yamaha tzr 50-80?

Ten temat zawiera 42 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 12 lata, 2 miesiące temu.

  • Autor
    Wpisy
  • #281005 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Zastanawiam się nad kupnem Yamahy tzr i mam pytanie;). Lepiej kupić uzywana tzr`ke 50 czy 80cc? Jezeli kupilbym 50tke to ile kosztował by mnie generalny tuning na wieksza pojemnosc?…min 80cc. I co musial bym w niej po kolei wymieniac Mozna kupić wiekszy cylinder do niej niz 80cc a mniejszy niz 125 ? Czy w ogóle nie ma takich w sprzedazy. Ogolnie oplaca się bardziej kupić jakas 50tke (mam na mysli „scigacze” a nie skutery heh) i samemu robic tuning na wieksza pojemnosc czy lepiej od razu kupić o wiekszej pojemnosci tzn np 80cc z gory dzieki za odpowiedz;)

  • #281006 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Lepiej samemu robić, bo wiesz co masz.

    Marcin91 napisał:

    Mozna kupić wiekszy cylinder do niej niz 80cc a mniejszy niz 125 ? Czy w ogóle nie ma takich w sprzedazy.

    To jest bezsens… Zakładasz dobrą 70, ew. Polini For Race 80… Większe pojemności do tych silników to tylko rozwiercone cylindry…

    Marcin91 napisał:

    (mam na mysli „scigacze” a nie skutery heh)

    To tak czy siak będzie pierdziawkę :P. Może lepiej kup DT supermoto ;>? Przynajmniej się nie upokożysz jak jakiś gosciu ścigiem 600 będzie się chciał z toba ścigał ze swiateł :P.

  • #281007 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    u mnie w miescie sa za duze korki zeby się scigac heh:D A yamaha dt 50 – 80 mi się z wygladu nie podobaja;) A z dostepnych „scigaczy” :mrgreen: 50-80 cc jakie polecasz?…Interesuja mnie osiagi byle nie takie jak w skuterach – chińczykach;) Bo z chińczyka właśnie chce się przesiąść heh A co powiesz o keeway x ray 50 ..bo to niby super moto. Tylko ze keeway;( Ale wyglad jak dla mnie lepszy nawet od tych „scigaczy”50/80 🙂

  • #281008 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Keeway sux, i wszystko jasne :P. No ja bym ci polecić sende. Dobre zawieszenie, silnik (tak naprawde AM6 to nie jest świetny silnik…). No i z send jest duzo wersji nadwoziowych, więc cos żadnego sobie wybierzesz :P.

  • #281009 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wlasnie gdzieś wyczytalem ze ten silnik AM6 jest nie do zajechania…a on właśnie znajduje się w tym keewayu. Obecnie sam mam keewaya matrixa od wakacji 07. Kupilem go nowego i jak do tej pory nie mialem z nim zadnych problemow. A nawet na przeglady nie jezdzilem tylko sam olej wymienialem. Ogolnie senda mi się nie podoba;/ wolal bym cos z tych „scigaczy” heh…potem podrasowac go trochę tak zeby jakieś 110-120 lecial i tyle;)

  • #281010 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Heh a co sądzicie o Aprilia RS 125/80/50 jest to fajny sprzęcik nawet bym powiedział że ładniejszy od TZR fajna sprawa wyjechać taką Apką 80ccm wymiata się ;] chyba że ktoś lubi jeszcze mocniejsze to na allegro są 125ccm zarejestrowane na 50 ccm czyli kartą motorowerową bardzo fajny sprzet z tej Apki gdy bym miał lepsze oceny w SQL to już bym taką smigać xD

  • #281011 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jeżeli kupujesz już 80 to licz się z tym ,że może być zajechana. Co do tunu to w motorowerach wygląda to nieco inaczej niżeli w wypadku skuterów: Jeśli chodzi o 80ccm na polskim rynku dostępny jest tylko jeden cylinder Polini Race 80ccm. Do tego należałoby wymienić tarcze sprzęgła.Polecam Metrakit Pro Race Carbon ,ale zwykłe Pro Race powinny wystarczyć. Gaźnik jakiś ekstremalnie wielki był nie musi wystarczy 21.Dalej poleciłbym Ci wymienić wał na coś klasy Race.Top Racing(tu firma) do tego cylka starczy. No i ostatni wydech.Wystarczy w tym przypadku Technigas RSG chociaż możesz włożyć coś mocniejszego. Pozdro

  • #281012 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Typhoon13 ma racją.. jeśli kupujesz motor 80ccm prawdopodobne jest że może był zajechany a wiec masz tutaj 40% ALBO I 30% że trafisz na dobrego bo większość ludzi którzy zakładają cylki 80ccm to niby po coś Po to by szaleć xD wiec tu może jednak kupić uzywkę 50ccm i samemu zrobić tuning =)

  • #281013 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no tez prawda;) a co polecacie z tych wszystkich dostepnych 50tek „scigaczy”:)? Chcialbym kupić jakiegos najlepiej do 4500zl a reszte hajsu wlozyc w tuning na 80cc czyli jakieś 1500zl Chyba,ze nie kupie nic porządnego do takiej ceny to kupie jakiegos nowszego a z tuningiem trochę poczekam:) W tym przypadku bede mial jakieś 6000zl na kupno motoru;)

  • #281014 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No o ile masz o tym pojęcie albo kase żeby zrobić Ci to mechanik.No i żebyś nie zatarł 😛 RSki bardzo fajne sprzęty, kolega ostatnio kupić sobie 50cc i śmiga fajnie (malowanie najfajniejsze). Drugi znajomek w tamtym roku kupić RSkę 125 i śmiga elegancko :mrgreen: Ale lepiej używane 50cc +mechanik 😉

  • #281015 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    właśnie oddal bym do mechanika bo samemu lepiej wole się z tym nie bawic;) W motorku najbardziej chodzi mi o osiagi (v-max) bo obecnie mam skutera;/ keeway matrix 50cc i na blokadach leci 55 km/h ;( hehe Ogolnie to chyba do wyrobu mam honde nsr, cbr i yamahe zsr z 50tek:)?

  • #281016 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jeżeli chcesz włożyć w tuning tyle ,żeby Ci jeszcze trochę pojeździć czyli inaczej mówił? polepszysz osiągi i chcesz ,żeby silnik był trwały nie wyrobisz się w 1500zł.Sam ostatnio liczyłem i więcej wychodzi i to przy cylku 70ccm.

  • #281017 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no to najwyzej beda ciezkie wakacje hee:D —> praca…bo nie mam zamiaru dalej skuterem jezdzic 55km/h ;/

  • #281018 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Spokojnie na początek osiągi seryjnej TZR lub nawet RS Ci starczą .Nie myśl od razu o tunie.Pojeździj trochę serii może akurat więcej nie będziesz potrzebować.

  • #281019 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no tez prawda;) a jak myslisz…kupie jakas porzadniejsza tzr/rs/cbr/zsr/do max 6,5tys:)

  • #281020 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Do 6.5 to możesz kupić owszem ,ale nie musisz.Obejrzyj poprostu jak będziesz kupowali unikniesz nieprzyjemności 😉 Ps:CBR 125 nie polecam:p

  • #281021 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ogolnie właśnie mialem kupowac jakas 125tke zarejestrowana na 50tke…ale za duze problemy sa w czasie skolowania się policji ze to 125tka ;/ jak bym bral 125 to nsrke:D…ale wezne 50tke jakas:)

  • #281022 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Więc zapamiętaj pewien schemat. RS–>szybsza od TZR bo lżejszą ,ale ma słabszą skrzynie TZR–>największa wśród ścigów 50ccm i najwygodniejsza dla osób wysokiego wzrostu.Lepsza skrzynia od RS ,ale wolniejsza ze względu na wage. To pomoże Ci uniknąć zakładania bezsensownych tematów na forum.Z resztą zapraszam na mój mały Tutorial w dziale To czy Tamto?

  • #281023 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dla mnie najlepsze bylaby chyba tzrka bo mam ponad 190cm:) hmm…a jakie sa osiagi tych motorkow bez blokad …? Sorry ,że grzebałem Ci w poście ,ale pomyliłem się i nacisnąłem Zmień zamiast Cytuj. początkowo swojego posta napisałem w Twoim. Typhoon13

  • #281024 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    RSkę 50 kupisz elegancką do 6,5tys. Seryjna bez blokad poleci coś lekko ponad 100km/h jeśli się nie myle

  • #281025 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Seryjne bez blokad zależy od zębatek.można ustawiac sobie na v-max albo na przyśpieche.Przy zestawieniu 11/47 przyspieszenie praktycznie nie spada a v-mac jakieś 93 km/h.Przy zestawiniu 12/47(które większość osób używa) przyspiecha praktycznie taka sama a v-max trochę większy.Więc z górki do 100 powinieneś serią dobic:)

