Zablokowany wariator?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #244234
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam. Wstaje rano. Ubieram się, plecak zakładam, kask na głowie itd. Wyprowadzam runnerka z garażu i pierwszy kopniak – nic … Załał się ale to szczegół. Zaczynam kopać. Kopie kopie aż w pewnym momencie kopniak się poprostu zablokował. Myśle sobie że to zbierak czy coś. Za 30 min mam być w szkole to na szybko rozbieram pokrywe, sprawdzam kopniak – działa, natomiast wariator jest poprostu zablokowany … Wziąłem klucz w celu odkręcenia wariatora. Po mocniejszym szarpnięciu wariator ruszył i wszytsko jest tak jak było. CO to mogło byc ?! Czyżby cyl się przyblokował? czy gdzie indziej szukać przyczyny ?

    #244235
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mogą Ci padać łozyska na wale.
    Jak padają to lubią się czasem zacinać, to może być powód, możesz sprawdźić.
    Jakby to cyl się przyblokował to według mnie takie coś na pewno porobiło by jakieś rysy co by się odbiło na osiągach.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #244236
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Aha, i jesczze jedno. Dzien wczesniej jechalem na kontrolce z olejem. Możliwe że on się lekko zapiekł ?

    #244237
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no ale jak kontrolka świeci to oleju dostaje i tak tyle co zawsze tylko Ci sygnalizuje że oleju trzeba dolać.
    Według mnie jeśli miałby się zapiec to za 1 razem byś go nie kopną bo by się zapiekło zaraz po jeździe dzień wcześniej w czasie jak silnik stygł.

    Pisałeś że kopałeś go aż nagle wario się zblokowało, więc ja obstawiam łożyska ew pierścień w cylindrze jakoś przeskoczył czy coś i się zablokował. Ja tak obstawiam.

    #244238
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Zdejmij cylinder i sprawdź czy nie jest porysowany i czy tłok się rusza. Jeśli nie, to łożyska na wale i łożyska raczej obstawiam 😉

    #244239
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    U mnie był taki sam objaw, po wymienie łozysk ( nowe TOP RACING ) przejechałem może z 20km i tez zblokowało. Myslałem ze się zatarł, zdjąłem cylinder wszystko ok, ale wał się nie ruszał. Okazało się, że właśnie łozyska stanęły, nie wiadomo z jakiej przyczyny, po takim przebiegu. Włozyłem nowe CORTECO + uszczelniacze SKF i jest okej. Może nie mam doświadczenia, ale opisuje jak bylo u mnie.

    #244240
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No więc sprawdź lepiej czym prędzej, bo jeśli to łożyska tak jak mówiłem na początku to niedługo się mogą rozlecieć i narobić szkód.

    #244241
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mati-zyr napisał:

    Włozyłem nowe CORTECO + uszczelniacze SKF

    Chyba odwrotnie!!

    Juz po sprawie – padniete wario

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button