Yamaha TDR by Mietek1335

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #201766 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Witam wszystkich ! chciałbym wam przedstawić mój obecny motorek, jakim jest Yamaha TDR 125. Mam ją od marca, jak na razie jestem z niej zadowolony.

    PRODUCENT: Yamaha
    MODEL: TDR
    ROK: 1997
    POJEMNOŚÆ : 125 ccm
    SILNIK: 2T
    MOC: 26km* (?)
    WAGA: 135 kg
    RODZAJ PALIWA: PB
    MAX. MOMENT OBROTOWY: 18 Nm przy 6500 obr/min,
    UKŁAD DOLOTOWY: Seria
    UKŁAD WYDECHOWY: Odblokowany
    ZAWIESZENIE: 'gwint’
    UKŁAD HAMULCOWY: SERIA
    KOŁA: 18′ i 17′
    PLANOWANE ZMIANY :
    – wymiana stożka na serie filtr (zrobione)
    – opony na ulicę (zrobione)
    – kierunkowskazy
    – lusterka
    – akumulator (zrobione)

    TDR jest po remoncie silnika, poprzedni właściciel zrobił. Nowe klocki hamulcowe, olej itp. Silnik jak wiadomo chłodzony cieszą.

    Aktualnie :

    Opony 'nowe’:

    Dzień po zakupie :


    inne:


    Jak widać nic poza oponami, skróceniem błotnika się nie zmieńiło.

    #201767 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Fajny sprzęcik 🙂
    Jak ci to lataż

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #201768 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Średnio. Tak do 120km/h max.. Przyśpiesza żwawo, ale jak kiedyś czytałem że niby DT latają z trzeciego biegu na koło.. Nie, nie u mnie.
    Co mogę zrobić by było dużo lepieją Myślę zobaczyć w weekend zawór, zostawić otwarty i odłączyć go, dobry pomysł ? Mam świadomość że dołu nie będzie.

    #201769 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    A czujesz w ogóle ten zawór? Działaż

    #201770 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Nie wiem czy coś więcej zawór ci da. Właściwie, co egzemplarz to inaczej, także „a nuż widelec”…

    Moja leciała też te 120-125km/h licznikowe, czy zawór działał normalnie, czy go otwierałem „manualnie” na stałe… 😉

    Ale moto i tak super wspominam

    #201771 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Fajna maszynka 😛 Takiego bydlaka na 50 rejestrowac 😀 ach

    #201772 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Jeszcze co do

    DT latają z trzeciego biegu na koło

    to może Rudy coś powie..

    Ale trzeba wziąć pod uwagę np. ok 20kg więcej TDRki, rozłożenie masy, rozstaw kół itd itd itd… 😀

    #201773 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    I zastanawiam się, co się dzieje z temperaturą. Ostatnio w 'trasie’ prawie przy czerwonym polu stała wskazówka.. To normalne ? Dodam jeszcze, że pali na dotyk, czy zimna czy ciepła tak samo.

    #201774 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Temperatura powinna tak w ok. 1/4 skali być z tego co pamiętam…

    Lepiej sprawdź to 😉

    #201775 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Jak było chłodniej to ciągle trzymała pion, zrobiło się ciepło i dochodzi do czerwonego pola.. Co robić ? ; (

    #201776 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Sprawdź płyn w chłodnicy, termostat, czujnik temperatury (jakby co, pasuje od Tico)…

    Moja też się grzała po remoncie, oddałem do mechanika bo sam nie mogłem sobie z tym poradzić, to był taki „w szopie” mechanik i jeszcze nie chciał powiedzieć co zrobił.. No ale moto się już nie grzało później 😀

    #201777 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Płyn jest i do tego nowy ;p
    W sobotę zobaczę, jak nie dam rady to podejdę jeszcze do mojego mechanika 🙂
    Normalne jest to, że pali mi z 9l? Bo wcześniej ktoś jej stożek założył, ja kupiłem ori puchę z filtrem i może gaźnik wymaga regulacji, ale nie wiem bo wkręca się ładnie i wgl, dziwne.

    #201778 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Raczej niet..

    Moja tyle paliło jak się okazało, że na tłoku pierścienia brak 😉 A tak to w granicach 5,5l/100km paliła

    #201779 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    no moja dt tez coś takiego, z reguły zbiornik 10 litrów wystarczał na jakieś 160-170km i wiadomo coś w baku zawsze zostaje

    #201780 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Ja na zbiorniku chyba 143km zrobiłem, no i chwilę na rezerwie.
    Ostatnio na 2l zrobiłem dokładnie 23,6km. No ale manetka ciągle na max. Zawsze gdy trzeba rezerwę włączyć to jadę od razu na orlen 🙂

    #201781 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Może to kwestia stożka… Ale to musisz sprawdźić…

    Mi koło 8l wzięła jak niedomagała i do tego była pałowana po Czeskich górach..

    #201782 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Ale chyba jeśli było by coś nie tak to by nie paliła na dotyk. Stoi tydzień, porodzę do niej, kranik, ssanie, przekręcam kluczyk i strzał. I 'cyka’ 🙂

    #201783 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Nie wiem do końca jak to z tymi gaźnikami więc może będzie teraz herezja, ale

    stożek = więcej powietrza = potrzeba więcej paliwa = trzeba wrzucić większa dyszę, podnieść/opuścić iglicę (nie pamiętam) = większe spalanie 😉

    Btw, temp powinna być tak – http://db.tt/qJqa1H7W

    #201784 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Teraz jest seria, a wszystko jest pod stożek. Iglicę sprawdźę .
    Nie no u mnie zawsze jest połowa albo więcej.. W ekstremalnych sytuacjach nawet przy blisko czerwonego pola.
    Podlecę do mechanika i mi zrobi 🙂 Ewentualnie odpowietrzę układ, śrubka przy pompie wody ?

    #201785 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Tego nie pamiętam, wybacz 😀

    #201786 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Ale i tak dzięki za pomoc 🙂

    A tu macie silnik :

    #201787 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Poprzedni właściciel „tuner” założył stożek ta ? 😀

    Co do temperatury to jeżdżąc normalnie nawet w cholernie upalny dzień to max do połowy wskaźnika.
    Jedynie pałowanie ostre (pustynia, zlot (przegazówki i żółwie tempo) itd.) to wychodziło ponad połowę, a nawet blisko czerwonego. Ale nigdy jadąc, żeby dostawał powietrze w chłodnice.

    Ja mam Gianelli to v-max koło 125 na kostkach – pewnie na drogówkach by dobiło 140 🙂
    Na serii nie wiem – sprawdźę jak będzie szykowana do sprzedaży za niedługo.

    Co do stawania http://www.youtube.com/watch?v=6LaNScMsaHU
    Tu widać jak na 3 leci w górę ale to skille skille skille …
    Mi na jedynce wlatuje z gazu na moim wydechu, na 2 ze sprzęgła to trochę dźwigałem, a na 3 to nawet nie próbowałem :p

    Spalanie ? Mam wyciągniętą tą gumę z filtra z pod siędzenia, żeby dostawał więcej powietrza bo gianelli potrzebuje ale mi tak nie pali dużo :p Koło 6 przy w miarę delikatnej jeździe (dawno nie sprawdzałem w sumie). 9 także jak się remont szykował więc pewnie masz coś źle wyregulowane (albo źle zlitrażowałeś :P)

    Z własnego doświadczenia mówię, że zawór nie potrzebnie zostawiać w miejscu.
    Przecież jak jest podłączony to i tak i tak dojdzie w końcu do miejsca gdzie jest w pełni otwarty a dodatkowo mamy dużo lepszy dół.
    Też latałem dość długo na nie podłączonym ale w końcu ogarnąłem tak jak ma być i o niebo lepiej 🙂

    O się kur.wełe rozpisałem : d Mam nadzieję, że pomogło

    #201788 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 505
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 819

    Dziś termostat wyrzuciłem 🙂 Katowałem po lesię i trzyma pion max 🙂

    hehe tak, poprzedni 'turer’ wstawił stożek, a mianowicie wkleił go w puchę od filtra ;p

    Zauważyłem problem, taki że jadąc tak 90-110km/h po jakimś jednym km jakby nie dociera paliwo.. Czyli moto zaczyna zwalniać jak odkręcam manetkę do końca jeszcze bardziej.. Puknie czasem z wydechu… co to może być ? ; (

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Yamaha TDR by Mietek1335
Twoje informacje:




Back to top button