Yamaha FZR600 brak kompresji

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle Yamaha FZR600 brak kompresji

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 2 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #680193

    Michał Michał
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam was bardzo serdecznie, Michał z tej strony.
    Posiadam motocykl Yamaha FZR600 1990r na zimnym odpala tylko na pych.
    Po odpaleniu pracuje równo i po zgaszeniu ponownie pali bez problemu z rozrusznika.
    Mechanik wyczyścił, poustawiał gaźnik ssanie ok, stwierdził brak kompresji.
    Mówi że zawory mogą być podparte albo koniec pierścieni(nie brała dużo oleju) mechanior motocyklowy nie ma na to czasu, szukam kogoś w okolicy Zamościa i Lublina kto dobrze zna się na temacie.
    Polecacie kogoś ??
    Ja sam pracuje jako elektromechanik ale samochodowy, będę miał niedługo czas zająć się motocyklem, niestety z powodu pandemii 🙁
    Bardzo was proszę o jakieś wytłumaczenie tematu może jakieś schematy, sprawdzone sposoby uporania się z tą jednostką ?

    Z góry bardzo dziękuje za pomoc.
    Zdrówka i Miłego Dnia życzę.

    #680206
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 924

    kompet nowych uszczelek do cylindra, pobierasz service manual żeby wiedziec co i jak do tego modelu i dalej to już robota

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #680280

    Michał Michał
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Czy krąży może gdzieś w internecie filmik jak ustawić na nowo rozrząd, gdzie znaki itd?
    Dziękuję ślicznie za odp 🙂

    Już mam mniej więcej w głowie poukładane jak się do tego zabiorę.

    Zdejmę głowice pokrywę zaworów, zdejmę dekiel by kręcić grzechotką wał, ustawie gmp dla 1 i 4 cylindra, zmierzę przerwę szczelinomierzem miedzy krzywką a płytką, zapisze to sobie, ustawie gmp dla cylindra 2 i 3 zmierzę przerwę i zapisze.
    Jeśli nie ma przerw zdejmuje napinacz łańcucha rozrządu, sprawdzając na ile jest wyciągnięty, jeśli ponad 1/2 zmieniam łańcuch.
    Zdejmuje wałki, robię próbę olejową, jeśli trzyma olej wleje pewnie benzynę albo ropę co lepsze ?
    ,jeśli zawory trzymają składam wszystko ponownie tym razem bez płytek i znowu wszystko tak samo mierze tym razem miedzy krzywką a trzonkiem zaworów jeśli się da jeśli nie sprawdzę grubości starych płytek i będę jakoś celował jakie powinny być.
    Poskręcam wszystko na nowych płytkach i sprawdzę kilka razy kręcąc wałem pełen cykl pracy czy wszystko jest ok

    Gdzieś popełniłem błąd ?

    Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi, życzę 100lat bez remontu 😉

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 2 miesiące temu przez  Michał Michał.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 2 miesiące temu przez  Michał Michał.
    #680282
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 924

    zacznij od pobrania manuala. tam masz te wszystkie operacje opisane. pewnie i tak najbardziej upierdliwe bedzie ustawienie gaźników, ich synchronizacja..itd trzeba to robić na dwa mierniki podciśnienia (najwygodniej) i jeszcze wiedziec co sie robi. Bo mechaniczna strona jest prosta.. czy to 1 cylinder czy 8 to prawidła sa takie same – ważna jest kolejność czynności i siły dokręcania.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #680321
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    Zrób płukanie silnika na początek może pomóc.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

    Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie