Zablokowany wariator?
- This topic has 7 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 4 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 27 kwietnia 2009 dnia 22:45 #244234
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam. Wstaje rano. Ubieram się, plecak zakładam, kask na głowie itd. Wyprowadzam runnerka z garażu i pierwszy kopniak – nic … Załał się ale to szczegół. Zaczynam kopać. Kopie kopie aż w pewnym momencie kopniak się poprostu zablokował. Myśle sobie że to zbierak czy coś. Za 30 min mam być w szkole to na szybko rozbieram pokrywe, sprawdzam kopniak – działa, natomiast wariator jest poprostu zablokowany … Wziąłem klucz w celu odkręcenia wariatora. Po mocniejszym szarpnięciu wariator ruszył i wszytsko jest tak jak było. CO to mogło byc ?! Czyżby cyl się przyblokował? czy gdzie indziej szukać przyczyny ?
27 kwietnia 2009 dnia 23:09 #244235Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
mogą Ci padać łozyska na wale.
Jak padają to lubią się czasem zacinać, to może być powód, możesz sprawdźić.
Jakby to cyl się przyblokował to według mnie takie coś na pewno porobiło by jakieś rysy co by się odbiło na osiągach.27 kwietnia 2009 dnia 23:12 #244236Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Aha, i jesczze jedno. Dzien wczesniej jechalem na kontrolce z olejem. Możliwe że on się lekko zapiekł ?
27 kwietnia 2009 dnia 23:48 #244237Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no ale jak kontrolka świeci to oleju dostaje i tak tyle co zawsze tylko Ci sygnalizuje że oleju trzeba dolać.
Według mnie jeśli miałby się zapiec to za 1 razem byś go nie kopną bo by się zapiekło zaraz po jeździe dzień wcześniej w czasie jak silnik stygł.Pisałeś że kopałeś go aż nagle wario się zblokowało, więc ja obstawiam łożyska ew pierścień w cylindrze jakoś przeskoczył czy coś i się zablokował. Ja tak obstawiam.
28 kwietnia 2009 dnia 13:50 #244238Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Zdejmij cylinder i sprawdź czy nie jest porysowany i czy tłok się rusza. Jeśli nie, to łożyska na wale i łożyska raczej obstawiam 😉
29 kwietnia 2009 dnia 13:27 #244239Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
U mnie był taki sam objaw, po wymienie łozysk ( nowe TOP RACING ) przejechałem może z 20km i tez zblokowało. Myslałem ze się zatarł, zdjąłem cylinder wszystko ok, ale wał się nie ruszał. Okazało się, że właśnie łozyska stanęły, nie wiadomo z jakiej przyczyny, po takim przebiegu. Włozyłem nowe CORTECO + uszczelniacze SKF i jest okej. Może nie mam doświadczenia, ale opisuje jak bylo u mnie.
29 kwietnia 2009 dnia 15:47 #244240Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No więc sprawdź lepiej czym prędzej, bo jeśli to łożyska tak jak mówiłem na początku to niedługo się mogą rozlecieć i narobić szkód.
30 kwietnia 2009 dnia 19:14 #244241Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
mati-zyr napisał:
Włozyłem nowe CORTECO + uszczelniacze SKF
Chyba odwrotnie!!
Juz po sprawie – padniete wario
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.