Yamaha yzf 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #232266 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Co myślicie o tym motorku ? Czy to dobry zakup jak na drugie moto ? ( plz tylko bez tekstów typu : ” Kup Cagive Mito albo rs’ke bo lepiej za.pier.dalaja. ” ) ; D Z góry dzięki ; ]

    #232267 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    ładny, w huk drogi , mało awaryjny , mało pali , miły dźwięk (4t) , osiągi zawsze gorsze niż w 2t ale na pewno duuużo wytrzymalszy ,

    #232268 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Poza tym – były już takie tematy …

    #232269 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    no fakt były, takie tematy, nawet niedawno jeden xD
    co do motoru wypowiem się od strony technicznej i samego moto
    moto jest dobre bo bardzo ekonomiczne, dużo mniej awaryjne, dźwięk ma bardziej podobny to większej pojemności a aprilie czy cagivy bardziej do skutera i mniejszej pojemności xD
    ogólnie moto znacznie tańsze w eksploatacji i według mnie idealne w trasy ze względu na małe spalanie (pomijając pozycje jak to na ścigu ale idzie się przyzwyczaić)
    ogólnie teraz jak mam skuter i ciągle coś się psuje, może dlatego że 2T może temu że chiński ale 100 kroć bym wolał tą yamahe teraz niż np. aprilie rs125 bo co jak co, 130 jedzie, a wole jeździć wolniej a mniej awaryjnie i mniejszymi kosztami niż szybko zapier**** i ciągle dokładać do części, oleju, paliwa.
    poza tym używane 2T w 125 często są zarżnięte, trzeba trafić na dorby model lub kupić 2/3 letnie max.

    a teraz od strony opłacalności zakupu.
    jest bardzo drogie jak na 125 prawie tyle nowa kosztuje co aprilia rs 125. nowej się nie opłaca kupować w ogóle chyba zę masz zamiar tym jeździć baardzo długo albo masz w hoj kasy (a jak tyle kasy masz to lepiej 2T kupić bo nie będzie Ci szkoda na paliwo i reszte) xD
    a więc tak, nowej za bardzo się nie opłaca a używki jest baardzo mało na allegro i otomoto zaledwie kilka sztuk w dodatku każda w granicach i powyżej 10tyś zł, ale masz pewność że nie jest zarżnięte 😛

    #232270 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mało używek jest bo erka wyszła dopiero rok temu, droga nie jest, jak na roczny motor 🙂

    mm… w przyszłym roku chciałbym ją 😀

    Co do niej.
    + mało awaryjna
    + dźwięk
    + spalanie
    + zajebi$ty wygląd ;]
    +wuje google nie gryzie xD

    – osiągi, 130km/h powinno wystarczyć, choć chyba każdy chce żyć długo i szczęśliwie, a nie zginąć w wieku 17 lat, jadąc 160km/h… ;[

    #232271 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Excent dobrze mowisz. Na innym forum(nie bede wymienial) wszystcy pisali ciagle ” Kup rs’ke bo zapie.rdala i jest fajna”. Ja patrze na to z tej strony ze te 130 na 2 sezony będzie wystarczające, motor piekny az idzie się zakochac, dzwiek zajedwabisty, male spalanie a na dodatek to Yamaha z korzeniami w calej serii R. Wracajac do Rs’ki, nie rozumiem wiekszosci 16-17-18 latkow ktorzy chca jezdzic niewiadomo ile. Jak ktos lubi mieć pod dupa konie, ma duzo kasy to niech jezdzi od razu 600 ta. Albo lepiej tak jak keidys slyszalem jak koles jeden powiedzial : ” Jak kreci cie latanie 300 km/h, rozbicie się na pierwszym lepszym drzewie i lubisz hardcore to gwizdnij z salonu R1 i wtedy się rozwal w lesie”
    A co do yzf 125 to duzo zrobie zeby mieć ja za rok ; ]

    #232272 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Wiesz ja np wybrał bym RS a czemu ?
    ponieważ jestem fanem głosów 2T 4T mi się nie podobają chyba że pojemność 600+ to wtedy tak 🙂 I nie wiem czemu ale RS mi się bardziej podoba pod każdym względem … i to jest wyłącznie moje zdanie … lubię również czuć i słyszeć te wysokie obroty 2T … to bzyczenie mnie oszałamia … a v-max w RS się przyda np. po to gdy jakiś lol będzie chciał się z tobą brać a ty mu pokażesz co ten mały potworek potrafi i gdy jedziesz RS np 120 czy nawet to 130 to ona ma dość niskie obroty a nie wysokie i to też jest dobrze dla silnika …
    krótko mówiąc jestem fanem 2T …
    PS. nie pisze tak z tego powodu że jestem jakimś gówniarzem typu takiego ile to poleci … bo wcale nie lubię aż tak szybko jeździć a prędkość 130 to już jest świat … nawet za dużo … motorkiem o większej pojemności przyjemnie się jedzie prędkością 80km/h 😉

    #232273 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ciebie akurat rozumiem. Ale chodzilo mi bardziej o dzieci ktore wrecz zakladaja masy tematow aby podbijac się swoimi osiagami. Dla nich zabawa jest pomykanie 150 km/h niekiedy nie dosiegaja nogami do ziemi a potem placz. Albo jak slyszy się tematy typu: ” Czesc mam 19 lat. Kupilem niedawno R1. Jest to moje pierwsze moto. Jak mam sprawdzić olej ?… ” I potem sa wypadki…

    #232274 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Adverion napisał:

    i gdy jedziesz RS np 120 czy nawet to 130 to ona ma dość niskie obroty a nie wysokie i to też jest dobrze dla silnika …

    to się zgodzę ale to bardziej na Niemcy, Włochy, Grecję itp gdzie mają drogi na których można tak szybko jechać xD
    w PL są takie cudne drogi że więcej jak 100 ciężko i tak jechać czasem się tylko zdarzy jak będzie pusto na prostej drodze a autostrad jak na razie nie ma dużo żeby jechać w trasę ze średnią prędkością np. 120kmh 😀
    nie powiem bo w RS v-max jest imponujący ale 130 jest w zupełności wystarczające i ja nie potrzebuje więcej bo i tak będzie mało okazji żeby tyle jechać.
    jedyne co to to kopnięcie 125 w 2T, taki power jest i przyśpiesza nieziemsko szybko. 😛 wole żeby się motor szybciej zbierał niż żeby jechał 160 ;p

    #232275 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mafioz napisał:

    wole żeby się motor szybciej zbierał niż żeby jechał 160 ;p

    No to wtedy RS125 z zębatką z przodu i masz nieziemskie przyśpieszenie v-max to maximum 140 🙄

    #232276 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    ale wtedy zajebiste spalanie i zużycie części ;p dlatego wole 4T bo mam dość ciągłego dokładania ;p

    #232277 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Słyszeliście może coś o Gsx-r125 ? Jakieś nowe wieści poza tym, że będzie to 4 t ?

    Ps: Cholera no ciesze się bardzo bardzo ; D Jak wprowadza tego gixera to Yamaha będzie musiałą spuścić z ceny ; D A jak nie spuści to będa brali Gsxr125 i Cbr 125. Może źle myślę ale tak mi się wydaje tylko. Fajnie by było jak bo na Allego też by pospadały cenki może ; ]

    #232278 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    dobra łosiiuu nie spamuj tu 😛

    a wracając do tematu
    ja wolał bym kupić 4t 125cc i dać tłumik od np 600cc i mam extra dzwięk a nie jak np w rs która brzmi jak mój milkiłej
    a do tego yzf jest dużo trwalsza 😀
    aha i łosiuu kup t 4t bo nie chce stracić kolegi 😛

    #232279 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    kalin309 jeśli by anwet miał RS to nie znaczy ze musi zapier… na max’a chyba że ma fiu bziu w głowie … aha i nie porównuj głosu RS 125 do twojego skutera .. bo to zupełnie inne głosy w RS aż słychać tą moce, te obroty a u ciebie taki prykocik jedynie … a żeby nie było to właśnie dla mnie YZF R125 ma głos jak chiński Romet 900 prawie identyczny ..

    #232280 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Adverion napisał:

    a żeby nie było to właśnie dla mnie YZF R125 ma głos jak chiński Romet 900 prawie identyczny ..

    Niee no, bez przesady. Zobacz na YT R125. Dźwięk ma świetny według mnie 😉
    A w wyglądzie zewnętrznym można się zakochać 😛

    #232281 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    2t odpada. Dlaczegoś
    – spalanie
    – tłok
    – inne części

    Jak ktoś chce jeździć długo bezawaryjnie, to pewnie, że czterosuw… A z czterosuwów to teraz chyba CBR jest w cieniu od pojawienia się R-ki od Jamahy ;p

    #232282 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    excent napisał:

    A z czterosuwów to teraz chyba CBR jest w cieniu od pojawienia się R-ki od Jamahy ;p

    zależy jak na to patrzeć, yamaha r125 na pewno od cbr jest mocniejsza bo podstawowa różnica to to że cbr ma 2 zawory a r125 ma 4 zawory na cylinder czyli drugie tyle co świdczy o lepszej mocy ;p
    cbr jest brzydka i rowerowata, opony i wgl bleee
    ale prawie połowę tańsza za 10tyś bez problemu, r125 17tyś trzeba dać ;p

    #232283 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mafioz napisał:

    cbr jest brzydka i rowerowata, opony i wgl bleee

    Truu 😛

    Mafioz napisał:

    ale prawie połowę tańsza za 10tyś bez problemu, r125 17tyś trzeba dać ;p

    Wolałbym dozbierać i i tak R-kę kupić 😀

    #232284 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    a kurde mnie bardzo zaciekawiła honda varadero 125 honda 125 4T
    http://honda.katalog-motocykli.pl/motocykl/honda-varadero-125/
    DWA CYLINDRY !!!
    to dopiero musi być moc jak na 4T…
    do tego turystyk, fajna pozycja na pewno wygodna, sprawia wrażenie motocykla grupo powyżej 125 ale cena prawie taka jak nowa rs 125 ;p

    #232285 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    DragStarka 125 też tak ma o ile dobrze pamiętam 🙂
    I jakiś Hyousung też 2 cylki

    #232286 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    RudY napisał:

    I jakiś Hyousung też 2 cylki

    Nie jakiś, tylko HYOSUNG GT125 lub GT125R(cudo :mrgreen: ).

    #232287 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    A to przypadkiem ten drugi cylinder to nie atrapa jestą Ja się na XT napaliłem.

    #232288 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mafioz napisał:

    a kurde mnie bardzo zaciekawiła honda varadero 125 honda 125 4T
    http://honda.katalog-motocykli.pl/motocykl/honda-varadero-125/
    DWA CYLINDRY !!!
    to dopiero musi być moc jak na 4T…
    do tego turystyk, fajna pozycja na pewno wygodna, sprawia wrażenie motocykla grupo powyżej 125 ale cena prawie taka jak nowa rs 125 ;p


    Z tego widoku to jak fazer ;d

    Moc silnika: 11.0 kW / 15.0 koni przy 11000 obrotach
    Prędkość maksymalna: 110 km/h

    mało… może zablokowana

    #232289 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    excent napisał:

    Z tego widoku to jak fazer ;d

    a fazer jest PIÊKNA !

    I owszem, tamte dane są z zablokowanej wersji ;p
    a drugi cylinder to nie atrapa co nawet słychać na filmach na YT po wpisaniu „honda varadero 125 sound” nawet jakiś koleś zmodyfikowął układ wydechowy i wsadził 2 rury wydechowe, to już w ogóle na 125 nie wyglądało 😛 a jak brzmiało.

    http://www.youtube.com/watch?v=yNTJReSeslI

    Piękny pomruu, w realu musi dopiero być cudnie 😛

    [ Dodano: 11-09-2009, 20:12 ]
    PS honda ma 5 biegów tylko i waży 160 kilo także to też ją ogranicza trochę ;p

    #232290 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    No zajebisty pomruk. Ciężko jest w ogóle zrobić takie 2 wydechy ?

    #232291 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    ale yzf nie wygląda jak rower
    tak jak np rs cbra itp
    dla tego wole yzf 😀

    #232292 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    OMG to teraz dowaliłeś że RS wygląda jak rower :mrgreen:
    Pro po głosu to aż mi się krew gotuje gdy słyszę taki głos : http://www.youtube.com/watch?v=A1URlzQ2gMc
    lub ten :
    http://www.youtube.com/watch?v=UYTzjBQKX50
    czy ten :
    http://www.youtube.com/watch?v=JxijvhTYyOk

    Po prostu kocham ten głos 🙂

    #232293 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Kowal napisał:

    A to przypadkiem ten drugi cylinder to nie atrapa jestą

    Ty sam jesteś atrapa! Jak się za długo na skuterze jeździ, to się potem pieprzy takie głupoty 🙄

    Żeby ta Hondzia jeszcze trochę tańsza była… 🙂

    #232294 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Adverion napisał:

    OMG to teraz dowaliłeś że RS wygląda jak rower

    to popatrz na szerokość opony 🙂
    cienka jak niebieska linia :mrgreen:

    #232295 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    opona bodajże przednia 120/70-17 a tylna 150/60-17 tylna wcale wąska nie jest 😆 dla twojej wiadomości RS ma szerszą i przednią i tylną oponę od R 125 :mrgreen: I to R125 ma szerokość opon jak w rowerze … a dokładniej mówiąc takie jak ja w skuterze baa ja nawet mam przednią szerszą niż R125 a tylna taka sama na szerokość

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Yamaha yzf 125
Twoje informacje:




Back to top button