Yamaha TZR 50 – Opinie i Dyskusja

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #43623
    dajkam
    Użytkownik
    • 11
    • 115Postów:

    A więc Po przeglądnięciu kilku tematów i po wypowiedziach na moim (forum), doszedłem do wniosku, że skuszę się na zakup TZR -ki.

    A więc chciałbym wiedzieć, czy opłaca się kupić TZR z przebiegiem od 8 000km do 15 000km? Egzemplarzy „po tuningu” mających po 15KM? Jaką moc mają TZR -ki, bo szukałem na google i albo pisze brak danych, albo ledwo 3KM. Czy rozglądać się za egzemplarzami poniżej 2004r produkcji. Czy miały fabrycznie montowany dozownik od oleju do mieszanki.

    I to na razie tyle.

    #43624
    dajkam
    Użytkownik
    • 11
    • 115Postów:

    Aha, z tego co czytałem to te „maszyny” maja silniki AM6. Chciałbym wiedzieć ile kilometrów wytrzymają bez remontu. I jeszcze jedno czy silniki AM6 Minarelli to to samo czy się czymś różnią. Jeśli tak to czym?

    Może dla niektórych te pytania mogą się wydawać śmieszne, ale do te pory miałem do czynienia tylko z skuterami (takie tam naprawianie i zdejmowanie blokad), na motorowerach tylko jeździłem. Przesiadam się na nie, bo skutery dla mnie są po prostu nudne. A miałem okazję popracować przy Aerox-ie i mam nadzieję, że TZR-ka też będzie solidna.

    #52419
    GaminG
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    Ja posiadam Tzr50 2009r 7,3k(sam zrobiłem 4k), Bardzo fajny szpanerski motorek,solidne wykonanie, plastiki wytrzymują bardzo duże obciążenie.
    Co do silnika jest to Minarelli AM6 silnik mało awaryjny z 6 stopniowa skrzynia(wkurzająca na dużej ilości świateł), motorek na przyśpieszeniu bierze wszystkich :D, powinien kulać się do 95km jak nie więcej zależy to od stanu silnika. Bardzo polecam

    #52422
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Sam przesiadam się na coś ze skrzynią biegów – w tamtym roku miałem skuterka a w tym chcę coś „ścigaczowego” – wybrałem Kinroada Sprintera. Chińczyk – wiem ale wykonany dość starannie i dobrze zaprojektowany. Oczywiście nie polecam Ci go bo szukasz czegoś szybszego.

    Takie przebiegi jak podałeś są w polskich realiach trudne do osiągnięcia bez remontu. Z tego co wiem remont silnika 125cm^3 z Aprilli RS w najmocniejszej wersji należało robić co 10000 km. Ograniczało się to do wymiany cylindra i tłoka z pierścionkami plus czyszczenie głowicy z nagaru, przegląd pompy oleju.

    Moc na potrzeby polskiej homologacji to 1,8 km, moc którą można uzyskać po odblokowaniu można liczyć do nawet 8 km. 15 km skróci żywot skrzyni biegów i łożysk wałka zdawczego więc trzeba już rozkładać cały silnik. Łożyska wały wytrzymywały nawet 25 000 km w nie katowanych, odblokowanych wersjach.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button