Yamaha Neos – czy warto?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #163768 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4
    • 43Postów:

http://allegro.pl/yamaha-neos-50cc-i4158195994.html zastanawiam się nad tym konkretnym egzemplarzem- czy możliwe jest, aby był w stanie do jazdy? ale też w ogóle ten model wpadł mi w oko i nie wiem czy ma opinię dobrego czy nie…Mam uczulenie na Chińszczyznę i wychodzę z założenia, że lepiej kupić 10 letniego Japończyka…Czy moje rozumowanie ma sens?

#163780 Reply
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • 9
    • 538Postów:

Zadbany japończyk pochodzi Ci parę lat. Jednakże takiego trzeba poszukać, bo często ich właściciele zapominają, że to tylko skuter a nie ścigacz. Co do chińczyków, to jestem właścicielem Torosa F16, czyli klona klonów. Nie ma marki, która nie posiada ten egzemplarz w ofercie. Jeżdżę nim od prawie roku, kupiony w Real’u na wyprzedaży. Mam na nim 5300km i oprócz hamulców, paska i oleju wymieniłem w nim rozrusznik. Co prawda mam też większy cylinder, ale ta zmiana jest moim widzi misiem a nie koniecznością. Osobiście uważam, że jeżeli ktoś zadba o swoją maszynę, to nawet chińszczyzną pośmiga pare lat.

#163781 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4
    • 43Postów:

Dzięki za opinię,,, jeszcze coś takiego http://allegro.pl/yamaha-neos-okazja-i4166455078.html

#163786 Reply
    willis30
    Użytkownik
    • 1
    • 11Postów:

Witaj

Jak już coś to na twoim miejscu zastanowił bym się nad tym drugim modelem z ogłoszenia , pierwszy widać że jest po sporym tuningu a z takimi nigdy nic nie wiadomo . Druga rzecz , jak dobrze poszukasz to w kwocie 3000 znajdziesz też Neosa w najnowszej budzie po 2007 roku 🙂 . Jeśli chodzi o wytrzymałość to ja mam Neoska z 2005r sprowadzonego z Hollandi od jednego właściciela z przebiegiem prawie 30.000km i jest to kompletna seria , nic oprócz wymiany paska i regulacji nie było w nim robione , leje paliwo wsiadam i jadę.

#163795 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4