Zakup motoroweru

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    Mar3k
    Użytkownik

Witam, poszukuje jakiegoś motoroweru w granicach 3000tyś.Niestety jestem zielony i im więcej czytam, który wybrać tym bardziej się gubię.Wolałbym żeby był nowy bo mój sponsor (tata daje połowę sumy) uważa, że silnik o małej pojemności nie wytrzyma długo…
    Z góry dziękuje.Marek

Nick3y
    Użytkownik

Za 3tyśki brałbym Barton’a Fighter’a. Chyba że jakiś skuter to za tą cenę można kupić Romet’a 747 4T/2T z wystawy ;d

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Mar3k
    Użytkownik

Też zastanawiałem się nad Bartonem, ale słyszałem, że brak mu mocy :/

Mar3k
    Użytkownik
    Jajowy95
    Użytkownik

ogólnie mówiąc wszystie te pojazdy mają ten sam silnik jedynie czym sie różnia to wyglądem i ceną, jeśli chodzi o pojemność to zawsze można dac np. 72ccm i wtedy już lepiej sie taki motorek zbiera, wybór zależy tylko od tego który ci sie będzie podobał

a123659
    Uczestnik

W tych chińskim motorowerkach jest ten sam silnik, także raczej wszystkie będą takie same pod względem mocy. Przymierz się do każdego z nich, zobacz, który będzie się najbardziej Ci podobał, na którym Ci będzie wygodnie i bierz 😉

Mar3k
    Użytkownik

Dzięki za rady dam znać który wybrałem 😉

Michalk001
    Uczestnik

Te silniki (manuale) wbrew opiniom innych są bardzo trwałe i ekonomiczne. Mój jeździ od ponad 11 tysięcy kilometrów bezawaryjnie.

szunio28
    Użytkownik