Zablokowany moduł / różowy kabelek...

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #279469 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Mam problem ze zdjęciem blokady w Romecie 777. Sprawdziłem już 3 blokady: gaźnik-odblokowany (dekielek, iglica), w filtrze powietrza była ta rurka, tulejki na wario jeszcze nie sprawdźiłem. Zastanawia mnie fakt, że skuter jedzie v-max 50-55km/h. Jak dochodzi do 60 km/h jadąc z górki, przestaje mi reagowac na manetke. Czyli blokada jest jeszcze na module albo różowy kabelek. Mam moduł odblokowany czy zablokowany, ewentualnie z tym kabelkiem, są 3 widoczne różowe z białą lina wzdłuż.

    #279470 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Modul zablokowany i nie kabelek tylko moduł do wymiany

    #279471 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    I potem do nowego modulu wpiac te wszystkie wtyki, nawet z tym rozowym? Zastanawia mnie dlaczego tam jest mozliwosc wpiecia 6 kabli, a jest 5. Może mi ktoś podzucic link jak wygląda ten odblokowany..?

    #279472 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Wygląda tak samo a jak ma wyglądać? Nie martw się nie zgubiłeś jednego kabla, widocznie musisz tak mieć?.

    #279473 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Ok, zamówiłem nowy- odblokowany. Prezepne wtyki i juz. Tylko czy po założeniu nowego tez odciąc ten różowy?

    #279474 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Tego się dowiesz jak go założysz :p

    #279475 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Ok, dostałem moduł, wpiołem i na jazde testową co się okazuje, że skuter jedzie tyle samo … 🙁 moduł kupiłem na allegro napisane na pudełku BERA MOTO RACING CDI. Jak wypiałem z modułu rozowo-biały kabelek to nawet odpalic nie chciaż.. co robic ? Wogle ten różowy to ma za zadanie informowac o obrotach silnikaż Może to ten zielony jest tym 'spowalniaczem..'

    #279476 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Obrotach tylnego koła, to próbuj odpinać inne różowe może coś pomoże.

    #279477 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Zielony, rożowy itd nic nie daja 🙄 wyjąłem rurke z filtra powietrza moze to spowodowało ze się za duzo dostaje powietrza, bede probowac innymi sposobami. :-/

    #279478 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Hmm dziwne, modul nie pomógł. Masz obrotomierzł? Ile obrotów krecię Moze to kiszka w wydechu

    #279479 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    mwmarq napisał:

    tulejki na wario jeszcze nie sprawdziłem

    A ja bym na twoim miejscu sprawdzić to. Skoro wszystko inne nie daje nic więc dałbym sobie spokój z tym kabelkiem, i jak po zdjęciu tulejki będzie dobrze nie babrałbym się z tym. Ja jak w moim zdjąłem tą rurę z filtra to zaczął dziczeć( nierówno wchodzić na obroty, dziury w przyspieszeniu), dopiero jak dałem mu stożek to normalnie było.

    mwmarq napisał:

    przestaje mi reagować na manetk

    Myślę, że jeśli tulejka nie pozwala przejąć paskowi na wyżej, to po prostu jedzie to 60, jednak to , że jedzie z górki to nie wiem, co o nim sądzić, silnik go hamuje. 😕 ……, powinien jechać tyle ile może,skoro moduł odblokowany 😕 Ostatnim akapitem nie sugeruj się zbytnio, jeśli ktoś bardziej znający się na skuterach go nie potwierdzi, bo nie chce rżnąć pewniaka, a mogę się mylić więc jeśli ktoś zobaczy błąd to proszę poprawić.

    #279480 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    On z górki to 60-70km/h spoko pojdzie tylko jak jest już rozpędzony to jak dociagne manetke na max to przestaje reagowac, a zrobiłem tak jak się robi aby oszukac moduł to jest ok.. tzn. do konca, odciagnac i znow do konca i zalapuje obroty -dotyczy seryjnego. Nie wiem jak z tym nowym CDI bo moze seryjny mogł nie być zablokowany, chociaz nie wiem czym to się objawia ta blokada-ograniczenie predkosci (niby licznikowe 70km/h bylo) / obrotów ? . A po czym poznac czy moduł jest odblokowany ? Jeszcze lookne ta tulejke, a jak lipa to gdzieś muszę mu zmierzyc obroty. Zawirowywacza nie ma, a ta blaszka w wydechu watpie czy az tak go hamuje. A w ostatecznosci zostaje miejsce to gdzie go kupiłem, tylko czy oni je zechca zdjąc…

    #279481 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Jak jest zablokowany to czuć jak przy pewnej prędkości odcina zapłon zwalnia np o 5 km/h i znowu przyśpiesza.

    #279482 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 480
    • Postów: 85 277
    • Postów: 89 757

    Tak się właśnie robiło, dzis juz wkurzony tym wszystkim podszedłem do garazu i mysle co zrobić i pobawilem się z wyjmoaniem kaleków z tych wtyczek od modułu. Jeden się urwał (kabel wypiał się z wtyczki)- zielony, przylutowałem go żeby mi się nie wypiął gdzieś na dołach, złozyłem i ruszam ku mojemu zdiwieniu skuter dostał kopa, nie patrzyłem jeszcze jak vmax bo nie bylo gdzie (polskie drogi…), ale zauważyłem jak teraz wchodzi na obroty elegancko 😮 Wg. mnie silnik stać się bardziej dynamiczny.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zablokowany moduł / różowy kabelek...
Twoje informacje:




Back to top button