Z jaką siła dokręcić kartery w minarelli vertical i na co je połączyć?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #729106
    JOKER
    Uczestnik
    • 7
    • 34Postów:

    Z jaką siła dokręcić kartery w minarelli vertical i na co je połączyć? Oraz czy moge to zrobić bez klucza dynamometrycznego po prostu dokręcić na oko? a jeżeli nie to z jaką siłą je dokręcić dynamometrem będę zmuszony go kupić
    I jeszcze jedno czy w tylnej przekładni bodajże wtórna w każdym bądź razie nie chodzi mi o cvt czy są tam jakieś uszczelniacze?

    #729107
    grzegorz
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    sa uszczelniacze wszedzie gdzie olej, ale tam nie ma temperatury w przekladni i to trzyma spokojnie 30lat.
    a teraz to dobre pytanie o dokrecanie karterow…najwazniejsze zeby nie stuknac w wal korbowy mlotkiem.
    dokrecasz tak jak najmocniej by sie dalo gdyby to byl srubokret, czyli na kluczu to slabo, tak, zeby wydawalo sie, ze jest za slabo dokrecone.
    PS: Co tak sie ostro wziales za ten silnik? Wal skapcialy byl?

    #729108
    JOKER
    Uczestnik
    • 7
    • 34Postów:

    leje się na łaczeniu karterów i simeringi lekko puszczają oraz łożyska słychać
    a co do łaczenia karterów mogę dokręcić ręką bez dynanometra?
    a na łączeniu co dawać mase uszczlke dorobić? bo kupic się nie da

    #729130
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:
    #729149
    grzegorz
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Achaaa!
    Ja bym ewentualnie wymienil simmeringi, ale karterow bym nie ruszal, …jak to lozyska slychac? …dobry sluch…
    Ja tam nic nic nie slysze, ale czy wal korbowy ma luz na czopach? Te lozyska sa chalasliwe , maja tzw. luz lozyskowy C3.
    Halas w 2t musi byc, ale czy wal korbowy, gdy trzymasz np za magneto,to rusza sie magneto na boki razem z walem? Jak tak, to ten luz tez moze byc pod warunkiem ze nie widac tego ze magneto sie porusza na boki, ale tylko czuc reka to, ze sie rusza. Zeby na oko nie bylo widac ego luzu, no chyba ze lata bardziej…
    A wyciek spomiedzy karterow nieistotny jest zupelnie , jesli silnik chodzi. Dokrec ewentualnie srubki od karterow sobie troche, ale nie oplaca sie rozpolawiac ze wzgledu na wyciek.
    Powodzenia

    #729150
    grzegorz
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    …praktycznie simmeringi tez sa niewazne jesli silnik dziala zadowalajaco. W tym przypadku od tego mocy nie przybedzie na pewno, tyle ze moze nie strzeli gdzies w trasie dzieki temu.
    Prawdopodobnie mozesz w gratisie sobie pojezdzic z 10tys km tym silnikiem bez dotykania jesli ma slaby cylinder. Nie interesuje to Ciebie, tak jezdzic?
    Ogolnie przyjelo sie, ze koledzy niektorzy, ktorzy tutaj pisza jezdza do konca…mojego lub jej.

    #729151
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    simeringi nieważne, wycieki miedzy karterami niewazne.. z prędkości wróżysz jaki gośc ma cylinder a gość może i zrobi 10 tys km chyba że mu silnik strzeli.. no jprdl.

    ja to chyba zaczne kasować twoje posty bo za bardzo szkodzisz.

    #729189
    JOKER
    Uczestnik
    • 7
    • 34Postów:

    rozebrałem simeringi wywalone był złożony na czarny silikon i lał a łożyska wytłuczone mocno mają duży luz i jeszcze przy okazji wypadło mi zabezpieczenie sworznia i narobiło szkód w cylindrze i na tłoku także wymiana musze kupic nowy kit prawdopodobnie bedzie to powerforce miałem teraz motoforce ale różnicy nie widzę za bardzo poza opakowaniem

    #729192
    JOKER
    Uczestnik
    • 7
    • 34Postów:

    ma ktoś pomysł co zrobić z króćcem dolotowym już drugi mi pękł i pęka w miejscu łączenia z tą ramka która przylega do membrany dokładnie to sie odkleja na rogu i nie wiem juz co robić

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button