Zakup Aprili Rs 125

Zamierzam kupić tą Aprilię: http://moto.allegro.pl/aprilla-125-rs-i2335013453.html . Podobno ma 12tyś. i nowy tłok(stary się zatarł prawdopodobnie przez zatkany dozownik). Na co patrzyć przy kupnie ?

Najlepiej patrz w druga strone... Poczytaj troche opini kto mial to moto...Jest strasznie awaryjny przez Swoja moc. Slyszalem o paru przypadkach zatarcia silnika... Kolezanka tez Sobie kupila i silnik padl, sprzedala i kupila Junaka z ktorego byla bardziej zadowolona.

Jesli juz czegos szukasz mocnego to moze Honda NSR? Cagiva Mito lub Planet?
albo cos z supermoto? Husqvarna SM125? Derbi Senda?

Temat do usunięcia.

jak masz z 1/8 litra ~30KM to każdy silnik wymaga częstszego serwisowania.
Jeśli w odpowiednim czasie się wymieni co potrzeba to moto nie będzie awaryjne.
W tego typach konstrukcji nie czeka się aż coś padnie, producent podaje czasy serwisu i tego się trzyma trzymać aby fortuny nie wydać

ok, czyli idac Twoim tokiem rozumowania uzytkownik RS125 powinien miec w domu zapasowy cylinder i jesli przykladowo taki cylinder pada po 10 tys km. To majac juz na liczniku blisko 10 tys km powinien pojechac do mechanika i wymienic cylek z tlokiem ;) bo to one najszybciej padaja w RS.
Aprilia zrobila nowa RS jakis czas temu ale byla krotko na rynku bo w niedlugim czasie pojawi sie nastepca RS w stajni Aprili ale z silnikiem 4T czyli moto bedzie bardzo zblizone do Yamahy YZF R125. Ja rozumiem ze mozna mowic ze ekologia nakazuje rezygnacje z 2T ale sadze ze to nie jedyny powod rezygnacji. Poniewaz nie slychac lub Ja nie wpadlem na informacje zeby powstawal nastepca SR tylko z silnikiem 4T, jesli Aprilia ma takie plany to prosze mnie sprostowac :)

nie cylinder z tłokiem tylko montuje się tłok o właściwej selekcji i dalej jeździsz.
Jak się doprowadzi do stanu że tłok rozbija się po cylindrze to nie ma co się dziwić że cylinder też szmelc. I tak powstają legendy że coś jest awaryjne a drugie nie

Dziwne że takie "legendy" jak to nazwałeś powstają o RS ;)
To nie zmienia faktu że nie jest to motocykl mało awaryjny, lub innaczej ją nazwać "motocykl który szybko się nie zużywa" :)
Nie wiem jak sprawa miała się w tych nowych RS 125. Bo są rzadko spotykane ogólnie, czy tam były te same silniki co w starych RS125?.
Na szczeście Aprilia zmądrzała i przerzuciła się na silniki które z spokojną głową wytrzymają te 50-70 tyś.