Yamaha BWS 50 czy Barton Fighter

Witam. Jestem tutaj nowy. Otóż zastanawiam się nad kupnem dobrego skutera/motorowera. W mojej miejscowości są 2 oferty które mnie zainteresowały: 1. Barton Fighter z 2011 roku za 2000zł oraz Yamaha BWS z 2007 po remoncie silnika za 2300zł + koszty rejestracji. Barton ma około 8tyś przebiegu zaś Yamaha ponad 14 tyś. Jestem skłonny bardziej ku yamaszcze ale nadal się waham. Co mi byście doradzili?

pytanie czy yamaha po remoncie dalej jest yamahą czy też zrobili remont "na sprzedaż" na najtańszych częściach.

Masz jakieś fotki linki?A z góry za te pieniądze z bartonem niech się goni za 2k masz nowy:) i skąd jesteś?
http://allegro.pl/motorower-ferro-900-kufer-kask-gratis-hit-cenowy-i5097976428.html

Yamaha prawdopodobnie jest na oryginalnych częściach z tego co mnie sprzedawca zapewniał bo sam go robił. Yamaha : http://olx.pl/oferta/yamaha-bws-50-2t-CID5-ID913n5.html#4e58aee569 Barton: http://olx.pl/oferta/piekny-barton-fighter-stan-idealny-okazja-motorower-50-CID5-ID92muX.html#9f997aa2a0

Pierwsza zasada: Nigdy nie ufaj zawodowemu sprzedawcy... Sprawdzaj!

Sprzedawca Yamahy udostępnił mi numer VIN. Czy moglibyście go sprawdzić? VG5SA051002009962

super. a po co?

Chciałbym się dowiedzieć czy numer VIN zgadza się z informacjami podanymi przez sprzedawcę.

to nie VW :)
http://pl.vindecoder.eu/check-vin/VG5SA051002009962

VW?

to nie samochód że w numerze vin masz prawie komplet informacji o pojeździe z wersją wyposażeniową, rodzajem skrzyni biegów i czasem nawet kolorem włącznie.
W skuterkach VIN są sprostsze.

Ciebie interesuje stan techniczny i czy numery w papierach zgadzają sie z numerami z pojazdu. I tyle.

Ale najbardziej zależy mi na roku produkcji a w linku który podałeś nie ma takiej informacji.

to se wygoglaj opis VIN do yamahy i sobie sam sprawdź co znaczą poszczególne cyferki.
Masz to wszystko pod nosem tylko ręke wyciągnąć.
wpisujesz w google wprost "jak czytać vin skutera Yamahy" i wszystko wiesz. Podpowiem ci że 10 miejsce w VIN to rok produkcji

o, skontaktuj sie z kolegą Szamponem, może on ci pomoże :D
http://forum.scigacz.pl/about106125-0.html

dobra, już wiem że nie ogarniesz.
Coś sie nie zgadza z tym VIN.
VG5- francja
S- skuter
A- klasa pojemności 50
ale SA05 występowało w rocznikach 2002-2004 dla jamahy BWS wiec raczej nie może byc 2007
a dziesiąta sie nie zgadza.
SA051 1B01 Yamaha CW 50 RS NG BWS - 2003
SA051 1B01 Yamaha CW 50 RS NG BWS -2004
SA051 5NU6 Yamaha CW 50 RS NG BWS - 2002
Do 2000r w 10 cyfrze VIN były to litery od A do Y z czego rok 2000 to było Y. Po 2000r powiny być cyfry
1- 2001
2-2002
3-2003
4 -2004
a ty masz 0 - czyli coś co nie powinno występować. Ale była dyrektywa że europejscy producenci nie muszą kodować w VIN roku. Jeżeli ta Yamaha jest z francji to niekoniecznie musi miec rok.
Wiec tak na pierwszy rzut oka to raczej nie jest rocznik 2007. Mocniej to mi sie nie chce temu przyglądac.

Yamaha BWs Next Generation 2007 to jest ten model.
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_bws_next_generation_2007.php

Wombat napisał:

to se wygoglaj opis VIN do yamahy i sobie sam sprawdź co znaczą poszczególne cyferki.
Masz to wszystko pod nosem tylko ręke wyciągnąć.
wpisujesz w google wprost "jak czytać vin skutera Yamahy" i wszystko wiesz. Podpowiem ci że 10 miejsce w VIN to rok produkcji

Próbowałem ale bezskutecznie.

paci napisał:

Yamaha BWs Next Generation 2007 to jest ten model.
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_bws_next_generation_2007.php

A według Ciebie jest to Yamaha z 2007 roku?

widziałeś link i yamahe w nim?I nie według mnie tylko producenta ten model wychodził od 2006r [Release year ]
http://www.vehibase.com/yamaha-bws-next-generation/wiki.htm
wszystkie info z google w 10min a tobie się nie chciało lub nie umiałeś szukać.vin to nie wszystko!

witam , jestem tu nowy , mam problem z keeway f-act 50cm 2007r , Dokładnie zostały wymienione takie części ; Iskrownik , pompka oleju , rolki wariatora 40gramowe , cylinder tłok pierścienie żeliwo 55cm , głowica nie była wymieniana , gaźnik nowy , cewka moduł , . Miałem z nim taki problem że strasznie się grzał i gas tak jakby gubił iskę ,..Dodam że docierałem go śmigając 40kh.. Po 100kil jechałem z kolegą jakieś 15kilometrów i też gasł , ostatnio spotkała mnie taka przygoda że wracałem z pracy nie miał siły jechałem 30kh , po dokładnie 9kil zgasł i do tej pory nie mogę go odpalić , iskrę ma paliwo dostaje , próbowałem nawet strzykawką do cylindra lać , to przy kręcęniu strzela z tłumnika , tłumnki jest stary ale wyczyszczony został .. Nie wiem co go boli Proszę jakąś radę