Yamaha Tdr 125 blokady … Problem z odblokowaniem modulu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #212003
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Siema!

    Otóż dzisiaj z kumplem odblokowaliśmy moduł w TDR niby wszystko fajnie, co mnie zdziwilo wykreca obroty ponad skale obrotomierza podczas jazdy… Ale jest taki problem jade jest manetka do konca odkrecona i ona potrzebuje trochę czasu zanim dojdzie do tych 9 tys i wtedy jest takie straszne turbo az do 12 tys. Potem wrzucam 2 i się zamula maneta odkrecona do konca znowu trochę czasu i znowu to turbo…;/ A i najgorsze ze na pozostałych biegach czyli 3,4,5,6 nadal ją odcina przy 9tys. Myślałem że mnie coś trafi ech..;/ Wie ktoś czym to może być spowodowane? I jakie jeszcze ma blokady?

    Pozdrawiam.

    #212004
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Moze dyfuzor do regulacji :p
    przestawić go żeby przy niższych obrotach moc uwalniał

    #212005
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    regulacja dyfuzora :D? Nie słyszałem nigdy o czymś takim ;D. Chodzi Ci o zawór?

    #212006
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no coś takiego co rudy w swojej dt tam robil tylko nie chcialo mi się juz dokladnie szukac :p

    #212007
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    to chodzi o to YPVSą 😀 Właśnie muszę to obczaic, moze jutro nagram film jak to chodzi. A co z tym ze na 1,2 nie blokuje obrotów a na 3,4,5,6 blokuje ;/ ?

    #212008
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    moze nie to ze blokuje tylko może on nie ma siły na więceją sproboj z górki pojechac

    #212009
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    odcina go, bo dochodzi do 9 tys. obroty spadaja do 7,5, jak jest na maxa odkrecona to znowu dochodza do 9 spadaja, i tak w kolko :(.

    #212010
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    U mnie jest tak przy 10200rpm, że 9700-10200 ma muła, a potem obroty w ekspresowym tempie rosną do 11500rpm i nie powiem, żeby to złe było 😛 Z tym da się żyć 😉 😀

    #212011
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a mi się zdaje że albo coś z modułem odwaliliście i jest do wyrzucenia, albo po prostu gaźnik do regulacji i w tej sytuacji tak jak by wołał o większą dysze, czyli więcej beny…

    #212012
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    dywer mialem wczesniej 2T i to zupełnie inaczej się wkrecalo na obroty i od razu ciagnelo po wrzuceniu biegu. Nie da się z tym zyc bo nie idzie jak powinno :(.

    Adi, no nie wiem. BO kumpel mi zrobil cały układ elektryczny i go się podlacza pod modul.

    #212013
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Błędy się zdarzają… 😛
    No ale też całkiem możliwe jest, że potrzebna jest regulacja gaźnika właśnie…

    #212014
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Eaa tam pipczycie nie znacie się 😛
    1. Masz oryginalny dyfek ?
    2. YPVS jest podłączony ? Tzn. od serwa linkami do tarczki przy cylku ?
    3. Wal na gg bo to raczej to – YPVS 😉

    #212015
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A ja chyba nic zmieniał nie będę 😛 Dlatego, że fajny taki wystrzał podczas wyprzedzania 😀 A po za tym musiałbym pół moto rozebrać, żeby się do gaźnika dokopać 😛

    #212016
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    o ile dobrze czaje to YPVS jest to to samo co zawór w mojej rs…
    Czyli na pewno da się jakoś to wywalić… i jak tak to ja bym to wywalił… i wtedy będziesz maił buta na wysokich obro. a na niskich obro. będzie słaby…
    Bo nie wiem jak tu ale w RS są zawory stałe i regulowane
    Stały: jest ciągle zamknięty, moto ma moc na niskich obro, na wysokich nie ma
    chyba że ktoś wywali języczek, to wtedy ma odwrotnie, czyli na wysokich buta.. i większy v-max…
    A regulowany to wiadomo i na niskich i na wysokich jest but…
    To myślę, że i z tym jest tak samo… musisz to sprawdźić, czy to wszystko dobrze działa… czy do końca się otwiera itd.

    #212017
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No właśnie on teraz ma tak, że słaby na niskich i kop na wysokich …
    Myślę, że po prostu linki nie są podłączone do tarczki tak jak ja miałem zrobione 😛

    #212018
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no niestety, wymienilismy potencjometr, próbowałem wyregulować to ustrojstwo, no ale po godzinie męczenia się, dałem sobie spokój i wywaliłem ten caly ukladzik ;/… No i niestety teraz pomimo ze wywalilem ten ukladzik, to jest tak samo jak z nim…. Czyli o wiele gorzej niz przed założęniem go, wczesniej z lekkiej gorki osiagalem 100, a teraz mi leci max 70 i zaczyna przerywac strasznie …. Orientuje się ktoś o co kaman? Zawór wydechowy ustawiłem jak trzeba, dyfuzor odblokowany. Czyli został tylko ten pieprzony kontaktor i nie iwem co z nim zrobić ;/…

    już sam nie wiem co to jest, paliwa chyba ma dosyć bo jak jej włącze ssanie podczas jazdy to nie ma różnicy, może być wina świecy, pomimo że ładnie zapala itd?

    #212019
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    http://allegro.pl/kostka-odblokowujaca-modul-3rm-10-yamaha-dt-125-i1227590161.html

    Może to ? Albo powiedz mi jakie masz oznaczenie na module ? 3RM-co tu ?

    #212020
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mam 5AE, niby kumpel zrobił to samo, ale nie wiem… I teraz czy ryzykować to 80zł, pomimo że może to nic nie dać? Ech, trzeba było od razu to kupić, bo ja dałem u niego z częściami i z robota 100zł;/

    #212021
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    5AE ? No to widać TDR ma inny niż DeTka :/
    Najlepiej by było gdyby ktoś ze znajomych miał DT odblokowaną i pożyczyłby Ci modułu na sprawdzenie czy działa i potem mógłbyś z jakiejś na części kupić … Bo z tego co pamiętam to 3RM-00 nie są blokowane w ogóle

    #212022
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no właśnie ten 5ae, też nie jest blokowany, blokuje ją tylko ten kontaktor ;/…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button