Za dużo chla!!!!!!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #267866 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    WITAM! Mam problem:[ Mój matrix chla jak rasowy super car ( 10l na 100km) Mam w nim kilka części wymienionych: Wariator Malossi Wydech Power Exhaust Cylinder Polini 70 Gaźnik Dellorto Wał korbowy Tec Racing Sprzeglo Polini 12mm. Nie wiem co mam zrobić. Jestem w tym temacie ?wieśy… 😕 Jeśli coś wiecie to pomóżcie…

    [ Dodano: 2008-08-31, 20:20 ]
    Regulacja nic nie daża….

    #267867 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    a na jakim zobku masz iglice i czy nie jezdzisz na ssaniu 😛 ?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #267868 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    ssanie mam ręczne i nie jeżdżę ssaniu, a co do złbka to sam nie wiem, bo nawet nie wiem gdzie to zobaczyć ?… 😥

    #267869 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    w gaźniku jest iglica

    #267870 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    W gaźniku jest iglica. Sprawdz i powiedz na jakim masz zabku, wtedy ci dalej pomożemy.

    #267871 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Opis Tu masz opis regulacji iglicy. Już chyba jaśniej się nie da, niż w tym temcie :mrgreen:

    #267872 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    A czy może to był wina zanieczyszczonego filtra powietrza Gaż nik mam DELLORTO z ssaniem ręcznym.

    #267873 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Jako gaźnik (ile mm)?? Moze byc wina brudnego filtra, ale watpie zeby po wyczyszczeni go spalanie spadlo o 2l, a co dopiero 5. :/ Ja regulowalem gaźnik po kolorze swiecy, tak jest chyba najlatwiej, tyle ze trochę zabawy jest z wykrecaniem i wkrecaniem. Pozdro

    #267874 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Na gaźnik wchodzi linka od gazu. Ona wchodzi od góry w taki „plastik” On się trzyma na srubkach i pod nim jest iglica

    #267875 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821
    #267876 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    świeca może wpływałw baaaardzo znikomym stopniu na spalanie… Mi też pali ciągle koło 5,5l i też nie mogę do tego dojść… obniżyłem iglicę i przynajmniej lepiej chodzi i odpala ładnie rano 😉

    #267877 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Jak duzo pali to wyczysc filtr i jak dalej będzie chlal to wyreguluj

    #267878 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Ja mam wyczyszczony filtr, a wyregulowany też jest w miarę w porządku. Spróbowałjeszcze opuścić iglicę Sam nie wiem… Dalej rzuca paliwo w filtr, ale tak się zastanawiam, czy to nie walnięty zawór podciśnieniowy, bo zauważyłem, że to w zasadzie tylko jak dłużej stoi jest mokre… 😕

    #267879 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Sprawdzic mozesz to w 5 minut. Odlacz przewod z gaźnika i czekaj ile paliwa wyleci 😛 Oczywiscie mozesz je lapac do jakiegos pojemniczka czy cos 😛 Ja mam walniety zawor i leci, ale nie powinno leciec do filtra, bo plywak zamyka doplyw. Pozdro

    #267880 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    No faktycznie, przecież nie powinno lać na zgażniżtym… Zobaczł, jak znajdź czas, dzięki 😉 pivko leci

    #267881 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    muri, jaki przewód, moze bym u siebie spróbował?

    #267882 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    No ten co idzie od zaworu do gaźnika…

    #267883 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Zdjęcie gaźnika. To już jest tylko ostatnia prośba.

    #267884 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    #267885 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Tak, pod tymi srubkami jest iglica

    #267886 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    a to nie są śrubki od regulacji

    #267887 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Nie, po odkreceniu tych srubek będziesz widzial przepustnice z iglica. Srubki od regulacji, sa z boku zamontowane w poziomie 😛 Pozdro

    #267888 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    A mogę był jakieś inne powody tak dużego spalania

    #267889 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Rozregulowany gaźnik, zabrudzony filtr ew swieca. Jak iglicy nikt ci nie ruszał to ona nie ma nic wspólnego z tak duzym spalaniem…

    #267890 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    powód moze byc jeszcze jeden. Masz tak rozjechany cylinder i tłok ze więcej paliwa przepusci jak spali i dlatego tak wahy duzo bierze albo gaźnik gdzieś ci przecieka lub dziure masz w baku

    #267891 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Dziury w baku nie mam, gaźnik również nie przecieka. A jeśli nawet cylinder to gdzie ta nie spalona wacha wędruje?

    #267892 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    w wydech leci :->

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Za dużo chla!!!!!!
Twoje informacje:




Back to top button