Yamaha Aerox MBK Nitro 1999 Tuning
- This topic has 18 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 8 years, 7 months temu by
H2O.
-
AutorWpisy
-
15 sierpnia 2014 dnia 17:23 #173579
Siema, chcialbym osiągnac ROXEM jakies 140 km/h. Jaki set proponujecie? cena niema znaczenia :D. Mysle nad big bore 77
15 sierpnia 2014 dnia 17:53 #173582http://allegro.pl/tuning-cylinder-airsal-90ccm-yamaha-aerox-jog-rr-i4489942290.html Tłumik Yasuni c30, gazior delliego 21 , http://allegro.pl/wariator-malossi-mhr-overrange-minarelli-aerox-sr-i4442340904.html http://allegro.pl/sprzeglo-malossi-107-minarelli-yamaha-aerox-jog-i4456571825.html , rolki 6,5g , i będziesz mieć cośkoło 140 km/h + przełożenia możesz zmienić
15 sierpnia 2014 dnia 18:24 #173591skoro cena nie gra roli:)
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-stage6-racing-mkii-70cc,pZ006602.bhtml
http://shop.mieloch.pl/gaznik-kit-stage6-r-t-dellorto-vhst-28mm-z-kroccem-ssacym,pZ047527.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-stage6-r-t-10mm,pZ041058.bhtml
http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-uszczelniacze-stage6-teflon,pZ001280.bhtml
http://shop.mieloch.pl/zawor-membranowy-stage6-vforce3,pZ032031.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wydech-stage6-r1400-race,pZ041631.bhtml
http://shop.mieloch.pl/korektor-momentu-obrotowego-polini-ceramic-speed-drive-evolution-3,pZ013658.bhtml
http://shop.mieloch.pl/sprzeglo-stage6-torque-control-mkii-d-107mm,pZ046481.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wariator-stage6-sport-pro,pZ044174.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wentylator-wariatora-z-przeciwtalerzem-stage6-r-t-oversize,pZ048113.bhtml
http://shop.mieloch.pl/pasek-napedowy-stage6-r-t-oversize,pZ033272.bhtml
http://shop.mieloch.pl/dzwon-sprzegla-stage6-r-t-cnc-type-d-107mm,pGRUPA0426.bhtml
http://shop.mieloch.pl/zaplon-kompletny-polini-big-evolution,pZ048373.bhtml15 sierpnia 2014 dnia 19:33 #173603roxem 140? Jedź z nią do norweegii, znajdź fiord/klif i sie z niego ze skuterem rzuć. Przy ziemi będziesz miał 140.
Zbliżenie sie 50tką/70tką w okolice 140km/h to jakieś 12-16 tyś zł wsadzone w silnik i opony. Same gumy z indexem do 160 bedą kosztować skrzynke sałaty.
na cylindrze Racing 70cc nie zbliży sie do 140. potrzeba Big Bore z 90cc i nieziemsko zmodyfikowany układ napędowy15 sierpnia 2014 dnia 20:08 #173606Nie boj sie, nie musi byc konecznie 140, chce poprostu zeby mial kolo 25 km ale podobno trzeba rozwiercac kartery. Wiecie moze jak to zrobic ???
15 sierpnia 2014 dnia 20:35 #173607wiec zdecyduj sie co chcesz i wtedy pogadamy. No i ile masz no to kasy.
Poza tym nie boje sie. Tylko fantazjujesz o rzeczach o których nie masz pojęcia15 sierpnia 2014 dnia 20:37 #173609Wombat kumpla aerox leci 148km/h na hamowni na trasie miał najwięcej 143km/h ale dużo razy mu pasek pęka przy 140km/h kupił go za 3 tysiaki czy 3,5 k i wsadził do niego gdzieś 3-5 tysiaków ale on ją zrobił dla siebie samemu wszystko zrobił i jej nie sprzeda nawet za 20 tysięcy jak się go pytałem
15 sierpnia 2014 dnia 20:41 #173610jeżeli mu leci na hamowni 148km/h to w życiu mu nie poleci 140 w trasie. Opór powietrza- taka magiczna rzecz- poczytaj sobie.
Ja w silnik spokojnie wsadziłem 3,5 tyś i sie do 140 nawet nie zbliżyłem.
Wiec kolega ci kituje a ty łykasz to jak młody pelikanEdit
masz tu jeden z mocniejszych aeroxów w PL- 12,8KM na kole czyli ze 20KM na silniku
https://www.youtube.com/watch?v=R5xFg-yOY2g
jakbyś nie rozumiał na co patrzysz to sie na hamowni dokręcił do około 100km/h.
Jego setup
– cyl stage6 sport pro mk2
-gaźnik stage6 19 mm be
-zawór stage6 vforce3
-stożek polini air box
– sprzęgło stage6 pro
-dzwon stage6 Wing Cooler
– wariator stage6 pro
-pasek stage6 pro
– przeciwtalerz hebo
-korektor momentu obr (by penek)
– zapłon seria (by penek)
– wał top racing high-tech
– wydech yasuni c16 city
lekko 8-10 tyś w częściach, roboty nie licząc15 sierpnia 2014 dnia 20:52 #173611Anonim
Nieaktywny- 4
- 927Postów:
Wombat, nie zrozumiałeś :):):) Przecież kumpel MA! Tu nie ma z czym dyskutować :):):)
Ja już czuję się jak idiota bo dałem kupę szmalu za 400-tkę, a tu wystarczyłoby dychę na Aeroxa :):):)15 sierpnia 2014 dnia 20:56 #173612no właśnie, smierć frajerom 😀
Myśle że to jest tak że kolegi skuter idzie 140 wtedy kiedy martina skuter idzie na koło z manetki
15 sierpnia 2014 dnia 21:34 #173618Anonim
Nieaktywny- 4
- 927Postów:
……. i robi „stoppie” na bębnie…. 😀
16 sierpnia 2014 dnia 06:00 #173633każdy z nich jedzie w jednej ręce trzyma kamere a w drógiej wiertarke hahaha.mlody nie daj sie rób roxane nie daleko mniema łepek na opylenie teraz 100-110 na 50cm na 70 zanim przytarł garnek cisnęła 130.
http://www.youtube.com/watch?v=ohWIDxdkdEY
http://www.youtube.com/watch?v=_BYmkxxrqqg
http://www.youtube.com/watch?v=DaJm6EC-bjg
roxana łepka
http://www.youtube.com/watch?v=DaJm6EC-bjg
a najlepiej cały silnik
http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=Cxa-fQLVwRV3qM&tbnid=eIzE0y_95R93vM:&ved=0CAMQjhw&url=http%3A%2F%2Fwww.scooterkingz.pl%2Fsilnik-stage6-rt&ei=-_zuU_TFOOTqyQO-44LoBw&bvm=bv.73231344,d.bGQ&psig=AFQjCNEG0EH5YW-BlllhSGsIRDOqYKLM6A&ust=140825756877514916 sierpnia 2014 dnia 09:01 #173645Wombat napisał:
roxem 140? Jedź z nią do norweegii, znajdź fiord/klif i sie z niego ze skuterem rzuć. Przy ziemi będziesz miał 140.
Buahahahahaha 😀
No i jakie przyspieszenie! W tym wypadku najlepiej będzie zwiększyć masę całkowitą – wyższe przyspieszenie 😀16 sierpnia 2014 dnia 09:56 #173651eadem napisał:
Wombat napisał:
roxem 140? Jedź z nią do norweegii, znajdź fiord/klif i sie z niego ze skuterem rzuć. Przy ziemi będziesz miał 140.Buahahahahaha 😀
No i jakie przyspieszenie! W tym wypadku najlepiej będzie zwiększyć masę całkowitą – wyższe przyspieszenie 😀jakie pojecie taka odpowiedź.
16 sierpnia 2014 dnia 10:24 #173655snajper a myślisz że te filmiki prędkościomierza kamerką z ręki to są wiarygodne :)..tzn wskazania licznika?
110-115..MOOOŻE okolice 120km/h to ekstrema. Ale 130 i 140 to inny świat.
Dla szybkich obliczeń zakłada sie że opór aerodynamiczny rośnie do kwadratu prędkości a moc żeby go pokonać powinna wzrastać do sześcianu.16 sierpnia 2014 dnia 10:41 #173656na filmikach lecą ok 120 reszta to przekłamanie licznika ale sam miałem okazje się przejechać taką roxaną [na set jaki w niej był mnie by nie bylo stać „jestem chytry i tyle bym nie wydał’ wpakowane gratów za 7tyś tatuś szczyla płacił robiliśmy na warsztacie we dwóch i 130 nie stanowiło najmniejszego problemu miała 21kucy na silniku.a co do oporów powietrza to leonardo 125 4t 12KM a ma 2x większe opry i leci 120kmh przy masie dużo wiekszej.
16 sierpnia 2014 dnia 10:43 #173657ale ma moment obrotowy
16 sierpnia 2014 dnia 11:29 #173659a po takich przeróbkach aerox nie ma momentu?u dołu ac jak u ciebie 22kuce
http://www.youtube.com/watch?v=gR9I6JKHxcg
http://www.youtube.com/watch?v=KCu2LKQuADw
http://www.youtube.com/watch?v=QyFU-VWBtGg
http://www.youtube.com/watch?v=UtMHazGWJJA
a na koniec co picek robi z yamahą yz i nie mów ze sie nie da ne wierny tomaszu:)
http://www.youtube.com/watch?v=fy19sAHiAKo16 sierpnia 2014 dnia 12:41 #173664To, co silnik (po konkretnych przeróbkach) może dać *u góry*, musi zabrać z samego swojego *dołu*. PN.
*
Więc, albo jesteś taki *przeciętny obywatel*, albo jednak… *zwykły bandyta* czający się po opłotkach.
*
Eee tam i tak tego nie zrozumiecie. Już mi się nie chce tak ciągle czaić *po ciemachu*. I czytakować nawet. Niczym jaki czyrak, a czekający na swój kolejny tłusty zadziec. 😉
Róbta, co sobie tam same chceta, za swój własny pewnie szmalec i z lekka… *dygajta* na każdym kolejnym winklu. Adrenalina to nawet fajna rzecz. Wszystko do czasu.
*
Mnie już to przeszło i tyle mam do powiedzenia w tym temacie. Aufiderzein *rebjata*. 😉 -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.