  • #281026 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no jak ponad 100km/h to juz dosyc ladnie jak na motorower;) Ciekawe ile polecial by mi po calkowitym tuningu na 80cc heh;) pzdr

  • #281027 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To jest mniej więcej tak jak z użytkownikami chińczyków. Piszę ,że osiągi nie wiadomo jakie ,a rzeczywistość jest całkiem inna. RS to nie jest żaden diabeł.Ponad 100 km/h to dobija jak jesteś wagi piórkowej.Normalnie coś koło 100.W końcu silnik ten sam co w TZR tylko Rs jest trochę lżejsze więc ogromnej różnicy nie ma.

  • #281028 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    w takim przypadku przy wyborze między rs/cbr/nsr/tzr najlepiej zwracac uwage na to co nam się bardziej podoba i ogolnie na stan silnika. Mi chyba yamaha tzr http://moto.allegro.pl/item379419724_super_tzr_tuning_80_50_sprawdz_.html tu akurat znalazlem 80tke;)

  • #281029 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No powinna trochę potrzymać o ile nie jest już zajechana. Tylko wymieniłbym wydech bo on akurat pogorsza osiągi.

  • #281030 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a jaki polecasz wydech przy takim motorze?

  • #281031 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja bym ci polecić do TZR Leo VInce V6 super sprawa

  • #281032 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Neeoo napisał:

    Ja bym ci polecić do TZR Leo VInce V6 super sprawa

    Ehh no comments. V6 to lipa zarówno w osiągach jak i dźwięków.Brzmi gorzej niż seryjny ,a osiągi w porównaniu do innych wydechów wypadają blado. Już mówiłem wcześniej o Technigasię RSG. Chociaż ja do swojej wezme Metrakita Rk Oval fajny dźwięk i niezłe osiągi. Chociaż przy takim tunie jak ma ta TZR’ka zastanów się nad wydechem Ninja Twin.

  • #281033 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a co z tą wagą to nie wiem bo ja mam Peugeot Jet Force C-tech (bez tuningu) który waży 115 kg a kolega Peugeot Speedfighter 2 307WRC i go biorę na szybkość Speed waży jakieś 90kg a kolega jest wagi piórkowej xD przyśpieszenie to samo ale v-max mam lepszy i to o jakeis 5km/h =p jak nie lepiej =) i o ile mi wiadomo te skuty mają takie same silniki… A więc weź TZR bo słyszałem że na RS: – Szybko odskakuje lakier na baku – łatwo jest się wywalić – nie zawygodne siedzenie – przyśpieszenie i v-max ma ładne bo jak tu mówił koledzy jest lekka.. A TZR: – Bosko się siedzi – super się prowadzi – jest więcej części tuningowych – No i co najważniejsze to jest YAMAHA =]

    [ Dodano: 2008-06-09, 20:40 ]
    Metrakita Rk Ova – O dobrze mówisz zapomniałem o tym wydechu to jest extra V6 może tak ma kiepski głos =/

  • #281034 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak bede kupowal to na pewno jakas yamahe tzr;)…na razie trzeba skupić się na opchnieciu keewaya matrixa 07r. i skolowaniu brakujacego hajsu na TZRke 😀 hehe

  • #281035 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ehh jeśli się wywalasz na RS to tym bardziej glebniesz na TZR 😕 Co do jakości powłok lakierniczych w RS to wcale nie są kiepskie. Co do jej wyższości osiągów nad TZR to nie ma innego wytłumaczenia niż waga.Silniki te same a opływy aerodynamiczne wielkiego wpływu przy takich prędkościach nie mają. Części do jednego i drugiego modelu jest tyle samo ze względu na wspomniany wcześniej ten sam silnik. 😕 😕 😕 😕

  • #281036 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    http://video.aol.com/video-detail/aprilia-rs50-metrakit/1996737375 tutaj filmik z dzwiekiem „Metrakit Rk Oval” 😉 roznica w predkosci zapewne nie jest jakas duza między tzr i rs 50 wiec wybiore to co się bardziej mi podoba czyli tzr, a w dodatku i tak planuje tuning silnika wiec roznica redkosci między tzr 50 i sr50 nie ma zadnego znaczenia;)

  • #281037 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Piszę bo czytałem to co mówili posiadacze tych motorków więc ja nie wiem czy koleś oszukiwał jak mówił że mu lakier odskakuje A po za tym według mnie nim pojazd większy i cięższy tym lepiej się trzyma drogi a przy większej prędkości to to nie ma znaczenia czy jest cięższy czy lżejszy =p a niby za co na TZR jest łatwiej zaliczyć glebę wytłumacz mi to… [ Dodano: 2008-06-09, 20:57 ] Bardzo fajny głosik =)) taki basowy xD

  • #281038 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    chyba chodzilo mu o to ze jeśli wywalasz się na rsce ktora jest lzejsza od tzrki to na pewno wywalisz się na niej bo jest ciezsza;)

  • #281039 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Neeoo napisał:

    Piszę bo czytałem to co mówili posiadacze tych motorków więc ja nie wiem czy koleś oszukiwał jak mówił że mu lakier odskakuje A po za tym według mnie nim pojazd większy i cięższy tym lepiej się trzyma drogi a przy większej prędkości to to nie ma znaczenia czy jest cięższy czy lżejszy =p a niby za co na TZR jest łatwiej zaliczyć glebę wytłumacz mi to…

    Raz TZR jest większa i cię?sza.Jak moja TZR’k stała w salonie to była obok R6.Różnice gabarytalne są nie wielkie na konkretnych elementach różnica 1 max 2 cm w innych to są milimetry. Więc sam sobie odpowiedz.

  • #281040 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wiecie moze ile kosztowaly by miesieczne raty przy kupnie yamahy tzr w salonie? Bo tak mysle, ze moze lepiej byloby kupić nowke…chociaz jezdzic na blokadach przez okres gwarancji to trochę nie za bardzo;/ Aaa i ile kosztuje nowa tzrka 50 w salonie;)?

  • #281041 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    polecam kupić troszkę uzywaną za mniejzą kwotą i wtdy trochę przeznaczyc na tuning :- :mrgreen: 😆

  • #281042 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nowa ok 13k… Nie opłaca się kupować nowej TZR… Tak jak pisze mój poprzednik, kup sobie używaną.

  • #281043 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    uzywane nie znaczy wcale ze duzo gorsze … kup uzywaną

  • #281044 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nikikin napisał:

    Nowa ok 13k… Nie opłaca się kupować nowej TZR… Tak jak pisze mój poprzednik, kup sobie używaną.

    Kupiłem nową nie narzekam.Mam przynajmniej pewność co do jej stanu.W moim przypadku nie trace gwarancji po ściągnięciu blokad.Jedynie po założeniu np.wydechu klasy Racing trace gwarancje jedynie na cylek.Jak dla mnie dobry układ ,a większe moto i tak pewnie kupie po wakacjach ,a TZR będe jeździć na codzień.

  • #281045 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    TZR-ka bardzo fajny „komarek” 😀 Nie wiem jak to tam jest z ta roznica wagi do RS-ki ale moj kumpel ma TZR rocznik 05. ta w tej nowej budzie 😀 no i ma tam odblokowana ja i wszystko seria… leci mu 110km/h 😀 teraz wstawil sobie sportowy wydech leovinca no to tylko jest lepsza dynamika a tak to predkosci się juz więcej nie da wyciagnac na tych przelozeniach skrzyni biegow 😀 Ogolnie bardzo ladny motor 😀 przypomina YZF i R1 bardzo ladna stylistyka mi się tam podoba 😀 I warto kupić używkę bo no trzeba się będzie trochę pomeczyc z docieraniem 😀 a tak to czasami można wyhaczyc jakis uzywany tam moze roczny i juz jest dotarty i się wsiada i jezdzi 😀 a jak kasa zostanie zamiast kupowania nowej to jeszcze można cylinder wsatwic wiekszy i uklad wydechowy 😀 no i praktycznie cylinder dotrzemy sami to tez jakby prawie nowka będzie 😀 Ogolnie ja polecam TZR-ke 😀 nowa jak i uzywana 😀 bardzo dobry sprzecik do polatania sobie po miescie jak i na trase 😀 Pozdro 😯

  • #281046 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zobaczymy…moze ja wkoncu kupie heh:)) pzdr

  • #281047 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam potrzebuje felge do yamahay tzr przód 2001r jak by kos miał niech da znac

    gg 6245091

Odpowiedz do: yamaha tzr 50-80?
Informacje o Tobie:




Back to top button