Zaczął przerywać zgasł i nie odpala.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Zaczął przerywać zgasł i nie odpala.

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Tomaszewski Tomaszewski 3 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #663388
    Zdjęcie profilowe Tomaszewski
    Tomaszewski
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam, mam taki problem, A mianowicie posiadam motocykl Kawasaki eliminator 125 1998r. Wlałem trochę mało oleju bo zaledwie 0,5l, przejechałem na tym jakieś 50-60 kilometrów. Gdy jechałem motocykl zaczął dziwnie przerywać i zwalniać, zgasiłem zapłon podepchalem go kawałek i odpaliłem może na 2 sekundy i zgasł. Teraz już wogole nie chce odpalić. Nie wiem czy to wina zbyt małej ilości oleju czy czegoś innego. Proszę kogoś kto się na tym zna o jakieś rady 😐

    Variso
    #663391
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 348

    my też nie wiemy. mierz kompresje, sprawdzaj świece, gażnik, podciśnienia

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #663484
    Zdjęcie profilowe Tomaszewski
    Tomaszewski
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Ok temat zamknięty, problem znaleziony.

    Variso
    #663487
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 348

    a czy przynajmniej sie dowiemy co było?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #663626
    Zdjęcie profilowe Tomaszewski
    Tomaszewski
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Wężyk dolotu powietrza od gaźnika się odczepił.

    Variso
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie