Wymiana pierścieni.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #133698
    ziomek1
    Użytkownik
    • 53
    • 556Postów:

    Witam!
    pisałem kiedyś na temat dziwnych dźwięków dochodzących z silnika gdy ma 6500 obrotów, ktoś napisał że to pierścienie moje pytanie brzmi czy to napewno pierścienie do wymiany? jeśli tak to jak je wymienić ?

    #133767
    ziomek1
    Użytkownik
    • 53
    • 556Postów:

    !

    #133779
    ziomek1
    Użytkownik
    • 53
    • 556Postów:

    pomożecie?

    #133781
    belebele
    Użytkownik
    • 19
    • 258Postów:

    Cięzko ocenic z takiego opisu 😛
    Równie dobrze może dostawać jakichś drgań i brzęczeć jakaś bzdura 🙂
    Żeby zmienić pierścienie musisz dostać się do tłoka ściągając głowice, rozkładając rozrząd (jeśli to 4t) i zdejmując cylinder ;]

    #133782
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    A skąd ten ktoś wiedział że akurat to pierścienie wydają takie dzwięki ? – telepatia ?.Nikt tu nie jest wrózką,nie da się stwierdzić co na podstawie tego co napisałeś.Na pewno to się przekonamy czy istnieje inny,może lepszy świat :).

    #133783
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Dziadek100 napisał:

    Nikt tu nie jest wrózką,

    99% rad podwórkowych mechaników na tym forum bazuje na jasnowidzeniu i wróżeniu z fusów 🙂

    #133785
    ziomek1
    Użytkownik
    • 53
    • 556Postów:

    belebele napisał:

    Cięzko ocenic z takiego opisu 😛
    Równie dobrze może dostawać jakichś drgań i brzęczeć jakaś bzdura 🙂
    Żeby zmienić pierścienie musisz dostać się do tłoka ściągając głowice, rozkładając rozrząd (jeśli to 4t) i zdejmując cylinder ;]

    no to lepszy opis: przy skuterze derbi 2t, gdy ma 6500-7000 zaczynają się jakieś dziwne dźwięki jakby gdzieś kamień wpadł czy coś co to może być?

    #133788
    belebele
    Użytkownik
    • 19
    • 258Postów:

    Wkręć go na obroty o obejrzyj ładnie czy nic tam nie grzechocze z jakichś bardziej błahych rzeczy 😉

    #133796
    ziomek1
    Użytkownik
    • 53
    • 556Postów:

    no właśnie nic do 6500 obrotów jest igiełka

    #133810
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    a od kiedy to pierścienie dzwonią – ktoś tu miał niezłą fantazję , jak pierścień dzwoni to silnik już nie pali – 0 kompresji ,

    #133813
    ziomek1
    Użytkownik
    • 53
    • 556Postów:

    no ja nie wiem, co to może być ?

    #133825
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    słuchaj to jest tylko gdybanie ale bez rozebrania silnika się nie dowiesz , u mnie w zakresie do 4,500 obrotów do 7,000 zżęzi jak cholera a powyżej 7000 zaczyna się uspokajać i pięknie płynie silniczek – tak że jak tylko znajdę czas to będę rozbierał go i szukał przyczyny – tobie radzę to samo o ile coś się znasz na silnikach i masz dobrą pamięć by pamiętać co i gdzie było zamontowane – inaczej warsztat.

    #133826
    ziomek1
    Użytkownik
    • 53
    • 556Postów:

    jak rozbierzesz to daj znać co to było

    #133828
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Mario1 napisał:

    a od kiedy to pierścienie dzwonią – ktoś tu miał niezłą fantazję , jak pierścień dzwoni to silnik już nie pali – 0 kompresji ,

    Zdziwiłbyś się gdybyś posłuchał mojej starej Jawki, pierścienie dzwoniły, tłok dzwonił (łożysko ślizgowe sworznia pękło i z tego co widzieliśmy po rozbiórce silnika spora jego część wypadła wydechem) ale silnik odpalał i nawet pozwalał na jazdę do 45 km/h.

    Jeśli pierścienie dzwonią to raczej trzeba pomyśleć o szlifie lub wymianie cylindra. Oczywiście razem z tłokiem itp.

    W Twoim przypadku pomyślałbym raczej o sprawdzeniu wszystkich elementów silnika czy na pewno są dobrze przykręcone i nie wibrują.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button