Yamaha Aerox dziwny przypadek z elektryka i kierunkowskazami.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Yamaha Aerox dziwny przypadek z elektryka i kierunkowskazami.

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #309607
    Zdjęcie profilowe Chirox
    Chirox
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam i od razu prosze o profesjonalna pomoc, chodzi o dziwne zachowanie skutera, jechałem ostatnio w dość długa trasę i po przejechaniu około 20 km od domu skuter zaczął bardzo dziwnie chodzic, nigdy jeszcze sie tak nie działo, otóż zaczął ,,pyrkac” tak jakby go zalewało albo tak jakby świeca traciła sile iskry, i strasznie słabo jechał tak jakby wogole nie miał mocy, i skręcając kiedy dałem kierunkowskaz nagle wsYstko wróciło do normy, skuter jechał normalnie, tylko kierunkowskaz palił sie cały czas z ta sama mocą i nie przerywał wogole, i podczas dodawania gazu jego moc świecenia wzrastała wiec prosze was o pomoc bo jestem w tym zielony i naprawde nie wiem co robic.

    #309608
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 345

    jest kilka opcji – regulator napięcia lub któryś z jego przewodów, urywająca się masa.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #309611
    Zdjęcie profilowe Chirox
    Chirox
    Użytkownik
    • Postów: 3

    A najbardziej trafna opcja? Bo watpię zeby kable były gdzies poprzecierane bo sprawdzałem i nie dopatrzyłem sie niczego takiego. Dzisiaj znajomy powiedział ze moze to byc przerywacz do wymiany ale ja jakos nie ufam takim garażowym znawca wiec wole zapytać tutaj. Czy jest wogole taka możliwość.

    #309612
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 345

    najbardziej trafna opcja brzmi: id do elektromechanika ogarniającego skutery.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #309616
    Zdjęcie profilowe Chirox
    Chirox
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Gdyby to było takie proste, w sumie nie znam nikogo takiego ani raczej nie widziałem zeby ktos sie ogłosił w takiej dziedzinie wiec musiałbym poszukać, mimo wszystko dzieki za odpowiedz.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #309617
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 345

    to jest takie proste i aż takie trudne. natomiast niestety nie jestem w stanie wyłożyć ci w 5 zdaniach jak diagnozować układ elektryczny i co sprawdzać. trzeba po prostu mieć o tym jakieś pojęcie i szukać. ew iść w podmianki po kolei.
    Jeżeli prąd (a wiec jasność żaróweczek) wzrasta ci wraz z obrotami to znaczy że nie działa prawidłowo ogranicznik prądu w regulatorze napięcie. napięcie może być zbyt wysokie i głupieje i przerywacz kierunków i zapłon (ale jak włączysz kierunki to one zabierają troche prądu i może dlatego sytuacja wraca do normy kiedy dociążasz instalacje żarówkami kierunków).
    Wiec regulator napięcia na pierwszy ogień. Tylko że to być może niekoniecznie to. I nie jezdzij w tym stanie bo popalisz instalacje

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie