! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Yamaha yzf 125

Ten temat zawiera 97 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 98 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #232266

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Co myślicie o tym motorku ? Czy to dobry zakup jak na drugie moto ? ( plz tylko bez tekstów typu : ” Kup Cagive Mito albo rs’ke bo lepiej za.pier.dalaja. ” ) ; D Z góry dzięki ; ]

    #232267

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ładny, w huk drogi , mało awaryjny , mało pali , miły dźwięk (4t) , osiągi zawsze gorsze niż w 2t ale na pewno duuużo wytrzymalszy ,

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #232268

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Poza tym – były już takie tematy …

    #232269

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no fakt były, takie tematy, nawet niedawno jeden xD
    co do motoru wypowiem się od strony technicznej i samego moto
    moto jest dobre bo bardzo ekonomiczne, dużo mniej awaryjne, dźwięk ma bardziej podobny to większej pojemności a aprilie czy cagivy bardziej do skutera i mniejszej pojemności xD
    ogólnie moto znacznie tańsze w eksploatacji i według mnie idealne w trasy ze względu na małe spalanie (pomijając pozycje jak to na ścigu ale idzie się przyzwyczaić)
    ogólnie teraz jak mam skuter i ciągle coś się psuje, może dlatego że 2T może temu że chiński ale 100 kroć bym wolał tą yamahe teraz niż np. aprilie rs125 bo co jak co, 130 jedzie, a wole jeździć wolniej a mniej awaryjnie i mniejszymi kosztami niż szybko zapier**** i ciągle dokładać do części, oleju, paliwa.
    poza tym używane 2T w 125 często są zarżnięte, trzeba trafić na dorby model lub kupić 2/3 letnie max.

    a teraz od strony opłacalności zakupu.
    jest bardzo drogie jak na 125 prawie tyle nowa kosztuje co aprilia rs 125. nowej się nie opłaca kupować w ogóle chyba zę masz zamiar tym jeździć baardzo długo albo masz w hoj kasy (a jak tyle kasy masz to lepiej 2T kupić bo nie będzie Ci szkoda na paliwo i reszte) xD
    a więc tak, nowej za bardzo się nie opłaca a używki jest baardzo mało na allegro i otomoto zaledwie kilka sztuk w dodatku każda w granicach i powyżej 10tyś zł, ale masz pewność że nie jest zarżnięte 😛

    #232270

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mało używek jest bo erka wyszła dopiero rok temu, droga nie jest, jak na roczny motor 🙂

    mm… w przyszłym roku chciałbym ją 😀

    Co do niej.
    + mało awaryjna
    + dźwięk
    + spalanie
    + zajebi$ty wygląd ;]
    +wuje google nie gryzie xD

    – osiągi, 130km/h powinno wystarczyć, choć chyba każdy chce żyć długo i szczęśliwie, a nie zginąć w wieku 17 lat, jadąc 160km/h… ;[

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #232271

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Excent dobrze mowisz. Na innym forum(nie bede wymienial) wszystcy pisali ciagle ” Kup rs’ke bo zapie.rdala i jest fajna”. Ja patrze na to z tej strony ze te 130 na 2 sezony będzie wystarczające, motor piekny az idzie się zakochac, dzwiek zajedwabisty, male spalanie a na dodatek to Yamaha z korzeniami w calej serii R. Wracajac do Rs’ki, nie rozumiem wiekszosci 16-17-18 latkow ktorzy chca jezdzic niewiadomo ile. Jak ktos lubi mieć pod dupa konie, ma duzo kasy to niech jezdzi od razu 600 ta. Albo lepiej tak jak keidys slyszalem jak koles jeden powiedzial : ” Jak kreci cie latanie 300 km/h, rozbicie się na pierwszym lepszym drzewie i lubisz hardcore to gwizdnij z salonu R1 i wtedy się rozwal w lesie”
    A co do yzf 125 to duzo zrobie zeby mieć ja za rok ; ]

    #232272

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wiesz ja np wybrał bym RS a czemu ?
    ponieważ jestem fanem głosów 2T 4T mi się nie podobają chyba że pojemność 600+ to wtedy tak 🙂 I nie wiem czemu ale RS mi się bardziej podoba pod każdym względem … i to jest wyłącznie moje zdanie … lubię również czuć i słyszeć te wysokie obroty 2T … to bzyczenie mnie oszałamia … a v-max w RS się przyda np. po to gdy jakiś lol będzie chciał się z tobą brać a ty mu pokażesz co ten mały potworek potrafi i gdy jedziesz RS np 120 czy nawet to 130 to ona ma dość niskie obroty a nie wysokie i to też jest dobrze dla silnika …
    krótko mówiąc jestem fanem 2T …
    PS. nie pisze tak z tego powodu że jestem jakimś gówniarzem typu takiego ile to poleci … bo wcale nie lubię aż tak szybko jeździć a prędkość 130 to już jest świat … nawet za dużo … motorkiem o większej pojemności przyjemnie się jedzie prędkością 80km/h 😉

    #232273

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ciebie akurat rozumiem. Ale chodzilo mi bardziej o dzieci ktore wrecz zakladaja masy tematow aby podbijac się swoimi osiagami. Dla nich zabawa jest pomykanie 150 km/h niekiedy nie dosiegaja nogami do ziemi a potem placz. Albo jak slyszy się tematy typu: ” Czesc mam 19 lat. Kupilem niedawno R1. Jest to moje pierwsze moto. Jak mam sprawdzić olej ?… ” I potem sa wypadki…

    #232274

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Adverion napisał:

    i gdy jedziesz RS np 120 czy nawet to 130 to ona ma dość niskie obroty a nie wysokie i to też jest dobrze dla silnika …

    to się zgodzę ale to bardziej na Niemcy, Włochy, Grecję itp gdzie mają drogi na których można tak szybko jechać xD
    w PL są takie cudne drogi że więcej jak 100 ciężko i tak jechać czasem się tylko zdarzy jak będzie pusto na prostej drodze a autostrad jak na razie nie ma dużo żeby jechać w trasę ze średnią prędkością np. 120kmh 😀
    nie powiem bo w RS v-max jest imponujący ale 130 jest w zupełności wystarczające i ja nie potrzebuje więcej bo i tak będzie mało okazji żeby tyle jechać.
    jedyne co to to kopnięcie 125 w 2T, taki power jest i przyśpiesza nieziemsko szybko. 😛 wole żeby się motor szybciej zbierał niż żeby jechał 160 ;p

    #232275

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mafioz napisał:

    wole żeby się motor szybciej zbierał niż żeby jechał 160 ;p

    No to wtedy RS125 z zębatką z przodu i masz nieziemskie przyśpieszenie v-max to maximum 140 🙄

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 98 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie