Wymiana wariatora - problem.

witam mam problem , kupilem nowy wariator z wiekszymi i ciezszymi rolkami , i gdy go wkladam do przekladni to tak jakby nie starcza tulei na pasek , wariator wydaje sie byc praktycznie identyczny jak stary , tylko rolki są ciezsze a zarazem maja wieksza srednice i wlasnie moje pytanie brzmi , czy przy wymianie wariatora i rolek na wieksze i ciezsze gdzie wystepuje tak jakby skrócenie tulei powinienem wymienic pasek napędowy na jakis węższy aby byl wsam raz na szerokosc tulei ? prosze o pomoc

ściśnij sprzęgło żeby pasek tam wpadł to będzisz go miał więcej z przodu.
jeżeli na długość jest jak stary a szerokość ma właściwą to musi pasić. Chyba że jakiś dziwny wariator sobie wybrałeś. Zresztą jak masz tam cięższe rolki to możesz mieć jazdy z przyśpieszeniem

pasek jest dobry na dlugosc , chodzi mi o to ze tuleja wpada za gleboko w wał za wario i dlatego staje sie za wąska na pasek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9abe4c8b327bdf9a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9a689c362ad1e437.html

nie możesz założyć krótkiej tulejki załóż starą albo kup taki wymiar jaki jest dedykowany di tego typu silnika

Ja właśnie założyłem starą i tak jakby wchodzi za głęboko w wario przez co staje się za wąska na pasek

więc musi iść podkładka na tuleje ogarniasz
http://forum.mieloch.pl/podkladka-wariatora-t392424.html

ale ja chyba nie mialem takiej podkladki , a jakbym ją dał to przeciez nie wydluzy mi tulei na tyle zeby pasek wszedl

chyba to się łudka

podkladki nie mam na sto procent ,

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ce2777f0c27f149.html co to jest za czesc ? do czego ona sluzy i czy bardzo potrzebna ? co sie stanie jak ją wyjme ? bo jak jej nie wsadzam to jest lepiej bo wario wchodzi glebiej

to jest duże koło rozrusznika elektrycznego

a mozna bez niego jezdzic ? dodam ze jezdze bez akumulatora i uzywam tylko kopniaka , to cos sie stanie jak zaloze naped bez tego kola ?