Zakup motoroweru

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #196766 Reply
    Kacper Muller
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 10
    • Postów: 13

    Szukam motoroweru, nie chińskiego i nie ścigacz :/. Myślałem nad Kymco K-Pipe 50 ale chce poznać też inne propozycje. Dużo tematów szukałem ale na wszystkich były te tzr’ki, rs’ki itp. a takiego nie chce.

    #196882 Reply
    Kacper Muller
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 10
    • Postów: 13

    Help 🙁

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #196886 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 1 998
    • Postów: 2 000

    Zerknij do tematu o pierwszym motorowerze 🙂
    (zakup 50)

    #196888 Reply
    Aranum
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 45
    • Postów: 51

    Junak 901 wytrzymały, Bartfon Fighter, Junak 904

    #196917 Reply
    Kacper Muller
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 10
    • Postów: 13

    Właśnie niektórzy piszą, że Junak jest dobry, bezawaryjny a inni, że beznadziejny chińczyk :/

    #196918 Reply
    Aranum
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 45
    • Postów: 51

    Junak 901 to chyba najbardziej wytrzymały motorower… A ja wiem co ci piszą ludzie pewni żebyś nie brał chińskich gówien tylko używana Yamahe tzr lub Apke wiem wiem oni nie rozumią co to znaczy prośba o podanie nowych z salonu do 5tyś. Ja sobie kupuje Arrow Fly’a lub Barton FR ( to są te same tylko nazwa inna)

    #196920 Reply
    Aranum
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 45
    • Postów: 51

    A Arrow Fly’a/barton FR mogę ci polecić, bo ma vmax tak +- 85km/h, mało awaryjny, nawet dobrze skonstruowany jak na chinola, zajebista kierownice bo jets elektryczny licznik numer biegów itd lecz wygląda jak ścigacz i nie jest wysoki ja mam 180cm i jak na nim siedzialem to cala stopa siegalem na ziemie, a koszt to 4500zł około. Dodam jeszcze, że zablokowany może jechać około 61km/h co jest dobrym wynikiem lecz na dotarciu z 45 trzeba jechać.

    #196932 Reply
    Kacper Muller
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 10
    • Postów: 13

    JEEDYNE co mi się nie podoba w Junaku to goły silnik, a szukam też czegoś bardziej na długie dystanse ale też do szkoły, sklepu

    #196933 Reply
    Kacper Muller
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 10
    • Postów: 13

    I jeszcze 1 pytanie: Junak 901 to to samo co Ferro 901?

    #196950 Reply
    Loker
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 15
    • Postów: 15

    Ale napisałeś na wstępie że nie chcesz nic chińskiego więc Junak odpada. Ja ze swej strony polecam naszego polskiego rometa 200 lub 205 lub Jawę 50 mustang, ewentualnie Simson lub romet chart. Oczywiście coś przy nim będziesz musiał zrobić, jednak części są ogólnodostępne i dość tanie.

    #196951 Reply
    Kacper Muller
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 10
    • Postów: 13

    Zapomniałem napsać: motorowery o takiej stylistyce jak ww BARDZO mi się nie podobają x(

    #196958 Reply
    Aranum
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 45
    • Postów: 51

    Loker romet tez nie jest Polski.. kiedyś był tak samo jak Junak ^^ Polacy to robią ale na chinskich częsciach

    #196962 Reply
    Loker
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 15
    • Postów: 15

    Ale ja proponowałem romety, które były wytwarzane w Polsce w Bydgoszczy, zanim jeszcze Romet nie upadł. Dzisiejszy Romet to jest to samo co Junak czyli tylko polska nazwa chińskich jednośladów, sprzedawanych na zasadzie sentymentu do dawnej marki.
    Swoja drogą powinno być zakazane sprzedawanie nazw polskich marek po to by sprzedawać wytwarzane gdzie indziej przedmioty. Przykładów można podawać wiele: Romet, Junak, Unitra, Ursus.

    #196964 Reply
    Kacper Muller
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 10
    • Postów: 13

    No dobra, przekonaliście mnie do Junaka 901 ;D.
    teraz pytanie: Junak czy Kymco

    #196968 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    jeżeli jestes wygodnicki to kymco z tym półautomatem a jeżeli to ma być droga do „dużego” moto to lepiej od razu wyrabiać sobie nawyki ze sprzęgłem w kierownicy.

    #196974 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 1 998
    • Postów: 2 000

    Plus kpipe wygląda na nowoczesny sprzęt, a ten junak z wiszącymi pod zbiornikiem ^farfoclami^ nie wygląda… dobrze… 🙁

    #197018 Reply
    Kacper Muller
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 10
    • Postów: 13

    Raczej nie przymierzam się do kupowania czegoś większego

    #197057 Reply
    Sawanahh
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    Polecam markę Kymco. Co prawda Korean ale na Japońskich podzespołach, Sama miałam kymco new dink i byłam zadowolona, lecz teraz zakupiłam sobie apkę rs ponieważ chcę w przyszłym roku udać się na prawo jazdy kat. A. I polecałabym przemyśleć sprawę którą poruszał Anonim
    Cytat: „jeżeli jestes wygodnicki to kymco z tym półautomatem a jeżeli to ma być droga do „dużego” moto to lepiej od razu wyrabiać sobie nawyki ze sprzęgłem w kierownicy.” ponieważ mi też się na początku wydawało, że wystarczy mi małe moto. A teraz taka sytuacja, że już miałam 3 skutery i teraz mam pierwszą biegówkę bo jednak chce się przenieść moze na yamachę r1 w przyszłości. Motocykle są wygodne dla opcji miejskich. Sami wiecie 🙂

    #197089 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Koleżanko kymco jest z taiwanu nie Korea i nie jest na Japońskich tylko własnych.

    #197095 Reply
    Sawanahh
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    paci napisał:

    Koleżanko kymco jest z taiwanu nie Korea i nie jest na Japońskich tylko własnych.

    Proszę.
    Wytwórnia Kwang Yang Motor Company, czyli w skrócie KYMCO, została założona w 1963 roku w kooperacji z Honda Corporation. Przez 30 lat do 1993 KYMCO był producentem motocykli i skuterów na licencji Hondy oraz dostawcą części motocyklowych, silnikowych oraz samochodowych dla japońskich fabryk Hondy. Od 1993 wszystkie pojazdy wytwórni firmowane są marką KYMCO, ale technologie KYMCO ściśle bazują na technologiach Hondy. Obecnie KYMCO jest największym tajwańskim producentem skuterów, motocykli i części do samochodów Honda oraz motocykli Honda i pojazdów ATV. W 1998 roku akumulowana produkcja wytwórni osiągnęła poziom 6 milionów sztuk.

    #197096 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    do 1993 KYMCO był producentem motocykli i skuterów na licencji Hondy oraz dostawcą części motocyklowych, silnikowych oraz samochodowych dla japońskich fabryk Hondy.Więc już nie jest tylko było.
    Co do’KYMCO ściśle bazują na technologiach Hondy.’ chinole też bazują na technologiach hondy co nie oznacza że to to samo co honda.I napisz mi prosze gdzie do jasnej anielki jest napisane że są z korei bo za chiny nie znajdę każda wyszukiwarka mi wyświetla że TAIWAN

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zakup motoroweru
Twoje informacje:




Back to top button