Yamaha TZR 50
- This topic has 5 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 6 years, 1 month temu by
GracekTZR.
-
AutorWpisy
-
16 lutego 2017 dnia 01:06 #616383
witam ostatnio kupiłem Yamahae Tzr 50 z 2008 roku i planuje wymienić cylinder na Kit Parmakit High Power 80cc i lecz chciałbym się dowiedzieć czy ten cylinder jest chiński wytrzymały i czy warto go kupować ?
16 lutego 2017 dnia 01:08 #616384Szczerze? Jeśli chcesz się cieszyć bezawaryjnym sprzętem to lepiej odpuść kitowanie TZR. Takie moje zdanie.
16 lutego 2017 dnia 01:24 #616385To prawda co Leszek mówi, jeśli chcesz przez jakiś czas bezawaryjność to nic nie ruszaj w silniku, jeśli faktycznie chcesz więcej „mocy” pod tyłkiem to oddaj to komuś niech Ci to złoży. Pamiętaj, że cylinder to nie wszystko, żeby wszystko ze sobą dobrze współpracowało musisz wymienić także gaźnik na większy i mocniejszy wydech i odpowiednia regulacja. Sam jeżdzę tzr’ką na Top 86 i na razie jest okej, tylko i tak mam zdanie że co seryjne pojeździ najdłużej. 😀
16 lutego 2017 dnia 01:45 #616387co racja to racja ale niestety w moim przypadku to chciałbym się poruszać nią tak max 105-110 oczywiście mógłbym zrobić prawo jazdy kat a1 ale nie mogę ponieważ lekarze chcą dać mi zaświadczenia 🙁
16 lutego 2017 dnia 02:48 #616388koleś którego lekarze nie dopuścili do prawka chce jeździć 110 zabaweczką lekką jak stringi co ma 10 lat na karku. ładnie.
przywalisz gdzieś to się starzy nie wypłacą16 lutego 2017 dnia 13:17 #616451Wsadź gaźnik 19mm, wydech powiedzmy Tecnigas e-box i polecisz te 110 jak kompresja jeszcze dobra ;p
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.