Wymiana oleju – Problem z nakrętką

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Wymiana oleju – Problem z nakrętką

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe bartek86 bartek86 5 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #160727
    Zdjęcie profilowe Nesc
    Nesc
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Siemanko Panowie 🙂
    Słuchajcie chciałem wymienić olej w moim romecie, który niedawno nabyłem.. ale problemem okazała się nakrętka spustu, cała jest przekręcona, jakby przede mną heniek mechanik wymieniał, próbowałem już wszelkimi sposobami i lipton, dlatego pisze tutaj – macie może jakiś pomysł na to ? (Mogę robić wszystką z tą nakrętką, zakupiłem nową, także ta idzie do kosza)

    Screen, bo nie wiedziałem jak to opisać:

    http://pichoster.net/images/2014/03/29/69e9f70551.jpg

    #160729
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Rozumiem, że się okrągła zrobiła.

    U Izdebskiego użyłem wykrętaków do nakrętek-komplet 200zł około, ja pożyczyłem z pracy, aczkolwiek śruba/nakrętka/korek do wyrzucenia-kup nowy korek i spróbuj w jakimś warsztacie, może Ci pomogą, albo pokombinuj z jakiś dobrym kluczem „żabką”.

    Formalnie to nie jest korek spustu, tylko filtr oleju, a korek gdzie indziej, ale to bez znaczenia xD

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #160732
    Zdjęcie profilowe martin1996a
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    żrób tak jak ja co miałem w swoim 4t młotek i płaski śrubokręt i udeżaj z prawej strony to będzie się przesuwał i odkręcał i tak kilka razy później idz kup nowe zapłacisz 12 zł i wkręcisz

    #160781
    Zdjęcie profilowe speak
    speak
    Użytkownik
    • Postów: 83

    Ja bym nabił klucz oczkowy o numer mniejszy niż był.

    Czyli np przekręcona 8 to nabijam 7 – klucz + młotek. Sposób stary, sprawdzany.

    Fresco 7000km
    http://tuTOauto.pl
    #160784
    Zdjęcie profilowe bartek86
    bartek86
    Użytkownik
    • Postów: 77

    A jak masz dostep to natnij ja pilka do metalu i srubokretem odkrec

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie