Yamaha aerox tuning

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Yamaha aerox tuning

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ^KiLLeR^ ^KiLLeR^ 10 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #655935
    Zdjęcie profilowe ^KiLLeR^
    ^KiLLeR^
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Siemka posiadam yamahe aerox 2008 ok. 10 tyś przebiegu cała seryjna chce kupić do niej wydech tylko nie wiem jaki LeoVince zx, yasuni r lub leovince zx-r
    KTÓRY BĘDZIE NAJEFEKTYWNIEJSZY NA SERYJNYM ŚILNIKU? (chodzi mi o v-max oraz przyspieszenie
    Z góry dzięki!

    Szymon
    #655938
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 785

    każdy z nich ale teoretycznie leo zx. zależy jak wystroisz

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #655948
    Zdjęcie profilowe ^KiLLeR^
    ^KiLLeR^
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Wombat
    Dam te rolki które są w zestawie z tłumikiem i chyba wymienię też sprężynki sprzęgła na te które są z wydechem razem

    Szymon
    #655949
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 785

    i to wcale nie oznacza że bedzie dobrze nawet jeżeli wydech bedzie dedykowany do twojego rocznika aeroxa – zwłaszcza że „te” mi nic nie mówi.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #655969
    Zdjęcie profilowe ^KiLLeR^
    ^KiLLeR^
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Sorki że nie napisałem ale już mówię rolki mają chyba ok 4.3 g

    Szymon
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie