Wymiana zegarów na elektroniczne zipp neken 50/125

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Wymiana zegarów na elektroniczne zipp neken 50/125

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  FIlip Dyszkiewicz 3 tygodnie, 6 dni temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #668683

    FIlip Dyszkiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam. W ostatnim miesiącu zrobiłem prawko A1 i wymieniłem cały silnik w moim ZIPP-ie NEKEN 50 na pojemność 125. Po dłuższej przejażdżce szybko zorientowałem się, że mój prędkościomierz nie wyrabia się. Korzystając z okazji chciałbym zmienić go na wyświetlacz cyfrowy, ale nie mam pojęcia który wybrać i który w ogóle będzie pasować. Chciałbym również żeby było tam wszystko łącznie z biegami kierunkowskazami i obrotami. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

    #668712
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 538

    pasowac teoretycznie bedzie każdy zestaw akcesoryjnych zegarów do motocykla tylko trzeba go umieć podłączyć, dowiedzieć sie skąd bierze sygnał o obrotach i skąd bierze sygnał o o prędkości albo jaki patent jest dostarczony razem z zegarami.
    Trzeba po prostu rozumieć jak działa taka instalacja.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #670025
    Zdjęcie profilowe Kaczakat
    Kaczakat
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Jak sprawdza się ten silnik w Nekenie? Sam wymieniałeś czy dałeś zarobić mechanikowi? Jaki zestaw kupiłeś?

    #671301

    FIlip Dyszkiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Silnik w nekenie sprawdza się znakomicie, bez żadnych problemów sam wymieniałem. Faktycznie jest to dziecinnie proste wystarczy wyciągnąć silnik i włożyć nowy :D. Faktycznie niektóre kostki nie pasowały ale wystarczyło podłączyć kolorami na tzw. skrętkę i obwinąć tą termokurczliwą kodszulką i pamiętam, że przy zakładaniu chłodniczki oleju był mały problem z zamontowaniem, bo przeszkadzała rama, ale można sobie z tym łatwo poradzić nie niszcząc ramy. Dołącze zdjęcia ok godziny 16. Pozdrawiam. Ps. Wiem, że w moim nekenie elektryka była lekko przerabiana, więc dlatego mogły nie pasować kabelki.
    Silnik: https://allegro.pl/oferta/silnik-125-bts-motorower-139fmb-chlodnica-oleju-7740639095?bi_s=ads&bi_m=leftpanel&bi_c=ZDA5ZGU4NjUtNWRmOS00NDVlLThkZDctOGY5OWU1OTA1Mzg4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=1bd386cd-80c4-4016-81c4-8e6c696be5e9

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 tygodnie, 6 dni temu przez  FIlip Dyszkiewicz.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 tygodnie, 6 dni temu przez  FIlip Dyszkiewicz.
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie