Wymiana paska i wariatora w Majesty 125.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #167316 Reply
    Radecki
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 23
    • Postów: 34

    Mam pytanko, czy wymiana wariatora i paska w Yamaszce Majesty 125 z 2008 to bardzo skomplikowana sprawa ? Do zrobienia przed garażem, czy lepiej zaprowadzić do serwisu ?
    Chodzi mi o to czy powtarzając czynności wykonane przy demontażu, prawidłowo zmienię pasek i wariator. W życiu tego nie robiłem, a wydaje mi się że Yamaha to prosty sprzęt.
    Jakoś gorzej ze startem w mojej Yamaszce i ona jest już pewnie ze 4 lata i koło 15 tys na jednym pasku, to tak pomyślałem ze może warto byłoby zmienić.
    Jaki wariator polecilibyście ?

    #167323 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Sama wymiana to nie jest problem, problem będziesz miał przy zdjęciu wariatora, a nie wykluczone, że i sprzęgło będziesz musiał odkręcić. Jeśli dysponujesz kluczem udarowym do kół to spoko 🙂
    Wystarczy, że będziesz pamiętał kolejność demontażu.
    Przy okazji wymień sobie rolki.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Wymiana paska i wariatora w Majesty 125.
Twoje informacje:




Back to top button