Zakup głowicy 4t -szczelność zaworów

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #620121
    yoemaster
    Uczestnik
    • 10
    • 16Postów:

    Witam mam mały problem zakupiłem 2 głowice 47 oraz 50 mm dotarte pastami 2,1,0 nadal przepuszczają musiałem je oddać teraz nie wiem co mam zrobić bo mam cylindry 47 oraz 50mm chce zakpić głowice lecz nie wiem gdzie oraz jakiej firmy tak by była szczelna bo to są jaja , słyszałem ze LPI SA DOBRE ALE JAK TO JEST FAKTYCZNIE czekam na ważę propozycje dot głowicy , druga sprawa to czy jak w głowicy ułamie się prowadnica od zaworów to można ją wymienić czy dą się ją wybić bez prasy i nabić nową czy to jednak prasa jest podtrenowana

    #620184
    J23
    Uczestnik
    • 2
    • 412Postów:

    Nowe głowice z zamontowanymi zaworami należy rozmontować, tj. wyjąc zawory i je dotrzeć, a uszczelniacze wymienić na takie z górną sprężynką, jeżeli fabryczne są bez sprężynki. Zawory wystarczy dotrzeć pastą zero. Zbyt mocne docieranie zaworów też nie jest dobre. No i najważniejszy jest prawidłowy demontaż i montaż zaworów, bo jeśli na typ etapie skrzywimy zawór, to docieranie nic nie da, a do tego są odpowiednie narzędzia. Jeśli uszkodzeniu uległa prowadnica, to podejrzewam, że nastąpiło to własnie przy jakiś pracach związanych z głowicą, albo gdy pomiesza się zawory z dźwigniami nie od nich – w chińskich skuterach występują zawory o dwóch różnych długościach. W przypadku uszkodzenia prowadnicy raczej wymiana głowicy na inną.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button