Yamaha DT 125 – tuning.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Yamaha DT 125 – tuning.

Ten temat zawiera 44 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 45 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #229435

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam.

    Nie długo będę posiadał Yamahę DT 125 Enduro z roku 2004+, starsze mnie nie interesują.

    No i jak wyczytałem w internecie to ma ona 28 koni i waży 120kg więc to trochę mało żeby poszaleć w cięższym terenie a sam wazę 80kg. Więc 200kg + 28 koni to za mało wg. mnie, ale może się mylę.

    Czytałem trochę o tuningu i znalazłem sportowe wydechy do DT 125.

    http://yamahadt.cenebit.biz/topics29/dt-125-tuningowe-uklady-wydechowe-vt14.htm

    Który byłby najodpowiedniejszy ? Chciałbym uzyskać 130km/h realne, bdb przyspieszenie, no i w terenie to by się przydał ,,kop” czyli żeby była mocna.

    Jeszcze myślę nad gaźnikiem od Yamahy TZR Belgarda 32mm albo 34mm, ale gdzie taki dostanę ?

    Ile koni bym uzyskał z takim zestawem. Informuję, że nie interesują mnie cylindry 170ccm itp, bo wiadomo wtedy tłok idzie jak benzyna ;D

    Co do tego gaźnika i wydechu warto jeszcze dokupić, aby poprawić osiągi i moc ?

    Pozdrawiam.

    #229436

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Guziec napisał:

    No i jak wyczytałem w internecie to ma ona 28 koni i waży 120kg więc to trochę mało żeby poszaleć w cięższym terenie a sam wazę 80kg. Więc 200kg + 28 koni to za mało wg. mnie, ale może się mylę.

    – mają 22kM
    – ważą trochę ponad 120kg 🙂
    Ja ważę trochę mniej od Ciebie ale mi ta DT wystarcza jak na początek 🙂
    Mówie Ci … te 22kM to pozornie mało bo nie jest ona też zrobiona na v-max tylko na moc … jak to terenówki 🙂

    Czytałem trochę o tuningu i znalazłem sportowe wydechy do DT 125.

    Z tych co tam są to jedynie bym się zastanawiał nad: Athena, Arrow, DEP, Gianelli 🙂
    Reszta to raczej mało znane firmy…
    Po prostu szukaj na allegro tych firm i raczej uda Ci się coś wychaczyć 🙂
    Ja mam Gianelli i jestem zadowolony … całkiem inaczej pracuje silnik, a po otwarciu zaworu wydechowego to po 8tyś. jest potwór nie motor 😉 Jakby dostał drugi silnik 😛

    Guziec napisał:

    Chciałbym uzyskać 130km/h realne, bdb przyspieszenie, no i w terenie to by się przydał ,,kop” czyli żeby była mocna.

    130km/h uzyskasz na serii 🙂
    Przyspieszenie i moc też nawet starcza no ale można wymienić bo trochę to daje 😉

    Guziec napisał:

    Jeszcze myślę nad gaźnikiem od Yamahy TZR Belgarda 32mm albo 34mm, ale gdzie taki dostanę ?

    Poszukaj na jakichś sklepach internetowych (albo allegro ale to używany raczej), a na pewno znajdziesz 😉

    Guziec napisał:

    Ile koni bym uzyskał z takim zestawem.

    Z nowym wydechem i gaźnikiem myślę, że pod 30 powinno dochodzić 🙂

    Guziec napisał:

    Informuję, że nie interesują mnie cylindry 170ccm itp, bo wiadomo wtedy tłok idzie jak benzyna ;D

    Ojtamm … wrzucisz Wossnera albo Vertexa i Ci starczy na 15-20k km …

    Guziec napisał:

    Co do tego gaźnika i wydechu warto jeszcze dokupić, aby poprawić osiągi i moc ?

    Do DT 125 jedynie wydech, gaźnik i cylinder … nic więcej nie zrobisz 🙂 Chyba, że inny silnik wrzucisz ;P

    A no i chyba liczysz się z tym, że po wrzuceniu gaźnika większego spalanie będziesz miał na poziomie 10l przy zabawie ? 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #229437

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Aha dzięki za odpowiedź. Widzę, że Ty tez masz Detetkę 😀

    Tylko ciekawe czy ten gaźnik od Belgardy będzie pasował. Na allegro znaleźć nie mogę.

    Kurczę to ona ma tylko te 22km ? Słabo trochę w sumie nigdy nie jeździłem to nie wiem jak to jest.

    A gdzie kupiłeś ten wydech Gianelli ? Czy był on jak kupowałeś moto ?

    A to jaki wydech bym musiał kupić żeby był on pod v-max, żeby szybciej się zbierał do tych 140-145km/h, aha no i żeby do tych 130km/h szybko się zbierał a nie jak seria.

    #229438

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Guziec napisał:

    Tylko ciekawe czy ten gaźnik od Belgardy będzie pasował. Na allegro znaleźć nie mogę.

    Może będziesz musiał trochę poprzerabiać ale bez przesady oczywiście 🙂
    Króciec na pewno inny ;p

    Kurczę to ona ma tylko te 22km ? Słabo trochę w sumie nigdy nie jeździłem to nie wiem jak to jest.

    Jak już mówiłem … pozornie mało 🙂

    Guziec napisał:

    A gdzie kupiłeś ten wydech Gianelli ? Czy był on jak kupowałeś moto ?

    Dostałem do moto 🙂

    A to jaki wydech bym musiał kupić żeby był on pod v-max, żeby szybciej się zbierał do tych 140-145km/h, aha no i żeby do tych 130km/h szybko się zbierał a nie jak seria.

    To nie skuter, żeby było tak, że dany wydech daje v-max, a inny przyspieche 😉
    Tu są biegi 🙂

    #229439

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czyli co mi taki sportowy wydech daje ? Athena, Gianelli, Arrow etc.

    Szkoda, że nie ma jakiegoś zestawu tuningowanego do DT, chociażby taki gaźniczek 34mm ;D. Wszystko trzeba przerabiać ;/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #229440

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Co do gaźnika popatrz na allegro jakieś tzr balgardy na części i kup od razu z kruccem będzie miej zabawy.
    2. Wydech hmm… Napewno da ci „kopa” v max tez zalezy od wydechu moto i ustawien
    Moim zdaniem wydeszek i 34 gaźnik i masz potworkas malego ;D 140-150 powinien poleciec wtedy na seryjnych przelozeniach

    #229441

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To tak z 28-30 koni by miał co nie ? ;D

    #229442

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No tak …

    #229443

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Podam ci przyklad. Yamaha TDR 125 ma kolo 22KM a TDR Belgarda ktora ma gaźnik 34mm, w pelni odblokowany uklad wydechowy odblokowany modul no i rzecz jasna wiekszy kruciec bo wiekszy gaźnik ma okolo 30-35KM 😉

    #229444

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Oj Daniel >_<
    Pomiećszałeś wszystko i piszesz kompletne bzdury …

    TDR to jest turystyczny tak jakby … jest tam ten sam silnik co w DT – 22kM

    TZR – ścigacz – jakoś 31kM (chyba)
    TZR Belgarda – TZR-ka tyle, że po fabrycznym tuningu 🙂 – 36kM (jakoś tak)

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 45 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie