Yamaha TZR 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #616383
    GalaxyS5
    Uczestnik
    • 13
    • 21Postów:

    witam ostatnio kupiłem Yamahae Tzr 50 z 2008 roku i planuje wymienić cylinder na Kit Parmakit High Power 80cc i lecz chciałbym się dowiedzieć czy ten cylinder jest chiński wytrzymały i czy warto go kupować ?

    #616384
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Szczerze? Jeśli chcesz się cieszyć bezawaryjnym sprzętem to lepiej odpuść kitowanie TZR. Takie moje zdanie.

    #616385
    GracekTZR
    Uczestnik
    • 0
    • 2Postów:

    To prawda co Leszek mówi, jeśli chcesz przez jakiś czas bezawaryjność to nic nie ruszaj w silniku, jeśli faktycznie chcesz więcej „mocy” pod tyłkiem to oddaj to komuś niech Ci to złoży. Pamiętaj, że cylinder to nie wszystko, żeby wszystko ze sobą dobrze współpracowało musisz wymienić także gaźnik na większy i mocniejszy wydech i odpowiednia regulacja. Sam jeżdzę tzr’ką na Top 86 i na razie jest okej, tylko i tak mam zdanie że co seryjne pojeździ najdłużej. 😀

    #616387
    GalaxyS5
    Uczestnik
    • 13
    • 21Postów:

    co racja to racja ale niestety w moim przypadku to chciałbym się poruszać nią tak max 105-110 oczywiście mógłbym zrobić prawo jazdy kat a1 ale nie mogę ponieważ lekarze chcą dać mi zaświadczenia 🙁

    #616388
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 111Postów:

    koleś którego lekarze nie dopuścili do prawka chce jeździć 110 zabaweczką lekką jak stringi co ma 10 lat na karku. ładnie.
    przywalisz gdzieś to się starzy nie wypłacą

    #616451
    GracekTZR
    Uczestnik
    • 0
    • 2Postów:

    Wsadź gaźnik 19mm, wydech powiedzmy Tecnigas e-box i polecisz te 110 jak kompresja jeszcze dobra ;p

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button