Yamaha aerox czy chinska biegówka

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #124825 Reply
    zahrad77
    Użytkownik
    • 29
    • 122Postów:

    Witam mam pytanie co wybrac yamahe aerox czy zipp xrace?Yamaha uzywana zipp nowy

    #124838 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    Ale nic nie napisałeś o tym aeroxie . Jaki przebieg? który rocznik?

    #124854 Reply
    zahrad77
    Użytkownik
    • 29
    • 122Postów:

    Ta yamaha jest po mocnym tuningu (wyzylowana na maxa) nie wiem który rocznik ale koszt ok 4500

    #124869 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15
    • 340Postów:

    Daj link to Ci podpowiemy.
    Ja bym wziął Zippa i proszę bez hejtów, bo wolę chińskie.

    #124872 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    DeelBeat szczerze to chińskie też jest dobre. poptostu jak dbasz tak masz. 😉 To co z tego ze chińskie. to ma tylko jezdzic 😉

    #124885 Reply
    fah1d
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    Dokładnie, zgadzam się z osobami wyżej, chyba, że masz kasy jak lodu no to wtedy to jest kwestia wyboru i sporu. 🙂

    #124886 Reply
    Michalk001
    Uczestnik
    • 12
    • 1 646Postów:

    Oczywiście że X Race – skoro Yamaha wyżyłowana to długo nią nie pojeździsz ze względu na obciążenie podzespołów. A części do tego nie są tanie. Za to do X Race wystarczy lać dobrej klasy olej i paliwo i będzie długo i bezawaryjnie służył.

    #124923 Reply
    zahrad77
    Użytkownik
    • 29
    • 122Postów:

    DeelBeat nie mam linka bo to znajomy sprzedaje ,twierdzac ze yamaha jest na niego za mała <jest to mozliwe 192 wzrostu> Sam nie wiem co wziąść bo mi zalezy na osiągach tez i na wytrzymałosci

    #124947 Reply
    arturo12342
    Użytkownik
    • 15
    • 59Postów:

    zipp nie jest chińską marką!!

    #124951 Reply
    tmielcarz
    Użytkownik
    • 10
    • 147Postów:

    arturo12342 napisał:

    zipp nie jest chińską marką!!

    A niby jaką ? 🙂

    #124968 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 990Postów:

    Zipp jest polską marką. To że części do produkcji (składania) pojazdów importują z Chin to już inna sprawa.

    #124971 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Zipp jest importerem chińskich motorowerów – gotowe poskładane podzespoły montują w ramę i naklejają swoje nalepki. Taki wyrób trafia na rynek sygnowany marką Zipp… Identyczne bliźniacze konstrukcje mają mniej lub bardziej egzotyczne nazwy, Barton, Romet…
    Wszystkie te motorowery pochodzą z tej samej olbrzymiej fabryki w Chinach…

    #124972 Reply
    Bartolini2009
    Użytkownik
    • 4
    • 57Postów:

    Ale z drugiej strony jeśli mu zależy na osiągach niech bierze Yamahe Bo niema cudów takich żeby zipp nowy poszedł jak wyżyłowana yamaha. Poza tym jeżeli nawet jest wyżyłowany a nie będzie go cisnoł na full non stop to przejedzie sporo, najwyżej zrobi jeden remont i potem będzie uważał to spokojnie dobije kilkunastu tysięcy. Zależy tylko od tego jak go będzie używał. A ponadto Zip poleci pewnie 70 km/h a yamaha z 90 km/h jak jest wyżyłowana, czyli jeśli będzie jeździł yamahą 70 km/h to nie będzie przeciążał silnika.

    #125009 Reply
    tmielcarz
    Użytkownik
    • 10
    • 147Postów:

    degename napisał:

    Zipp jest polską marką. To że części do produkcji (składania) pojazdów importują z Chin to już inna sprawa.

    Masz rację, ale dla klienta liczy się efekt końcowy – skuter jest chiński, co ma swoje plusy (cena) i minusy (jakość).

    #125038 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 990Postów:

    I nie zgodzę się z tym że wszystkie polskie firmy „produkujące” skutery i motorowery mają części z jednej fabryki. Większość motorowerów Rometa jest z fabryki Senke choć softchoper jest z lifana lub innej fabryki, w momencie wypuszczenia go na rynek i dwa lata po tym Senke nie miał tego modelu w swojej ofercie. Większość najtańszych skuterów robi firma Xitan (czy jakoś tak), zresztą nie wszystkie chińskie firmy ostatecznie nadające homologacje same produkują cokolwiek.

    Wystarczyłoby sobie porównać jakość modelu 717 4T Rometa, jak niektórzy wiedzą miałem model 2008, sprzedałem i chciałem kupić model 2010 – po obejrzeniu go na zdjęciach i w necie stwierdziłem ok, pojechałem z dziewczyną do sklepu i głęboko się nad tym zastanowiłem, potem stwierdziłem że nie, nie ma sensu. Z tyłu miałem wcześniej dwutłoczkowy hamulec tarczowy a tutaj bęben i to taki który tylko spowalniał. Nie mówiąc już o braku drugiego regulowanego amortyzatora, schowków na telefon i portfel, brzydkim zegarze itd.

    Inny przykład – dwaj konkurenci – Romet RR i Zipp Pro 50, ten pierwszy jest na porządnej, ładnej ramie, jest mniejszy, trochę lepiej się prowadzi i nie udaje dorosłego motocykla tak jak Zipp. Owiewki lepiej spasowane, inaczej mocowane, mogliby tylko poprawić mocowanie silnika dodając siltenbloki ale i tak nie jest tak źle. Silnik osadzili trochę inaczej, cylinder jest bardziej w poziomie niż w pierwszym PRO.

    Silnik 139QMA z Pedy Motors w modelu VIA 50 A przejechał 6000 km bez zmiany oleju i nie stracił nic ze swojej mocy. Oleju nie ubyło za dużo, po spuszczeniu było go około 690 ml (w książce serwisowej wpisano że przy wymianie zużyto 850 ml). Mój Romet przejechał 3000 km po wymianie i zatarł się. Niestety nie ma co patrzeć na markę i cenę z tym jest loteria straszna.

    #125236 Reply
    zahrad77
    Użytkownik
    • 29
    • 122Postów:

    To znaczy bo ja miałem kiedys zipp basic i pod względem mechanicznym bardzo ok ,ale do strasznego szału doprowadzały mnie plastiki .Nic z nimi nie robiłem a tu patrze rozeszły sie na 2 strony.I jeszcze co to słaba jakosc tuleji mocowania silnika i przejechałem na nim 8 tys i 4 razy! wymieniałem łozyska w przednim kole .To własnie mnie zniechęciło do chinskich pojazdów

    #125237 Reply
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • 10
    • 323Postów:

    Bierz aeroxa ;d, bo jak jest doinwestowana, to posłuży Ci 3-4 razy dłużej niż zipp a jak nie będziesz jej katował, to jeszcze przeżyje całe pokolenie zippa bez awarii

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Yamaha aerox czy chinska biegówka
Twoje informacje:




Back to top button