yamaha tzr 50-80?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) yamaha tzr 50-80?

Ten temat zawiera 42 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 43 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #281005

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Zastanawiam się nad kupnem Yamahy tzr i mam pytanie;). Lepiej kupić uzywana tzr`ke 50 czy 80cc? Jezeli kupilbym 50tke to ile kosztował by mnie generalny tuning na wieksza pojemnosc?…min 80cc. I co musial bym w niej po kolei wymieniac Mozna kupić wiekszy cylinder do niej niz 80cc a mniejszy niz 125 ? Czy w ogóle nie ma takich w sprzedazy. Ogolnie oplaca się bardziej kupić jakas 50tke (mam na mysli „scigacze” a nie skutery heh) i samemu robic tuning na wieksza pojemnosc czy lepiej od razu kupić o wiekszej pojemnosci tzn np 80cc z gory dzieki za odpowiedz;)

    #281006

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Lepiej samemu robić, bo wiesz co masz.

    Marcin91 napisał:

    Mozna kupić wiekszy cylinder do niej niz 80cc a mniejszy niz 125 ? Czy w ogóle nie ma takich w sprzedazy.

    To jest bezsens… Zakładasz dobrą 70, ew. Polini For Race 80… Większe pojemności do tych silników to tylko rozwiercone cylindry…

    Marcin91 napisał:

    (mam na mysli „scigacze” a nie skutery heh)

    To tak czy siak będzie pierdziawkę :P. Może lepiej kup DT supermoto ;>? Przynajmniej się nie upokożysz jak jakiś gosciu ścigiem 600 będzie się chciał z toba ścigał ze swiateł :P.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #281007

    Anonimowy
    • Postów: 0

    u mnie w miescie sa za duze korki zeby się scigac heh:D A yamaha dt 50 – 80 mi się z wygladu nie podobaja;) A z dostepnych „scigaczy” :mrgreen: 50-80 cc jakie polecasz?…Interesuja mnie osiagi byle nie takie jak w skuterach – chińczykach;) Bo z chińczyka właśnie chce się przesiąść heh A co powiesz o keeway x ray 50 ..bo to niby super moto. Tylko ze keeway;( Ale wyglad jak dla mnie lepszy nawet od tych „scigaczy”50/80 🙂

    #281008

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Keeway sux, i wszystko jasne :P. No ja bym ci polecić sende. Dobre zawieszenie, silnik (tak naprawde AM6 to nie jest świetny silnik…). No i z send jest duzo wersji nadwoziowych, więc cos żadnego sobie wybierzesz :P.

    #281009

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wlasnie gdzieś wyczytalem ze ten silnik AM6 jest nie do zajechania…a on właśnie znajduje się w tym keewayu. Obecnie sam mam keewaya matrixa od wakacji 07. Kupilem go nowego i jak do tej pory nie mialem z nim zadnych problemow. A nawet na przeglady nie jezdzilem tylko sam olej wymienialem. Ogolnie senda mi się nie podoba;/ wolal bym cos z tych „scigaczy” heh…potem podrasowac go trochę tak zeby jakieś 110-120 lecial i tyle;)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #281010

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Heh a co sądzicie o Aprilia RS 125/80/50 jest to fajny sprzęcik nawet bym powiedział że ładniejszy od TZR fajna sprawa wyjechać taką Apką 80ccm wymiata się ;] chyba że ktoś lubi jeszcze mocniejsze to na allegro są 125ccm zarejestrowane na 50 ccm czyli kartą motorowerową bardzo fajny sprzet z tej Apki gdy bym miał lepsze oceny w SQL to już bym taką smigać xD

    #281011

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jeżeli kupujesz już 80 to licz się z tym ,że może być zajechana. Co do tunu to w motorowerach wygląda to nieco inaczej niżeli w wypadku skuterów: Jeśli chodzi o 80ccm na polskim rynku dostępny jest tylko jeden cylinder Polini Race 80ccm. Do tego należałoby wymienić tarcze sprzęgła.Polecam Metrakit Pro Race Carbon ,ale zwykłe Pro Race powinny wystarczyć. Gaźnik jakiś ekstremalnie wielki był nie musi wystarczy 21.Dalej poleciłbym Ci wymienić wał na coś klasy Race.Top Racing(tu firma) do tego cylka starczy. No i ostatni wydech.Wystarczy w tym przypadku Technigas RSG chociaż możesz włożyć coś mocniejszego. Pozdro

    #281012

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Typhoon13 ma racją.. jeśli kupujesz motor 80ccm prawdopodobne jest że może był zajechany a wiec masz tutaj 40% ALBO I 30% że trafisz na dobrego bo większość ludzi którzy zakładają cylki 80ccm to niby po coś Po to by szaleć xD wiec tu może jednak kupić uzywkę 50ccm i samemu zrobić tuning =)

    #281013

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no tez prawda;) a co polecacie z tych wszystkich dostepnych 50tek „scigaczy”:)? Chcialbym kupić jakiegos najlepiej do 4500zl a reszte hajsu wlozyc w tuning na 80cc czyli jakieś 1500zl Chyba,ze nie kupie nic porządnego do takiej ceny to kupie jakiegos nowszego a z tuningiem trochę poczekam:) W tym przypadku bede mial jakieś 6000zl na kupno motoru;)

    #281014

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No o ile masz o tym pojęcie albo kase żeby zrobić Ci to mechanik.No i żebyś nie zatarł 😛 RSki bardzo fajne sprzęty, kolega ostatnio kupić sobie 50cc i śmiga fajnie (malowanie najfajniejsze). Drugi znajomek w tamtym roku kupić RSkę 125 i śmiga elegancko :mrgreen: Ale lepiej używane 50cc +mechanik 😉

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 43 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie