Wymiana żarówki Inca street
- This topic has 63 odpowiedzi, 12 głosów, and was last updated 13 years temu by Pietro.
- AutorWpisy
- 19 sierpnia 2010 dnia 00:20 #11149
Cos banalnego 🙂
przepaliła mi sie lewa żarówka mijania – chciałbym ja wymienic i nie wiem jak ja wyjac bez rozkrecania połowy plastików – czy ktoś moze to robił ?
Prośba o pomocPS ilu trzeba forumowiczów do wymiany żarówki 😉
19 sierpnia 2010 dnia 10:39 #11166Hej. Niestety bez rozkręcania plasików się nie da.
19 sierpnia 2010 dnia 10:43 #11168u mnie trzeba było rozkręcić plasti koło stacyjki. Górną częć tunelu, podłogi 8)
19 sierpnia 2010 dnia 10:50 #11170To jest proste, mam podobny skuter od 2 lat. 1 plastik to nawet nie 5 min. ;p
19 sierpnia 2010 dnia 17:44 #11210Wiec tak.
Zdjąłem przednia maskownice (6 śrub) cosmnie tknęło i rozłączyłem kostke – podłączyłem całość pod prostownik i okazało sie ze wszystko swieci. zbadąłem wiec prądy w kostce swiateł i okazało się że nie ma wogole napiecia na krótkie światła. Idac tym tropem wymontowałem i rozebrałem przełacznik długie/krótkie. Okazło sie ze styk sie przypalił i nie łaczyło :).
Przy okazji odkryłem ciekawostke – inca podaje ze żarówka przednich swiateł ma 18/18W – w rzeczywistości zarówka ma 35/35W 🙂
Nie sa połaczone szeregowo – sprawdziłem to23 listopada 2010 dnia 20:50 #19120Czyli jakie zarowki posiada inca street ?
SWiatla drogowe to H4 czy h7 ?
23 listopada 2010 dnia 23:05 #19127AnonimNieaktywny- 2
- 171Postów:
A czy tam są światła dzielone, że jedno lustro i żarówka są dostosowane do mijania, a drugie lustro i żarówka do drogowych? Bo z tego co widzę to oba światła świecą jednocześnie. Zgaduję, że ani H4 ani H7, pewnie zwykłe BA-20d. Na samochodowe to niektórzy sobie przeróbki robią, w Roxach itd.
24 listopada 2010 dnia 05:20 #19129hiroshima Jest jedna zarówka i klosz do niej. Podczas przelaczenia na drogowe zarowka zaczyna bardziej swiecic.
Drugie lustro jest do postojowych.
drogowe i mijania sa na jednej zarowce.
24 listopada 2010 dnia 06:38 #19131Panowie do inci streeta idzie zastosować żarówki HS1 nie mylić z H4. Wyglądają identycznie budową i wtykiem czyt. wyjsciami bolca ale HS1 ma moc 35/35W a H4 zaczynają się od 45/50W. Sam juz zrobiłem dodatkowo instalacje sobie i żarówki działają rewelacyjnie
24 listopada 2010 dnia 06:39 #19132a to sie zgadza że orginalne zarówki to BA-20d z mocą 35/35W
24 listopada 2010 dnia 13:55 #19134AnonimNieaktywny- 2
- 171Postów:
dopesc wiem, że te u góry to postojówki. Chodziło mi czy lampy są podzielone jak w motocyklach, że lewa drogowe a prawa mijania, ale jak widać są obie takie same ;).
24 listopada 2010 dnia 18:03 #19146KrzysiekP napisał:
Panowie do inci streeta idzie zastosować żarówki HS1 nie mylić z H4. Wyglądają identycznie budową i wtykiem czyt. wyjsciami bolca ale HS1 ma moc 35/35W a H4 zaczynają się od 45/50W. Sam juz zrobiłem dodatkowo instalacje sobie i żarówki działają rewelacyjnie
Krzysiek a co zrobiles z instalacja ? Jezdzisz na h4 ? Lepiej swieca ?
Panowie BA20D to ta zarówka
A w inca street gwint mam taki w tej zarowce
24 listopada 2010 dnia 22:44 #19167hiroshi lampy nie sa podzielone w streetce tak jak w motorach tzn swieca obie jednoczesnie stad pasują HS1. Dopecs tak jezdze teraz na HS1 i jest ogromna róznica
24 listopada 2010 dnia 23:35 #19168Dopesc napisał:
KrzysiekP napisał:
Panowie do inci streeta idzie zastosować żarówki HS1 nie mylić z H4. Wyglądają identycznie budową i wtykiem czyt. wyjsciami bolca ale HS1 ma moc 35/35W a H4 zaczynają się od 45/50W. Sam juz zrobiłem dodatkowo instalacje sobie i żarówki działają rewelacyjnieKrzysiek a co zrobiles z instalacja ? Jezdzisz na h4 ? Lepiej swieca ?
Panowie BA20D to ta zarówka
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1242&products_id=1546&osCsid=8800742982fed2067a6ba2ea3073fbd4
A w inca street gwint mam taki w tej zarowce
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1242&products_id=3890&osCsid=8800742982fed2067a6ba2ea3073fbd4Tą drugą żarówkę co podałeś w linku polecam,sam na niej jeżdżę.
25 listopada 2010 dnia 15:04 #19171Jeżeli nie świeci na krótkich np a na długich świeci może być też spalone jedno włókno żarówki.
25 listopada 2010 dnia 15:24 #19173Ryglos wiesz jak to szybko sprawdzić? masz wstawione HS1?
25 listopada 2010 dnia 15:31 #19174jesli masz HS1 to sprawdz czy jak zamienisz kable na przemian dlugie z krotkimi lub wypnij jeden i drugi i zacnij dotykac koncowek zarowki najpierw krotkie a potem dlugie.
25 listopada 2010 dnia 15:41 #19175Mi wszystkie zarowki swieca. Pytam bo chcialem wymienic na jakies mocniejsze.
Dostalem zarowki H4 i widzialem ze gwint jest taki sam,ale nie wiedzialem czy pasuja do Inca Street.
25 listopada 2010 dnia 15:44 #19176Dopesc wielkością pasują le jak masz 45/50W czyli typowe h4 choć one sa nasłabsze z serii to mogą być za mocne pod nasz klosze. ja wstawiłem typowo hs1 ktore sa przenaczone do motycykli i skuterów. Własnie HS1 mają 35/35W mocy
25 listopada 2010 dnia 15:46 #19177Dziekuje Krzysiu za za pomoc. Dobrze ze spytalem bo mialem juz rozmontowac skuter by instalowac H4 . 😳
25 listopada 2010 dnia 16:18 #19179mozesz zamonotwac sobie spokojnie HS1 a one maja takie samo wejscie jak h4. ja moze po nowym roku wpakuje h4 z ciekawości i jak cos bede wiedzial w temacie to napisze. jak na razie moge spokojnie polecic HS1. jest wyrazna poprawa a szczegolnie na zakretach (wraz ze skutrem swiatlo sie przemieszcza)
27 listopada 2010 dnia 20:49 #19274Krzysiu wiesz co troche zamieszalem. Odkrecilem przod Inca Street i myslalem ze zarowki sa z mocowaniem H4
Ale po zdjeciu takiego zaczepu w formie druta okazalo sie ze zarowka ma inny gwint.Zarowka schowana jest w obudowie typu H4 z ktorej jest odczepiana.
Przepraszam za zamieszanie .
Juz sam nie wiem jaka zarowke wziaść. 😳
27 listopada 2010 dnia 22:24 #19279Spokojnie instalacja dodatkowo do zrobienia. Jak nie wiesz jak sie do tego zabrac to powiedz smiało. Ja już jestem po wstawce nowych lamp
(HS1)27 listopada 2010 dnia 22:31 #19281Dopesc: Dziś miałem okazję zobaczyć na oczy jak to wygląda u Krzyśka :)Wypas… Polecam tą modyfikację.
Pozdrawiam 😈
28 listopada 2010 dnia 21:32 #19384WItam ponownie szanownych kolegow 😀
Krzysiu napisz prosze co i jak zrobiles.
Tak dla laika 😀8 marca 2011 dnia 17:32 #23652Witam ponownie Panowie i Panie. Moje testy z HS1 przyniosły spodziewany efekt. Wodzu to widział na własne oczy. Efekt może nie tak doskonały jak w samochodach ale jest spora różnica. W dniu dzisiejszym zaopatrzyłęm sie w H4 55/60W o zobacze jak sie sprawdza
8 marca 2011 dnia 18:39 #23655Widzę Krzysiek, że podpatrzona u mnie żarówka H4 nie dała Ci spokoju 😉
8 marca 2011 dnia 18:59 #23660H4 spalisz reflektor,a HS1 u mnie jest standardowo montowana,tyle że wymieniłem na lepszą 😀
8 marca 2011 dnia 19:01 #23661tak
Hugo czemu niby spale reflektor?8 marca 2011 dnia 19:02 #23662masz taki jak w ince reflektor? mnie się wydaje ze wytrzyma
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.