wymiana wariatora

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #70684
    Daniel84
    Użytkownik
    • 55
    • 126Postów:

    mam pytanko chciałbym zmienić wariator na wariator tuningowy. Co musze mieć jaki klucz i co jeszcze wymienić po jego wymianie. i jaki efekt będzie w skuterze toros f16. bedzie to mój pierwszy tunning

    #70699
    bassist
    Użytkownik
    • 0
    • 49Postów:

    Najprostszy sposób to:
    – Podjeżdżasz pod bramę pierwszego lepszego warsztatu samochodowego lub wulkanizacji (nie wchodzisz do środka)
    – Odkręcasz pokrywę przekładni (zazwyczaj klucz 8)
    – Dopiero teraz wchodzisz do warsztatu i pytasz, czy mogłbyś skorzystać z klucza pneumatycznego 😉
    – Odkręcasz nakrętkę wariatora i zdejmujesz przeciwtalerz, pasek i wario.
    – Wymieniasz na wario tuningowe (przy okazji wymień pasek na nowy).
    – Zakładasz wszystko spowrotem dokręcając nakrętkę wario pneumatem, ale mniejszym momentem niż koła, żeby nie porwać gwintu na wale.
    – Pytasz Pana mechanika co się należy za użyczenie klucza – jak nic nie będzie chciał to jedziesz do sklepu po browar i zawozisz mu 😉

    To taki mój sposób na pierwszy tuning… 😀

    ps. Jeśli jesteś z mazowieckiego to skontaktuj sie ze mną to Ci pomoge

    #70702
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Lepiej kupić taką blokadę wariatora i wozić z zapasowym paskiem, niż szukać warsztatu w razie zerwania paska w trasie.
    http://www.skuterfan.pl/blokada-wariatora-4t,id108.html

    #70705
    Daniel84
    Użytkownik
    • 55
    • 126Postów:

    a czy konieczna jest ta blokada

    #70708
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Konieczna jeśli nie chcesz jeździć po warsztatach i prosić o klucz pneumatyczny, oraz na wypadek zerwania paska w trasie daleko od domu.

    #70719
    Daniel84
    Użytkownik
    • 55
    • 126Postów:

    a jaka jest mniej więcej cena jeśli znacie oczywiście

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button