Postów: 33

      Witam 🙂 mam problem niecały tydzień temu kupiłem świece wszystko grało do wczoraj, wróciłem z służby 24h chce podpalić skuterka i zong świeca zalana wytarłem ją i chciałem odpalić nic z tego zero reakcji. Na FB dowiedziałem się ż wina stoi po stronie tłoka i cylindra jaki koszt i czy gra warta świeczki ?

    • #703270
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 741

      a dlaczego wina stoi po stronie tłoka i cylindra? skąd ten wniosek?

    • #703336
      Zielony
      Uczestnik
      • Postów: 33

      A co Twoim zdaniem oprócz tłoka i cylindra może być nie tak ?

    • #703354
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 741

      kupa rzeczy (lub jeszcze większa kupa rzeczy – bo nikt nie wie co to za sprzęt gdyż nie byłes łaskaw napisać) – np problemy z fajką, cewką, kablem WN, synchronizacją zapłonu, modułem lub jego zasilaniem a nawet np czujnikiem bocznej stopki, gaźnikiem lub wtryskiem lub nieszczelnością w dolocie.

      Wiec na jakiej podstawie jakas wróżka z fejsbuka stwierdziła że to padający cylinder?

    • #703443
      Zielony
      Uczestnik
      • Postów: 33

      Sprzęt:skuter 4T kingway coliber 50cc rocznik 2006

    • #703453
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 741

      no i…?

    • #703478
      Szumek811
      Uczestnik
      • Postów: 888

      Jaki silnik 139QMB ?

    • #703479
      Szumek811
      Uczestnik
      • Postów: 888

      Podpowiem, że skuter 4T ma rozrząd, łańcuch mógł się rozciągnąć i rozrząd przeskoczył ale daj znać co to za silnik

    • #703480
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 741

      139QMB. to akurat oczywiste. Nie ma innego 4T w chinolach

    • #703501
      Szumek811
      Uczestnik
      • Postów: 888

      Fakt, nie wiedziałem. Ale zasada pracy silnika 4T wszędzie jest taka sama. Jeżeli zalewa świecę to jak Wombat wspomina przyczyn może być wiele. Zaczął bym od gaźnika czyszczenie regulacja, potem kontrola rozrządu czy wszystkie znaki się pokrywają, pomiar kompresji to tak na początek, sprawdź co możesz i wtedy pytaj informując jednocześnie co już sprawdziłeś a nie co Ci wywróżyli na FB 😉

Wyświetlanie 9 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button