Zakup pierwszego motoroweru

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Zakup pierwszego motoroweru

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe BlueYoo BlueYoo 7 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #87752 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe olekgracz
    olekgracz
    Użytkownik

Witam !

Mam pytanie: jestem nowicjuszem i dopiero co zdałem na kartę motorowerowa, i chciałbym abyście pomogli mi wybrać pierwszy motorower do jazdy po mieście: np. do szkoły.

Dzieki za wszystkie odpowiedzi !

Pozdrawiam !

#87754 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Jaki masz budżet? Automat czy Manual? Nowy czy używany? Duży Czy mały?

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #87756 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Kolejny taki niesprecyzowany temat z prośbą o pomoc w wyborze sprzętu, więc ja proponuję nową Vespe, dzisiaj widziałem zdjęcia, ciekawy ma design.

#87757 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe olekgracz
    olekgracz
    Użytkownik

1. Moj budzet to ok. 5000zl
    2. Co do skrzyni biegów to słyszałem, ze motorowery maja tylko manualna
    3. Raczej chciałbym nowy ale mógłbym się skłonić do max. 3 letnich
    4. Ostatnie jest mi obojetne poniewaz mam duzo miejsca w garazu 🙂

#87758 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.