Zakup pierwszego motoroweru

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    olekgracz
    Użytkownik
    • 7
    • 12Postów:

Witam !

Mam pytanie: jestem nowicjuszem i dopiero co zdałem na kartę motorowerowa, i chciałbym abyście pomogli mi wybrać pierwszy motorower do jazdy po mieście: np. do szkoły.

Dzieki za wszystkie odpowiedzi !

Pozdrawiam !

Anonim
    Nieaktywny
    • 11
    • 61Postów:

Jaki masz budżet? Automat czy Manual? Nowy czy używany? Duży Czy mały?

Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

Kolejny taki niesprecyzowany temat z prośbą o pomoc w wyborze sprzętu, więc ja proponuję nową Vespe, dzisiaj widziałem zdjęcia, ciekawy ma design.

olekgracz
    Użytkownik
    • 7
    • 12Postów:

1. Moj budzet to ok. 5000zl
    2. Co do skrzyni biegów to słyszałem, ze motorowery maja tylko manualna
    3. Raczej chciałbym nowy ale mógłbym się skłonić do max. 3 letnich
    4. Ostatnie jest mi obojetne poniewaz mam duzo miejsca w garazu 🙂

Anonim
    Nieaktywny
    • 11
    • 61Postów:
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

1. Za taką kwotę to młody, mało używany, markowy sprzęt opłaca się kupić.
    2. Mają zarówno manualną jak i automatyczną skrzynię biegów
    4. Tu raczej chodzi czy jesteś niski czy wysoki, ma to znaczenie przy wyborze sprzętu.

TheMiqlaq
    Użytkownik
    • 58
    • 688Postów: