Za ile mogę sprzedać skuter?
- This topic has 7 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 9 years, 6 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
12 września 2013 dnia 15:03 #144992
Hej.
Chciałbym sprzedać mój uszkodzony skuter toros f16.
Sprawa wygląda tak.
Wizualnie skuter oceniam na 4. Kanapa nieco zniszczona przez słońce. obtarty przededni błotnik i klamka hamulca.
Mam dwa silniki 80ccm.
Jeden oryginalny, wyjęty z ramy. Obecnie jest nieco rozebrany, tj zdemontowana jest góra silnika.
Drugi silnik siedzi w ramie.
W oryginalnym silniku hałasuje wał i wygiął się zawór…
Diagnozował go mechanik więc nie wiem czy czegoś nie pozamieniał (a wg mnie wymienił głowice na nie moją, bo w miejscu w którym wałek opiera się o klawiaturę ta jest ładna, a na głowicy są wyraźne rysy…)
W drugim silniku który jak zapewniał mnie sprzedawca miał być sprawny też nie działa 🙁
Iskra jest, paliwo jest więc zapewne nie ma kompresji… Nie mam czym jej zmierzyć ale nie mam też warunków żeby pogrzebać w tym silniku.
Chciałbym sprzedać go w takim stanie jak jest. Ile mogę za niego dostać?
Dodam, że przebieg ramy i starego silnika to ~3000km12 września 2013 dnia 15:21 #144994Anonim
Nieaktywny- 27
- 2 984Postów:
więcej jak 500-600 zł będzie Ci ciężko dostać
12 września 2013 dnia 15:22 #144995Jeśli dostał bym 500zł był bam bardzo szczęśliwy 🙂
Dzięki za pomoc 🙂
Wypowie się może jeszcze ktoś?12 września 2013 dnia 15:29 #144999Anonim
Nieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Moim zdaniem to ciężko będzie go w ogóle komuś opchnąć, silniki nie są w pełni sprawne. Większą kwotę dostałbyś sprzedając na części, ale nie wiadomo kiedy i ile ich sprzedasz, poza tym musiałbyś mieć gdzie trzymać. Zawsze możesz zutylizować i spokój 🙂
12 września 2013 dnia 15:32 #145001Mówisz o tej utylizacji…
Jak to wygląda pod względem kosztów?
Nie ukrywam, że jakakolwiek kasa za niego zadowoliła by mnie, zwłaszcza że oprócz silnik jest w dość ładnym stanie 🙂 Szkoda było by mi go zezłomować…12 września 2013 dnia 15:37 #145003Anonim
Nieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Za zezłomowanie będziesz musiał zapłacić, więc bardziej się opłaca komuś go opchnąć nawet za grosze.
Dziwi mnie, że nie sprawdzisz tej kompresji, popytaj może ma ktoś ze znajomych manometr. Jak jesteś z Wrocławia to mogę Ci takie cudo udostępnić 🙂
12 września 2013 dnia 15:52 #145006Niestety, ale jestem z częstochowy 🙁
W sumie to rzeczywiście postaram się coś z nim zrobić, może to nic wielkiego 🙂
Jeśli nie ma kompresji to może być to coś oprócz uszczelek, głowicy, pierścieni?12 września 2013 dnia 15:57 #145008Anonim
Nieaktywny- 27
- 2 984Postów:
W 4t prócz tego co napisałeś to jeszcze zawory warto sprawdzić. W chińczyku co by nie było to dużo Cię naprawa nie wyniesie.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.