Z 70 na 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #238638 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Witam Tak wiec chce zmienić cylinder i włożyć serie wszystko i sprzedac cylinder po przebiegu 4km. po prostu męczy mnie to dolewanie oleju chce wsiadać i jechać i się nie martwic o nic. To docieranie i regulacje męczące i nudne. Jak myslicie pompka się zatarła po 4km ?

    #238639 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    stratnie wyjdziesz na tym:/

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #238640 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ja tam nie wiem, czy dolewanie trochę oleju jest nudne, bo ja to lubię robić xD I zawsze coś w 70cc pogrzebać 😛 Ja bym zostawił parę wzmocnionych rzeczy np. jak masz wał i łożyska to niech siedzi na wzmocnionych, wario bym zostawił, sprzęgło itd. Jak chcesz zmieniać to zmieniaj ale zostaw setup który już włożyłeś tylko wyreguluj do 50cc

    #238641 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Zostaw wazystko jak jest teraz.

    #238642 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    70 już zdjołem jest na sprzedaż wraz z lożyskiem hebo za 350zł wszystko idalne pełen zestaw.

    Tylko 70ccmm sprzedaje reszta zostaje wiec jak ktos chce zaoszczędzić to sprzedam gratisy do tego mile widziane.

    A jak teraz pompkę sprawdźić czy daje olej ?

    #238643 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Właśnie, potem będziesz żałował.

    #238644 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Red-raider, wes się nie poddawaj raz przez chwile cos nie tak to się tak poddajesz gdybym ja byl jak ty to wcale nie mialbym 70 w kileju jak jest cos nie tak to zazwyczaj sa to szczegóły (sam wiem z swojego doświadczenia) a jak sprzedaz to będzie tak a jednak mogłem zostawić ta 70 a ta 70 wału ni niczego ci nie rozwali ten kit taki mocny nie jest 🙂

    #238645 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nie tylko o to chodzi jest wiele powodów nie to że nie chce mi się docierać 😐

    Jestes na sprzedaż pełen kpl przejechane 4km dokładnie zero rys doslownie nówka został odpalony zostawiony na 30min i tyle przejechałem 4km i koniec do zestawu dodaje łozysko srebrzone hebo dysze 6mm 85 jeśli ktoś chce no i miarke stage6 wszystko za 350zł mogę wystawic na allegro.

    #238646 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    NIeee, nie poddawaj się.

    #238647 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Tak ciężko dotrzec ten skuter… i będziesz mial 70…

    prawie kazdy dazy do 70, ty wolisz wrocic do 50cc bo uwazasz to za dobre dla ciebie wyjscie 😉

    #238648 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    chłopie gorączkę maszł jak nie to walnij się w łep co to jest dotrzeć go ,zrobić mieszankę ? , później jaka satysfakcja jest wyprzedzając markowcA … [ bez urazy]

    #238649 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    jak Ci się docierać nie chce to zamiast sprzedawać 70 i wsadzać 50 to po prostu nie docieraj xD staraj tylko nie jeździć długo na max obrotach i bd dobrze.
    a z mieszanką przecież nie ma problemu, lejesz 3.5 litra na przykjład, wlewasz do miarki olej i do baku i wymieszać i już, roboty na 1 minute ale satysfakcja z jazdy na 70 duuużo większa niż na 50.

    [ Dodano: 27-06-2009, 21:49 ]
    a to że coś brzęczy to przeglądnij wszystko. jeśtli to jest takie jakby dzwonienie itp to pewnie po prostu pierścienie się nie ułozyły i dzwonią. ja jak cylinder ściągnołęm to przez jakieś 50km mi tak coś dzwoniło w silniku i potem przestało, nie poddawaj się tak łatwo, nie warto, na prawdę. jakbym ja się poddał to bym tego keeway’a sprzedał parę miesięcy temu.

    #238650 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    tutaj nei chodzi o to że nei cche mi się docierać czy coś.

    Muszę sprzedać dlatego że:

    -rodzice……
    -Ludzie na wsi się drą że jeżdzą jak wariaty.
    -Psy stoją co dzień prawie.
    -Nie tylko ja jeżdzę tym skuterem.
    -koniec tuningu dla mnie i tyle.
    -Nie chce juz pchać w to kasy
    -Potrzebuję kasę.
    -Mam inne problemy i prace

    #238651 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    jak przejmujesz się ludźmi to pozdro <haha>
    Cienias jestes, gdyby do mnie przyszedl ktos i powiedzial, ze jezdze jak wariat lub ze skuter chodzi glosno to bym go wysmial 🙂

    Psy stoją ? i co z tego ? Jeśli wiesz w którym miejscu, hamulec jade 50…

    Wiem jakie to wydatki idą na sqta, no ale cos w zyciu trzeba robic 🙂 jeśli nie wydam ich w ten sposob na tuning, to przepije, wywale na byle co, a tak wiem, ze robie cos co kocham, lubie i sprawia mi ogromna frajde i jest to moje zajecie 🙂

    Tez pracuje i właśnie dlatego mam motywacje by kase zostawic na skuter, a reszte na inne wydatki 🙂

    Skoro już nie chcesz pchac w to kasy, wyrosles z tego, to tak zrób i po problemie 🙂

    Powodzenia :-/

    #238652 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No ta jasne:
    popatrz: ludzie narzekają i psy stoją,
    ludzie idą do piesków i mówią że taki a taki skuter jeździ szybko.
    paczą jedzie i pac.

