Wysokie spalanie 4t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #117029 Reply
    Botek
    Użytkownik
    • 79
    • Postów: 109
    • Postów: 188

    W ostatnim czasie regulowałem gażnik w moim 4t bo skuter miał problemy z odpalaniem gdy był zimny. Zaczoł odpalać dopiero po tym jak wykreciłem mu srubkę od mieszanki aż o 7 obrotów. Wiem że wykręcająć śrubkę zwiększamy powietrze a wkręcają zwiekszamy benzyne. Po tej regulacji spodziewałem się mniejszego spalania. Co zrobić by mniej palił?

    #117030 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Jaki to skuter i ile aktualnie pali? Jakiś setup?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #117034 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Botek napisał:

    W ostatnim czasie regulowałem gażnik w moim 4t bo skuter miał problemy z odpalaniem gdy był zimny. Zaczoł odpalać dopiero po tym jak wykreciłem mu srubkę od mieszanki aż o 7 obrotów. Wiem że wykręcająć śrubkę zwiększamy powietrze a wkręcają zwiekszamy benzyne. Po tej regulacji spodziewałem się mniejszego spalania. Co zrobić by mniej palił?

    to źle myślisz z tą regulacja… wkrecając śrubke od mieszanki zmniejszamy ilość paliwa, wykrecając ją zwiększamy ilość paliwa w mieszance. Powietrza się tą śrubka nie reguluje, ona jest tylko i wyłącznie od ilości paliwa…

    #117042 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Dokładnie, a tutaj jest ten mit obalony:
    http://www.youtube.com/watch?v=86zdQs0zmrQ

    #117056 Reply
    Botek
    Użytkownik
    • 79
    • Postów: 109
    • Postów: 188

    http://www.skuterowo.com/duze-spalanie-slabe-osiagi-sam-dokonaj-przegladu-poradnik/ przy regulacji gażnika kierowałem sie tym materiałem w ktorego 5 punkcie pisze że wkrecajac srubę w prawo zwiekszamy bęnzynę a wykręcając w lewo zmniejszamy ilosć benzyny więc mogą być jakies inne przyczyny tego wysokiego spalania?

    #117060 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    W tych poradnikach sami nie wiedzieli. Ja mam już wszystko jasne, bo gaźnik rozebrałem. Powietrza nigdzie nie regulujesz. Otwierasz przepustnicę i od razu powietrze wchodzi. Paliwo regulujesz. A ta śrubka ma igiełkę na końcu. Wkręcasz śrubkę w prawo, wykręcasz w lewo.
    Jak wkręcisz śrubkę to igiełka na końcu tej śrubki będzie bardziej blokować paliwo. Jeżeli ją wykręcisz w lewo to igiełka będzie się odkręcać, i benzyny więcej będzie lecieć.

    #117061 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    oo tego nie wiedziałem , czy tzn śrubka od powietrza jest tak naprawdę śróbka od paliwa 😉 tez rozbierałem różne gaźniki nie raz ale nie zwróciłem na to uwagi szczególnie. dobrze wiedzieć

    #117064 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    mogliby zacząć montować w skuterach proste wtryski paliwa jak np D- jetronic z lat 60 i byłby spokój 😀

    #117084 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    mechanicy by nie zarabiali

    #117086 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    ee spokojnie to też by była część awaryjna tylko że mniej problemów bo regulacja odpada, mechanicy może by nie zarabiali ale importerzy tak

    #117092 Reply
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • Postów: 278
    • Postów: 372

    #117164 Reply
    Botek
    Użytkownik
    • 79
    • Postów: 109
    • Postów: 188

    A gdy w gażniku zwiększam ilość powietrza to oboroty powinny spaśc czy byc większe?

    #117179 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    nie pisz, że zwiększasz ilość powietrza bo ty tego nigdzie nie zwiększasz. Powietrze regulujesz tylko ciągając za manetkę. Powietrza się nie reguluje tylko paliwo, które się odkręca bardziej lub mniej.
    Jeżeli dasz więcej paliwa to skuter będzie bardziej mocniejszy, jeżeli mniej to będzie słabszy. Co do obrotów to niech ktoś inny się wypowie, ale oczywiście jak zakręcisz paliwo w 100% to skuter Ci po kilkudziesięciu sekundach zgaśnie.

    #117185 Reply
    marbryl1
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 179
    • Postów: 180

    Srutu tutu peczek drutu najpierw trzeba wiedziec do czego sluzy srubka regulacyjna, w wiekszosci gaznikow jest to sruba regulacji skladu mieszanki i na oko mozna ewentualnie umrzec.Zeby regulowac cos trzeba wiedziec jak to cos dziala i dlaczego tak a nie inaczej.Proponuje przeczytac podrecznik chocby jeden o gazniku i jeden o silniku. Potem wypowiadac bzdury na temat dzialania silnika.Ustawienie ilosci mieszanki musi wspolgrac z katem wyprzedzenia zaplonu. nie mozna dawac opor paliwa bez przestawienia zaplonu.A zaponu nie przestwisz jak nie masz regulowanego modulu.Wszystko w temacie.Zycze malego zuzycia paliwa mozecie dojsc nawet do 100gr na 100km.

    #117192 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    100 gramow paliwa na 100 km ? bardzo interesujące … ciekawe jakim cudem?

    #117195 Reply
    marbryl1
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 179
    • Postów: 180

    kuba90876 napisał:

    100 gramow paliwa na 100 km ? bardzo interesujące … ciekawe jakim cudem?

    cudem z tego forum

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Wysokie spalanie 4t
Twoje informacje:




Back to top button