Ysmaha neos 2t 97 PROJEKT

Zaczynam projekt Yamahy Neos 2t wstępnie już dobrałem części które myślę że jako tako by dawały radę dobrze wstawać bo nie ukrywam że raczej będzie ona głównie do stuntu. Podkreślę ze nie jestem specjalistą dlatego jeśli ktoś w ogóle przeczyta te wypociny to fajnie by było jakby mi coś doradził bądź odradził bo chce żeby ona jako tako dawał sobie radę na tym kole i żebym nie musiał jej szarpać z całej siły tylko ewentualnie jej trochę pomoc…
O to co udało mi się dobrać po swojemu…

-Cylinder polini sport 70cc

-docelowo ma być Yasuni R ale na razie myślałem nad Technigas Next R, Arrow Extreme, Giannelli Reverse, Leovince TT, Giannelli Rekord, Laser x-pro ale ten chyba odpada bo nigdzie nie mogłem go znaleźć

-Wal zostawić serię o ile się nie okaże że ma jakieś luzy tylko zmienić lozyska na teflonowe i nowe łożysko korby

-Gaźnik dellorto PHBG 19mm ale też myślę żeby zaoszczędzić i dać TEC ECO PHBG 19mm

-Stożkowy filtr duży gąbkowy

-Zawór membranowy z króćcem Stage6 mk2

-Modul CDI moretti tuningowy

-Wariator Stage6 Sport Pro bądź Polini Hi-Speed

-przeciwtalerz/wentylator Mallossi Ventilvar

-Pasek Polini Kevlar

-Sprzęgło Polini For Race 3G bądź Malossi Fly

-Dzwon Polini Speed Bell

-Boost Bottle Stage6

-Zmienić przełożenia tylko jeszcze nie wiem co i jak

-wszystko odpowiednio wyregulować u kogoś kto się na tym zna rolki sprężyny idp.

I właśnie się zastanawiam czy taki setap będzie dobrze hulał dlatego jeśli masz jakąś poradę uwagę cokolwiek to daj koma czy coś

Do stuntu nie zostaawiał bym oryginalnego wału, Cylinder Polini sport to ok 8 KM, lepszym wyborem byłby top performance black trophy 70ccm do tego yasuni c16 albo nawet c20 i masz na kole ok. 10,5 KM i wtedy faktycznie wystarczy lekko dygnąć i powinien stawać na koło. Tyle, że do cylindra Top Performance możesz zapomnieć o seryjnej korbie. Najlepiej włożyć wał np Top Racing Evo NG. Przełożeń nie ruszaj bo w zupełności dadzą radę do jazdy na jednym kole, lekkie rolki, czerwone sprężynki sprzęgła i obowiązkowo twardą sprężynę sprzęgła aby pasek się nie ślizgał. Gaźnik do tego proponowałbym jakiś 21mm.

jeżeli to jest wał z 1997 roku a ty planujesz wyczynową jazde to bym go zmienił nawet ze wzgledu na wiek i 23 historii upalania przez rzeźników.
Przełożeń sie do stuntu nie zmienia bo przełożenia raczej sie zmienia (wydłuża na ogoł) po to żeby osiągać większy Vmax. A ty nie chcesz Vmax tylko dużo momentu od dołu do sztuczek przy prędkościach raczej parkingowych.

Ryzyko to stara baza - stara rama, stare kartery, stary przedni widelec i stare spawy na tym wszystkim. Zakładając że czesto bedzie z impetem opadał na przednie koło to jest spora szansa że pęknie rama lub kartery silnika albo że ci sie złozy przedni widelec.
należało by to wszystko rozłożyć, obspawać, zabezpieczyć, zmienic tuleje zawieszenia silnika, wzmocnić główke ramy… itd a ty sie skupiasz na: moc! moc! moc!
Bo to wiesz - nakoksować 23 letniego staruszka to nie jest problem. Problem jest żeby on to wytrzymał - a ty na nim.