    #238653 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    gdyby sąsiad zadzownil i powiedzial, ze taki i taki skuter jeździ jak wariat, to policja za przeproszeniem by go wysmiala, bo ma gdzieś takie błache sprawy, jedyne co mogą zrobić to wzmozyc kontrole ale nie beda siędziec na zadupiu przez caly dzien i czekac na tego „od sasiada” 🙂

    #238654 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ale jak i tak tam stoją to Red-rider kiedyś pojedzie tą drogą.

    #238655 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    to kupić blokade obrotów za 100zł i coś spytają się cot ak głośno i wgl? zapewnisz że nie jedzie więcej jak 45 jak nie uwierzą dasz się jednemu przejechać pod warunkiem że jak się rozwali to płaci za szkody xD

    #238656 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no ale jeden temat poruszę ze psy nie wiem jak u was ale u mnie to są co chwile przez żuli bo co nie podjadą do wioski to muszą jakiegoś narąbanego zchaltować ,kiedyś tyle ich nie było

    #238657 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    To będzie wiedział, że czekają na Niego 😀 I będzie kulturalnie 45 km/h xDD Ja też włożyłem w swojego sqoota tyle kasy ale teraz patrzę, że jest sporo regulacji, ale wpakuje w niego jeszcze więcej bo sprzedałem Yasuni R i na C20 się przełożyłem xDD…70cc rullez…
    Nie przejmuj się tym co mówią rodzice, bo u mnie jest „ta 50ka lepiej jeździła niż teraz” A ja na to ale 50ka nie miała duszy 😛

    #238658 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Jasne… stoją 24h/dobę, 7 dni w tygodniu i tylko czekają, aż przyjedzie xD Śmiećh na sali 🙂

    Ja np. dostalem teraz aeroxa i mam mentlik co z nim zrobić czy wyladowac conajmniej 2 kola na jakis tuning czy po prostu jeździc bez blokad + jakis wydeszek… Też mi szkoda pieniędzy trochę i jeszcze dokladnie sam nie wiem co zrobie, więc po części mogę Cię zrozumieć 🙂

    Obecnie bede mial Opla Astre 2.0 GSI 150KM, takze skuter odejdzie na drugi plan i wladuje w niego w kase, a nie bede mial kiedy jeździc też jest bez sensu 🙂

    Przemyśl i postanów rozsądnie i tyle 🙂

    #238659 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    bo policja jest jak rexona 24/7 xD prawdopodobieństwo że złapią jakieś jest ale nie duże, jakby się chciało to wszystko można i nie trzeba na 50 wracać ;p

    #238660 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Za rok o tej porze prawko więc kończe ta zabawe wiem bylo fajnie ale kiedys musi być koniec i tyle.

    Trzeba zbierac na autko i prawko i do tego zamierzam dążyć skuterem to już praktycznie nie jeżdźę bo samemu to nie ma jakos frajdy po za tym u mnie to motocykli jest mało.

    Skuter kiedys musi iśc w odstawkę a potrzebuje go tylko podjechac tutat i tutaj i to tyle.

    Właśnie nie przymyślałem przed zakupem jest to mój błąd.

    Jak bym miał jakiegoś markowca to na bank by było inaczej bo by był sens ładowania kasy bo efekty były by znaczniejsze pewnie.

    Nie ma się co uszukiwac to kingway(Longjia)

    #238661 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ej nie marudź ja mam CPI Popcorn i też mam masę problemów, ale jednak się cieszę, że mam 70cc. Ze zbieraniem na autko jest tak odłożysz, wypijesz, odłożysz, przepijesz xDD :573:

    #238662 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Może ci się wydaje ale wpłacam sobie na konto i będzie za jakiś czas jak znalazł.

    P.S Cylek na sell więcej w dziale sprzedam

    #238663 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Konto to świetna sprawa na odkładanie kasy, jak już wpłacam to mam ustalone, że zakaz wybierania, a jak pieniadz w domu lezy to zawsze po trochę się skubnie i ubywa xD

    #238664 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Red-raider nie poddawaj się!!!
    Nie pamiętasz jak chciałeś mieć 70cc a teraz z tego rezygnujesz z powodu kilku głupich czynników: psy, rodzice, sąsiedzi
    Psy zawsze gdzieś będą się kręcić, rodzice w większości spraw na nie, a ludzie zawsze gadają

    #238665 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ja jeżdżę, bez waty tłumiącej w Yasuni R xDD Jakoś ludzie wychodzą na balkony i tylko patrzą xDD Dokładnie, zamiast wziąć się za robotę próbujesz od niej ucieć :/

    #238666 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Chłopie większość ludzi maży o 70cc w swoich rolerach a ty kupiłeś zamontowałeś i sprzedajesz bo rodzice się plują i psy ?
    Trochę wiary w siebie i chęci i zrobisz sobie ten skuter na cacy
    nie poddawaj się tak łatwo, a po za tym jeśli ci tak na kasię zależny to wiesz ile stracisz sprzedając ten cylinder , jak jest to niech jest nic mu nie będzie ;P

    #238667 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    tylko że mnie jeszcze jedna rzecz ciekawi skoro ty zawsze miałeś odblokowany to jakoś jeździłeś a ten cylinder i tak ma wylane 49 więc co to za różnica ? no chyba że jednak te 350zł ci są potrzebne z powrotem to mogę zrozumieć i niema sprawy .

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Z 70 na 50
Twoje informacje:




Back to top button