Wysokie spalanie 4t
- This topic has 15 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 10 years, 1 month temu by
marbryl1.
-
AutorWpisy
-
30 kwietnia 2013 dnia 18:01 #117029
W ostatnim czasie regulowałem gażnik w moim 4t bo skuter miał problemy z odpalaniem gdy był zimny. Zaczoł odpalać dopiero po tym jak wykreciłem mu srubkę od mieszanki aż o 7 obrotów. Wiem że wykręcająć śrubkę zwiększamy powietrze a wkręcają zwiekszamy benzyne. Po tej regulacji spodziewałem się mniejszego spalania. Co zrobić by mniej palił?
30 kwietnia 2013 dnia 18:08 #117030Jaki to skuter i ile aktualnie pali? Jakiś setup?
30 kwietnia 2013 dnia 18:18 #117034Botek napisał:
W ostatnim czasie regulowałem gażnik w moim 4t bo skuter miał problemy z odpalaniem gdy był zimny. Zaczoł odpalać dopiero po tym jak wykreciłem mu srubkę od mieszanki aż o 7 obrotów. Wiem że wykręcająć śrubkę zwiększamy powietrze a wkręcają zwiekszamy benzyne. Po tej regulacji spodziewałem się mniejszego spalania. Co zrobić by mniej palił?
to źle myślisz z tą regulacja… wkrecając śrubke od mieszanki zmniejszamy ilość paliwa, wykrecając ją zwiększamy ilość paliwa w mieszance. Powietrza się tą śrubka nie reguluje, ona jest tylko i wyłącznie od ilości paliwa…
30 kwietnia 2013 dnia 18:52 #117042Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
Dokładnie, a tutaj jest ten mit obalony:
http://www.youtube.com/watch?v=86zdQs0zmrQ30 kwietnia 2013 dnia 19:13 #117056http://www.skuterowo.com/duze-spalanie-slabe-osiagi-sam-dokonaj-przegladu-poradnik/ przy regulacji gażnika kierowałem sie tym materiałem w ktorego 5 punkcie pisze że wkrecajac srubę w prawo zwiekszamy bęnzynę a wykręcając w lewo zmniejszamy ilosć benzyny więc mogą być jakies inne przyczyny tego wysokiego spalania?
30 kwietnia 2013 dnia 19:27 #117060Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
W tych poradnikach sami nie wiedzieli. Ja mam już wszystko jasne, bo gaźnik rozebrałem. Powietrza nigdzie nie regulujesz. Otwierasz przepustnicę i od razu powietrze wchodzi. Paliwo regulujesz. A ta śrubka ma igiełkę na końcu. Wkręcasz śrubkę w prawo, wykręcasz w lewo.
Jak wkręcisz śrubkę to igiełka na końcu tej śrubki będzie bardziej blokować paliwo. Jeżeli ją wykręcisz w lewo to igiełka będzie się odkręcać, i benzyny więcej będzie lecieć.30 kwietnia 2013 dnia 19:33 #117061oo tego nie wiedziałem , czy tzn śrubka od powietrza jest tak naprawdę śróbka od paliwa 😉 tez rozbierałem różne gaźniki nie raz ale nie zwróciłem na to uwagi szczególnie. dobrze wiedzieć
30 kwietnia 2013 dnia 19:41 #117064mogliby zacząć montować w skuterach proste wtryski paliwa jak np D- jetronic z lat 60 i byłby spokój 😀
30 kwietnia 2013 dnia 19:56 #117084Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
mechanicy by nie zarabiali
30 kwietnia 2013 dnia 19:59 #117086ee spokojnie to też by była część awaryjna tylko że mniej problemów bo regulacja odpada, mechanicy może by nie zarabiali ale importerzy tak
30 kwietnia 2013 dnia 20:11 #1170921 maja 2013 dnia 08:37 #117164A gdy w gażniku zwiększam ilość powietrza to oboroty powinny spaśc czy byc większe?
1 maja 2013 dnia 09:09 #117179Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
nie pisz, że zwiększasz ilość powietrza bo ty tego nigdzie nie zwiększasz. Powietrze regulujesz tylko ciągając za manetkę. Powietrza się nie reguluje tylko paliwo, które się odkręca bardziej lub mniej.
Jeżeli dasz więcej paliwa to skuter będzie bardziej mocniejszy, jeżeli mniej to będzie słabszy. Co do obrotów to niech ktoś inny się wypowie, ale oczywiście jak zakręcisz paliwo w 100% to skuter Ci po kilkudziesięciu sekundach zgaśnie.1 maja 2013 dnia 09:23 #117185Srutu tutu peczek drutu najpierw trzeba wiedziec do czego sluzy srubka regulacyjna, w wiekszosci gaznikow jest to sruba regulacji skladu mieszanki i na oko mozna ewentualnie umrzec.Zeby regulowac cos trzeba wiedziec jak to cos dziala i dlaczego tak a nie inaczej.Proponuje przeczytac podrecznik chocby jeden o gazniku i jeden o silniku. Potem wypowiadac bzdury na temat dzialania silnika.Ustawienie ilosci mieszanki musi wspolgrac z katem wyprzedzenia zaplonu. nie mozna dawac opor paliwa bez przestawienia zaplonu.A zaponu nie przestwisz jak nie masz regulowanego modulu.Wszystko w temacie.Zycze malego zuzycia paliwa mozecie dojsc nawet do 100gr na 100km.
1 maja 2013 dnia 10:15 #117192100 gramow paliwa na 100 km ? bardzo interesujące … ciekawe jakim cudem?
1 maja 2013 dnia 10:28 #117195kuba90876 napisał:
100 gramow paliwa na 100 km ? bardzo interesujące … ciekawe jakim cudem?
cudem z tego forum
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.