Yamaha Aerox – przerywa podczas jazdy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Yamaha Aerox – przerywa podczas jazdy

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #312044
    Zdjęcie profilowe arsil123
    arsil123
    Użytkownik
    • Postów: 23

    Witam,
    Od momentu gdy zdjąłem blokadę z pro replici coś się podziało z moim aeroxem, mianowicie gdy jadę normlanie skuter jakby nigdy nic, zaczyna mi gasnąć, tak przerywać i wtedy jest brak reakcji na menetke, dopiero jak go przegazuje to jedzie normalnie, ale to jest kwestia czasu do jakiś 5, może 10 sekund. prosiłbym o pomoc, bo już nie mam siły do niego, nigdy nie może być po mojej myśli. Daje film dla przykładu https://www.youtube.com/watch?v=RkviO4sxj_k (od 0:28)
    z góry dzięki za odpowiedź, ( GAŹNIK – 12 MM 75 dysza, WARIATOR – sport pro 5g, SPRZEGLO – sport pro srednie, dociskowa średnia, FILTR – seria, no i ta pro replica )
    Pozdrawiam

    #312050
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 880

    kupiłeś sobie wydech do stosunkowo mocnych silników, do tego zdjąłeś blokadę tak jakby ten twój silnik był mocny i tego wymagał.
    Masz teraz zapewne kompletne niedopasowanie wydechu do cylindra (a w 2T charakterystyka wydechu ma ogromny wpływ na przebieg napełniania i spalania).
    Może się to da wyregulować gaźnikiem i napędem – ale może być ciężko.
    Proreplica to wydech strojony do cylindrów streetrace 70, sport MK2, 19-21mm gaźników – wtedy się ładnie uzupełnia. Ew, do zbliżonych setupów. Wiem bo też mam ten wydech

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #312096
    Zdjęcie profilowe arsil123
    arsil123
    Użytkownik
    • Postów: 23

    Wombat napisał:

    kupiłeś sobie wydech do stosunkowo mocnych silników, do tego zdjąłeś blokadę tak jakby ten twój silnik był mocny i tego wymagał.
    Masz teraz zapewne kompletne niedopasowanie wydechu do cylindra (a w 2T charakterystyka wydechu ma ogromny wpływ na przebieg napełniania i spalania).
    Może się to da wyregulować gaźnikiem i napędem – ale może być ciężko.
    Proreplica to wydech strojony do cylindrów streetrace 70, sport MK2, 19-21mm gaźników – wtedy się ładnie uzupełnia. Ew, do zbliżonych setupów. Wiem bo też mam ten wydech

    Czyli do czego zmierzasz? Cylinder jest zbyt słaby do tego typu wydechu? Z tego co słyszałem, to te wydechy dają rade pod seryjna 50 dlatego go kupilem

    #312097
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 880

    każdy wydech da rade ale wydech w 2T jest na tyle istotną cześcią że po jego zmianie (a wyjęcie blokady to jak zmiana wydechu) trzeba regulować gaźnik i napęd.
    A ProReplica nie jest wydechem do seryjnych cylindrów. Można bo można ale to nie jest najlepsze rozwiązanie. To raczej wydech pod charakterystyki Streetrace 70 (10KM) lub nawet MK2 (potencjalnie 17-19KM). Nie jest wydechem do bardzo mocnych garów jak jakiś wydech typu C30 ale też nie jest najlepszy do serii.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #312102
    Zdjęcie profilowe arsil123
    arsil123
    Użytkownik
    • Postów: 23

    aha, no okej, a teraz jak myślisz – uda mi się go wyregulować na tym gaźniku(12mm)? czy jest konieczna zmiana gaźnika na wiekszy, typu 17,5 czy też ogólna zmiana wydechu?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #312103
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 880

    ciężko powiedzieć. Spróbujesz to zgrać i jak po 3 godzinie zmieniania rolek i dysz bedziesz w punkcie wyjścia to rozważ wymiane tłumika

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie