Yamaha Neos - czy warto?

http://allegro.pl/yamaha-neos-50cc-i4158195994.html zastanawiam się nad tym konkretnym egzemplarzem- czy możliwe jest, aby był w stanie do jazdy? ale też w ogóle ten model wpadł mi w oko i nie wiem czy ma opinię dobrego czy nie...Mam uczulenie na Chińszczyznę i wychodzę z założenia, że lepiej kupić 10 letniego Japończyka...Czy moje rozumowanie ma sens?

Zadbany japończyk pochodzi Ci parę lat. Jednakże takiego trzeba poszukać, bo często ich właściciele zapominają, że to tylko skuter a nie ścigacz. Co do chińczyków, to jestem właścicielem Torosa F16, czyli klona klonów. Nie ma marki, która nie posiada ten egzemplarz w ofercie. Jeżdżę nim od prawie roku, kupiony w Real'u na wyprzedaży. Mam na nim 5300km i oprócz hamulców, paska i oleju wymieniłem w nim rozrusznik. Co prawda mam też większy cylinder, ale ta zmiana jest moim widzi misiem a nie koniecznością. Osobiście uważam, że jeżeli ktoś zadba o swoją maszynę, to nawet chińszczyzną pośmiga pare lat.

Dzięki za opinię,,, jeszcze coś takiego http://allegro.pl/yamaha-neos-okazja-i4166455078.html

Witaj

Jak już coś to na twoim miejscu zastanowił bym się nad tym drugim modelem z ogłoszenia , pierwszy widać że jest po sporym tuningu a z takimi nigdy nic nie wiadomo . Druga rzecz , jak dobrze poszukasz to w kwocie 3000 znajdziesz też Neosa w najnowszej budzie po 2007 roku :) . Jeśli chodzi o wytrzymałość to ja mam Neoska z 2005r sprowadzonego z Hollandi od jednego właściciela z przebiegiem prawie 30.000km i jest to kompletna seria , nic oprócz wymiany paska i regulacji nie było w nim robione , leje paliwo wsiadam i jadę.

A jak dużo na setkę do neoska lejesz paliwa?

Moja pali 3-3,5l na setkę a jest odblokowana i idzie max 80

Mam zakuty łeb i uparty, nie dam się namówić na chińszczyznę. Czy są jakieś sensowne modele 10-12 letnie w cenie około 2,5 kafla na które można by zwrócić uwagę... Co sądzicie o Suzuki Katana ?

A co myślicie o 125/50 ?

a o co pytasz?